Współpraca i komunikacja w zespole

tel. 32 470 11 75                                 

Celem szkolenia  WSPÓŁPRACA I KOMUNIKACJA W ZESPOLE  jest zwiększenie efektywności pracy zespołu i motywacji pracowników oraz komunikacji w zespole. Uświadomienie korzyści płynących z pracy zespołowej. Tworzenie optymalnych warunków koniecznych do sprawnego funkcjonowania zespołu (usprawnienie komunikacji między zespołowej). Szkolenie wzmacnia działanie sił wewnątrzgrupowych oraz pozwala Uczestnikom w maksymalny sposób przyjąć odpowiedzialność za proces tworzenia się grupy i kierowania swoją aktywnością. 

KORZYŚCI DLA CIEBIE:

nauczymy Cię jak stworzyć wartości swojego zespołu
poznasz skuteczne narzędzia kierowania zespołem, których nie nauczysz się nigdzie indziej
nauczysz się rozwiązywać konflikty w zespole
poznasz skuteczne techniki komunikacji i przekazywania informacji

 „Przywódcy rozwijają się, poznając, kim są i co cenią, uświadamiając sobie słabe punkty, które mogłyby pokrzyżować ich plany, pielęgnując nawyk nieustannej autorefleksji i uczenia się.”Chris Lowney

Wielu liderów podejmuje bezskuteczne próby zbudowania idealnego, samodzielnego, ale przede wszystkim efektywnego zespołu. Problemy pojawiają się w komunikacji. Budowa zaangażowania pracowników jest jednym z kluczowych elementów pracy szefa. Pamiętaj zaangażowany zespół, to lepsze wyniki. Warto poznać techniki i narzędzia, które zbudują zaangażowany i efektywny zespół, który skutecznie będzie realizował plany firmy.

Do tego, że organizacja potrzebuje zaangażowanych pracowników, nie trzeba nikogo przekonywać. Badania dowodzą, iż zaangażowani pracownicy przynoszą swoim firmom większe zyski, a wykonywana przez nich praca jest bardziej efektywna. Co więcej, utożsamiają się z wartościami i celami firmy oraz dbają o dobre imię organizacji, w której pracują.

Kiedy zespół nie ma jasno określonych zasad pracy, to ludzie tworzą swoje własne – nie możesz na to pozwolić. Warsztaty mają na celu wyposażyć kadrę kierowniczą w skuteczne narzędzia modelowania współpracy w zespole z naciskiem na skuteczne metody komunikacji oraz przekazywania i kontroli realizacji zadań, jak również rozwiązywania sytuacji konfliktowych. Nauczymy Państwa jak prawidłowo komunikować się w zespole i jaką drogą podążać, aby zespół pracował wydajniej i efektywniej.

 

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. Warsztat szkoleniowy to 20% czasu szkolenia-teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, 80% czasu szkolenia-ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies-dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką.
 

Szkolenie skierowane do: dyrektorów, managerów, kadry kierowniczej, działu HR, osób zarządzających, właścicieli firm.

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych).

SZKOLENIE DEDYKOWANE, program zostanie szczegółowo dostosowany do potrzeb Twojej firmy. W przypadku szkolenia jednodniowego zostaną wybrane elementy, jakie są dla istotne dla Twoich pracowników. Szczegóły do ustalenia.

CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SKUTECZNOŚĆ DZIAŁAŃ KADRY KIEROWNICZEJ?  Chcesz to szkolenie w formie dedykowanej ? Napisz szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwońtel. 32 470 11 75 

Opinie uczestników szkoleń:

Małgorzata z Poznania po szkoleniu Kierowanie Zespołem

Świetnie przygotowane szkolenie, trafiona forma warsztatowa(...)mnóstwo konkretnych przykładów. Po szkoleniu pojawiła się u mnie chęć rozwinięcia tego tematu oraz sprawdzenia innych. Wiele się nauczyłam, dziękuję !

Monika z Katowic po szkoleniu Kierowanie Zespołem

Trening oparty na doświadczeniach z własnej pracy. Zdobyłam nowe umiejętności w zarządzaniu zespołem. Wiedza do wykorzystania w praktyce !

Justyna z Krakowa po szkoleniu Kierowanie Zespołem

Bardzo ciekawie przeprowadzone szkolenie. Pozytywnie nastawiające do konieczności wprowadzenia zmian w kierowaniu zespołem.

Anna z Poznania po szkoleniu Kierowanie Zespołem

Uświadomienie sobie ważności tematów o których mało się wiedziało. Uświadomienie sobie błędów, które się popełnia w rozmowie z pracownikami. Poznałam ciekawe techniki kontroli i motywowania pracowników. Bardzo polecam to szkolenie.

Wojciech z Poznania po szkoleniu Kierowanie Zespołem

Szkolenie bardzo przydatne w dalszym życiu zawodowym. Powoduje refleksje w danej pracy

Rafał z Warszawy po szkoleniu KIEROWANIE ZESPOŁEM

Bardzo przystępny sposób przeprowadzenia, mała grupa, dużo przykładów, formuła warsztatowa OK, elastyczność prowadzącego na potrzeby i informacje od uczestników, dobra lokalizacja szkolenia :)

Katarzyna z Warki po szkoleniu Kierowanie Zespołem

DOSKONAŁE...

Wiesława z Poznania po szkoleniu Kierowanie Zespołem

Wiele mi dało szkolenie, gdyż poznałam wiele nowych metod i zasad w zarządzaniu kadrami, pracy i współpracy oraz kontaktów międzyludzkich... Dostałam gotowe narzędzia do pracy.

Tomasz z Radomska po szkoleniu Kierowanie Zespołem

Szkolenie na wysokim poziomie merytorycznym. B. miła atmosfera. Polecił bym to szkolenie znajomym. Profesjonalizm prowadzącego.

Krzysztof z Warszawy po szkoleniu Kierowanie Zespołem

Odświeżenie posiadanej wiedzy i informacji oraz ćwiczenia praktyczne przekazane w ciekawej formie. Ocena szkolenia: celujący.

Marek K... uczestnik Zarządzania Zespołem w pigułce

„Bardzo merytoryczne i świetnie przygotowane szkolenie. Bardzo kompetentny prowadzący. Miłe i przyjazne szkolenie.  

Zbigniew F... po szkoleniu Zarządzanie Zespołem w pigułce

„Jak na tak krótkie szkolenie – bardzo dobre”

Adrianna z Katowic po szkoleniu KIEROWANIE ZESPOŁEM

Szkolenie bardzo wartościowe, przydatne ćwiczenia. Zwrócenie uwagi na istotne elementy.

Tomasz z Katowic po szkoleniu KIEROWANIE ZESPOŁEM

Duża wiedza prowadzącego. Profesjonalne podejście. Nastawienie na ćwiczenia a nie na teorię. Lekkość prowadzenia.

Janusz po szkoleniu KIEROWANIE ZESPOŁEM

Bardzo dobrze przygotowane. Prowadzący  kieruje w ciekawy sposób.

Damian po szkoleniu KIEROWANIE ZESPOŁEM

Bardzo rzeczowe szkolenie, miła atmosfera, konkretna tematyka, dużo odniesień do życia zawodowego. 

Aby skorzystać z warsztatu i doskonalić swoje umiejętności prosimy o kontakt pod adresem e-mail szkolenia@superszkolenia.pl bądź pod numerem telefonu 32 470 11 75.

Pobierz Formularz PDF

Kliknij, aby pobrać formularz, wypełnij i odeślij do nas faxem na numer 32 757 00 36 lub na adres email: szkolenia@superszkolenia.pl

pobierz

Zgłoszenie Online

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz online.

zgłoś się

Kontakt Telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej.
Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon 32 470 11 75

Korzyści

zwiększania efektywności, kreatywności w dziale i aktywnego podejścia do pracy

poznania mechanizmów grupowych występujących w zespole

kształtowanie otwartości na zmiany i modyfikacje zachowań

poprawa efektywności w zakresie radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w pracy zespołowej

Cel szkolenia

  • Szkolenie WSPÓŁPRACA I KOMUNIKACJA W ZESPOLE ma na celu zwiększenie skuteczności zespołów i pracy zespołowej, poznania mechanizmów grupowych występujących w zespole

  • Rozwijanie umiejętności świadomego i efektywnego komunikowania się w zespole. Budowanie zaufania w zespole.

  • Poprawa efektywności w zakresie radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w pracy zespołowej.Tworzenie optymalnych warunków koniecznych do sprawnego funkcjonowania zespołu (usprawnienie komunikacji między zespołowej).

Program

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.Szczegółowy program szkolenia umieszczony w pliku PDF pobierz

Szkolenie tylko
Dla Twojej Firmy?

Wyslij zapytanie na adres szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń na numer 32 470 11 75

Kontakt telefoniczny tel. 32 470 11 75 , fax 32 757 00 36

VIDI - Centrum Rozwoju Kadr ul. Opolska paw. 723, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie