Merchandasing w praktyce

tel. 32 470 11 75                                   

 

Celem szkolenia MERCHANDASING W PRAKTYCE jest poznanie narzędzi marketingowych pozwalających Państwu osiągnąć jak najlepsze wyniki sprzedaży w punkcie usługowym czy sklepie.

W czasach rosnącej konkurencji, przygotowanie unikalnej i profesjonalnej wystawy i ułożenie produktów staje się prawdziwym wyzwaniem i kluczem do sukcesu. Aby stać się najlepszym w swoich działaniach, przyciągać uwagę, zainteresowanie usługą lub towarem, sprawić, by klient po prostu go chciał, skorzystaj z warsztatu szkoleniowego Merchandising w praktyce.

KORZYŚCI:

poznasz najskuteczniejsze praktyki merchandisingowe
poznasz narzędzia i instrumenty pozwalające na efektywną ekspozycję produktów
poznasz techniki aranżacji przestrzeni handlowej
zwiększysz swoje szanse na zauważenie Twoich produktów przez klienta
poznasz i nauczysz się wykorzystywać reguły wywierania wpływu
poznasz zasady komunikacji w procesie planowania zabiegów merchandisingowych i promocyjnych
 

Prezentowane szkolenie przedstawi Uczestnikom narzędzia i metody merchandisingu, a dodatkowo zapozna ich z praktycznymi zasadami i technikami skutecznej sprzedaży w sklepie.

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką.

Na szkoleniu dowiesz się jak oczarować klientów w sklepie (psychologia zachowań konsumenckich). Poznasz podstawowe i najskuteczniejsze praktyki merchandisingowe.
Poznasz typy klientów oraz ich zachowanie w sklepie i dowiesz się jak to wykorzystać w praktyce.
 

Szkolenie skierowane do: przedstawicieli handlowych, pracowników, którzy są odpowiedzialni za sprzedaż i prawidłową ekspozycję sprzedawanych produktów w obsługiwanych punktach. 

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych).

SZKOLENIE DEDYKOWANE, program zostanie szczegółowo dostosowany do potrzeb Twojej firmy. W przypadku szkolenia jednodniowego zostaną wybrane elementy, jakie są dla istotne dla Twoich pracowników. Szczegóły do ustalenia.
 

CHCESZ TO SZKOLENIE W FORMIE DEDYKOWANEJ? Tylko dla Twoich pracowników. Napisz do nas wiadomość: szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń tel. 32 470 11 75.   

Opinie uczestników o szkoleniach:

Liliana po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży

Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów

Patrycja po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży

Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)

Paweł z Warszawy po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży

Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.

Dominika po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży

Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.

Emilia z Krakowa po szkoleniu Profesjonalna Obsługa Trudnego Klienta

Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.

Monika po szkoleniu Profesjonalna Obsługa Klienta

W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.

Grzegorz po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży

Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Dominik po szkoleniu Profesjonalna Obsługa Klienta

Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...

Marcin po szkoleniu Profesjonalna Obsługa Klienta

Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Szymon z Krakowa po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC TECHNIKI SPRZEDAŻY

Najlepsze szkolenie sprzedażowe na jakim byłem. Miła atmosfera, rzetelne, aczkolwiek nie nudzące informacje. Na pewno będę korzystał z tych narzędzi. P.S. zaskoczyło mnie jak mało ważna jest treść informacji. 

Rafał po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC TECHNIKI SPRZEDAŻY

Bardzo bogate pod względem merytorycznym, celowe. 

Tomasz po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC TECHNIKI SPRZEDAŻY

Pokazano mi ile jeszcze pracy przede mną, otrzymałem narzędzia do radzenia sobie z klientem i jego obiekcjami  

Aby skorzystać z warsztatu i doskonalić swoje umiejętności prosimy o kontakt pod adresem e-mail szkolenia@superszkolenia.pl bądź pod numerem telefonu 32 470 11 75.

Pobierz Formularz PDF

Kliknij, aby pobrać formularz, wypełnij i odeślij do nas faxem na numer 32 757 00 36 lub na adres email: szkolenia@superszkolenia.pl

pobierz

Zgłoszenie Online

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz online.

zgłoś się

Kontakt Telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej.
Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon 32 470 11 75

Korzyści

poznanie technik, które są stosowane w merchandisingu

nabycie i usystematyzowanie wiedzy dotyczącej ekspozycji towarów

opracowanie standardów i strategii merchandisingowych

rozwój umiejętności budowania relacji z klientem w ramach projektów merchandisingowych

Cel szkolenia

  • Poznanie metod prezentacji produktu.

  • Poznanie zasad merchandisingu.

  • Poznanie potrzeb firmowych i osobistych klientów.

  • Zrozumienie zachowań klientów.

Program

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.Szczegółowy program szkolenia umieszczony w pliku PDF pobierz

Szkolenie tylko
Dla Twojej Firmy?

Wyslij zapytanie na adres szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń na numer 32 470 11 75