Techniki negocjacji i obrony ceny

tel. 32 470 11 75                                 

 

Chcesz, by Twoje rozmowy z partnerami biznesowymi przyniosły oczekiwany ZYSK?

Chcesz poznać sprawdzone techniki negocjacji i skutecznie je wykorzystać? ZAPISZ się na warsztat i skorzystaj jak inni.

Szkolenie "TECHNIKI NEGOCJACJI I OBRONY CENY" prowadzone są w formie ćwiczeń, gier negocjacyjnych, symulacji i case study. Celem warsztatu jest opanowanie praktycznych technik negocjacji i obrony ceny, konkretnych odpowiedzi, dzięki którym możliwe będzie osiągnięcie korzystnego rezultatu negocjacyjnego.

Warsztaty ukazują i trenują w aktywny sposób techniki negocjacyjne, które pozwalają na uzyskanie możliwie najlepszego rezultatu negocjacji, utrzymując jednocześnie dobre relacje z partnerem. Trening pozwala poznać nowe techniki negocjacyjne, zwiększając skuteczność menadżerów i  handlowców. Uczestnicy zapoznają się z technikami negocjacyjnymi, które będą potrafili stosować właściwe na danym etapie rozmów.

Korzyści dla Ciebie:

poznasz skuteczne techniki negocjacji
poznasz techniki efektywnej prezentacji oferty (współpracy), argumentacja „za”, pokonywanie obiekcji
dowiesz się jakie odpowiedzi na zastrzeżenia cenowe klientów
poznasz techniki otwarcia i zamknięcia negocjacji
rozwiniesz umiejętności efektywnego przygotowania się do negocjacji
zaczniesz odnosić większe sukcesy w rozmowach z klientami, stosując poznane techniki negocjacji i obrony ceny
 

Co zrobić, kiedy klienta interesuje tylko i wyłącznie cena lub też cena jest kluczowym elementem negocjacji umowy? 

Handlowiec, Menadżer podczas spotkań sprzedażowych bardzo często spotyka się z sytuacją, podczas której klient zgłasza obiekcje dotyczące ceny. To jedna z trudniejszych sytuacji, z którą muszą się zmierzyć. Zadaj Sobie więc pytanie: Jak bardzo zmieni się sytuacja Twojej firmy, kiedy Ty i Twoi pracownicy nauczycie się negocjować i rozmawiać z klientem? 

Uczestnicy szkolenia ćwiczą na konkretnych i realnych sytuacjach sprzedażowych z życia zawodowego. Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką.


Szkolenie skierowane do: dyrektorów handlowych, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży.

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych).

SZKOLENIE DEDYKOWANE, program zostanie szczegółowo dostosowany do potrzeb Twojej firmy. W przypadku szkolenia jednodniowego zostaną wybrane elementy, jakie są dla istotne dla Twoich pracowników. Szczegóły do ustalenia.
 

CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SKUTECZNOŚĆ DZIAŁAŃ TWOICH HANDLOWCÓW? Chcesz to szkolenie w formie dedykowanej? Napisz wiadomość na szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń tel. 32 470 11 75.  

 „Ludzie sprzedaży są najważniejszymi osobami w gospodarce”. Brian Tracy

Opinie uczestników szkoleń:

Liliana po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży

Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów

Patrycja po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży

Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)

Paweł z Warszawy po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży

Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.

Dominika po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży

Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.

Emilia z Krakowa po szkoleniu Profesjonalna Obsługa Trudnego Klienta

Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.

Monika po szkoleniu Profesjonalna Obsługa Klienta

W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.

Grzegorz po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży

Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Dominik po szkoleniu Profesjonalna Obsługa Klienta

Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...

Marcin po szkoleniu Profesjonalna Obsługa Klienta

Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Szymon z Krakowa po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC TECHNIKI SPRZEDAŻY

Najlepsze szkolenie sprzedażowe na jakim byłem. Miła atmosfera, rzetelne, aczkolwiek nie nudzące informacje. Na pewno będę korzystał z tych narzędzi. P.S. zaskoczyło mnie jak mało ważna jest treść informacji. 

Rafał po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC TECHNIKI SPRZEDAŻY

Bardzo bogate pod względem merytorycznym, celowe. 

Tomasz po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC TECHNIKI SPRZEDAŻY

Pokazano mi ile jeszcze pracy przede mną, otrzymałem narzędzia do radzenia sobie z klientem i jego obiekcjami  

Terminy i miejsca

  • 27-28 Listopada 2017

    Warszawa

  • 23-24 Stycznia 2018

    Poznań

  • 6-7 Lutego 2018

    Warszawa

  • 15-16 Marca 2018

    Kraków

Cena

1390 zł/os. +23% VAT

Zgłoszenie powyżej 30 dni przed terminem: 1390,00 zł netto/os + 23% VAT
Zgłoszenie powyżej 15 dni przed terminem: 1590,00 zł netto/os + 23% VAT 
II , III i IV osoba z firmy - 1190,00 netto + 23% VAT
Standardowa cena 1790,00 zł netto +23 %VAT
Klient PREMIUM -
1090,00 zł netto+ 23% VAT *szczegóły 32 470 11 75

Cena zawiera

Konsultacje z ekspertem VIDI

Materiały szkoleniowe

Certyfikat szkolenia

4x przerwa kawowa

2x smaczny obiad

Pomoc i doradztwo

Pobierz Formularz PDF

Kliknij, aby pobrać formularz, wypełnij i odeślij do nas faxem na numer 32 757 00 36 lub na adres email: szkolenia@superszkolenia.pl

pobierz

Zgłoszenie Online

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz online.

zgłoś się

Kontakt Telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej.
Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon 32 470 11 75

Korzyści

zwiększenie skuteczności negocjacji i obrony ceny

diagnoza własnego stylu negocjacyjnego

rozwinięcie umiejętności efektywnego przygotowania się do negocjacji

udoskonalenie umiejętności rozpoznawania interesów partnera negocjacji

poznanie technik otwarcia i zamknięcia negocjacji

poznanie metod obrony przed manipulacjami stosowanymi przez drugą stronę

nabycie umiejętności przekonywania i perswazji

efektywna prezentacja oferty (współpracy), argumentacja „za”, pokonywanie obiekcji

rozszerzenie wiedzy na temat technik uzyskiwania ustępstw

Cel szkolenia

  • Trening pozwala poznać nowe techniki negocjacyjne, zwiększając skuteczność menadżerów i handlowców.

  • Warsztaty ukazują i trenują w aktywny sposób techniki negocjacyjne, które pozwalają na uzyskanie możliwie najlepszego rezultatu negocjacji utrzymując jednocześnie dobre relacje z partnerem.

  • Uczestnicy zapoznają się z technikami negocjacyjnymi, które będą umieć stosować właściwe na danym etapie rozmów.

Program

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.Szczegółowy program szkolenia umieszczony w pliku PDF pobierz

Szkolenie tylko
Dla Twojej Firmy?

Wyslij zapytanie na adres szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń na numer 32 470 11 75