SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży
tel. 32 470 11 75 Terminy szkolenia i karta zgłoszenia,cena >>poniżej.
Szkolenie SKUTECZNY HANDLOWIEC-TECHNIKI SPRZEDAŻY to aktywny trening, który dostarcza niezbędnych narzędzi w pracy każdego handlowca.
Pokazuje techniki sprzedaży, jak przedstawiać ofertę, jak zaciekawić klienta czy też metody zamykania transakcji. Poznasz sprawdzone sposoby bycia dobrym i skutecznym handlowcem. Główny cel warsztatów to podniesienie umiejętności handlowych, aby zwiększyć skuteczność działań sprzedażowych.
Jeśli chcesz:
poznać skuteczne i sprawdzone techniki sprzedaży
tworzyć wiarygodny wizerunek sprzedawcy
poprowadzić spotkanie handlowe tak, by skutecznie odkrywać potrzeby klientów
zwiększyć umiejętności perswazji i radzenia sobie z obiekcjami
rozwinąć umiejętności budowania pozytywnego nastawienia i komunikowania w procesie handlowym
budować relację z klientem tak, by stale do Ciebie wracał
skutecznie domykać sprzedaż
Terminy szkolenia i karta zgłoszenia, cena >>poniżej.
STAŃ SIĘ SKUTECZNYM HANDLOWCEM. Poznaj skuteczne i sprawdzone TECHNIKI SPRZEDAŻY.
Jeśli chcesz osiągnąć swój cel sprzedaży, zdobywać nowych klientów i mieć niesamowitą satysfakcję z pracy to szkolenie to idealny wybór.
PROFESJONALNY HANDLOWIEC Z WYNIKAMI? Chcesz być skuteczny w swoich działaniach, koniecznie zapisz się na szkolenie! Dzisiaj możemy Ci zagwarantować, że nie jest to tylko kwestia szczęścia, ale posiadanie doskonałych umiejętności sprzedażowych, których także Ty możesz się nauczyć!
Zainteresowany? Chcesz zostać skutecznym handlowcem?
To warsztaty, na których Uczestnicy poznają profesjonalne techniki sprzedaży. To aktywny trening, który dostarcza niezbędnych narzędzi w pracy każdego handlowca. Przygotujemy Cię do prezentacji oferty, obalania obiekcji i zamykania sprzedaży oraz nauczymy jak pozyskiwać nowych klientów. Po szkoleniu będziesz szybko, łatwo i z zyskiem potrafił sprzedać to, co chcesz.
Dlaczego właśnie warto skorzystać z naszego szkolenia? Pokażemy Ci jak budować pozytywną i długotrwałą relację z klientem. I to jest Twój sukces! Twoi klienci będą profesjonalnie obsłużeni, co sprawi, że zostaną z Tobą na lata i będą polecać Twoje usługi znajomym. To jest klucz do Twojego sukcesu!
PROWADZENIE: PIOTR JANKOWSKI>>> Trener z dużym doświadczeniem biznesowym, zebranym w obszarze sprzedaży, obsługi klienta, technik sprzedaży, budowania efektywnej ścieżki współpracy z klientem. Wiedza z niezliczonej ilości spotkań handlowych.
Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką.
Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych).
Szkolenie skierowane do: dyrektorów handlowych, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży.
Terminy szkolenia i karta zgłoszenia, cena >>poniżej.
SZKOLENIE DEDYKOWANE - program zostanie szczegółowo dostosowany do potrzeb Twojej firmy. W przypadku szkolenia jednodniowego zostaną wybrane elementy, jakie są dla Ciebie istotne. Szczegóły do ustalenia.
CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SKUTECZNOŚĆ DZIAŁAŃ TWOICH HANDLOWCÓW? Chcesz to szkolenie w formie dedykowanej? Napisz wiadomość: szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń tel. 32 470 11 75.
„Ludzie sprzedaży są najważniejszymi osobami w gospodarce”. Brian Tracy
Opinie uczestników szkoleń:
Liliana po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa po szkoleniu Profesjonalna Obsługa Trudnego Klienta
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Monika po szkoleniu Profesjonalna Obsługa Klienta
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik po szkoleniu Profesjonalna Obsługa Klienta
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin po szkoleniu Profesjonalna Obsługa Klienta
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Szymon z Krakowa po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC TECHNIKI SPRZEDAŻY
Najlepsze szkolenie sprzedażowe na jakim byłem. Miła atmosfera, rzetelne, aczkolwiek nie nudzące informacje. Na pewno będę korzystał z tych narzędzi. P.S. zaskoczyło mnie jak mało ważna jest treść informacji.
Rafał po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC TECHNIKI SPRZEDAŻY
Bardzo bogate pod względem merytorycznym, celowe.
Tomasz po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC TECHNIKI SPRZEDAŻY
Pokazano mi ile jeszcze pracy przede mną, otrzymałem narzędzia do radzenia sobie z klientem i jego obiekcjami
Terminy i miejsca
-
10-11 Maja 2018
Warszawa
-
7-8 Czerwca 2018
Kraków
-
5-6 Lipca 2018
Warszawa
-
26-27 Lipca 2018
Gdańsk
Cena
991 zł/os. +23% VAT
WIOSENNA PROMOCJA do 30.04.2018 800 zł rabatu
Standardowa cena 1790,00 zł netto +23 %VAT
* promocje i kupony nie łączą się
Cena zawiera
![]() Konsultacje z ekspertem VIDI |
![]() Materiały szkoleniowe |
![]() Certyfikat szkolenia |
![]() 4x przerwa kawowa |
![]() 2x smaczny obiad |
![]() Pomoc i doradztwo |
Korzyści
wzrost sprzedaży w firmie, wykorzystanie nowo poznanych technik sprzedaży
rozwinięcie umiejętności postrzegania sytuacji z perspektywy klienta i jego potrzeb
udoskonalenie zdolności związanych z prowadzeniem i kontrolą rozmowy handlowej
wykształcenie umiejętności prawidłowego reagowania na sytuacje trudne w kontakcie z klientem
zwiększenie umiejętności perswazji
rozwinięcie umiejętności budowania pozytywnego nastawienia i komunikowania w procesie handlowym
dzięki dobrze dopasowanym standardom uczestnicy otrzymują narzędzia, które zaraz po szkoleniu mogą stosować w kontakcie z klientem
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników ze skutecznymi technikami sprzedaży.
Nabycie umiejętności przeprowadzania efektywnych rozmów handlowych z analizą potrzeb klienta budowaniem relacji i prezentowaniem wartości dla klienta.
Rozwój efektywnych technik skutecznego komunikowania się, w zależności od zastanej sytuacji.
Program
- Dla kogo pracuję?
- Cechy idealnego handlowca.
- Słabości, które przeszkadzają nam w zbliżaniu się do ideału.
- Co wyróżnia wybitnych handlowców od miernot?
- Jak zwiększyć własną motywację?
- Indywidualny Plan Działania - wstęp.
- Informacja najcenniejszym towarem.
- Jakie informacje posiadam a jakie mogę łatwo zdobyć?
- Jak dobrze znam swoją ofertę? W czym jestem lepszy od konkurencji?
- Jak dobrze znam ofertę konkurencji? W czym są lepsi ode mnie?
- Analiza PCK (Potrzeby/Cechy/Korzyści).
- Analiza APK (Analiza Przewagi Konkurencyjnej) kluczem do sukcesu sprzedażowego.
- Przynęta ma smakować klientowi, nie Tobie!
- Technika „rzucania kamieni”.
- Rola i znaczenie właściwie zadanych pytań.
- „Najgłupsze” pytania, a mimo to często zadawane przez handlowców.
- Moje 9,5 pytania, które zmiotą konkurencję z powierzchni Ziemi.
- Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Rola i znaczenie „opakowania”.
- Techniki wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia.
- Mowa ciała, dykcja, radzenie sobie z tremą i stresem.
- Argumentacja na podstawie Analizy Przewagi Konkurencyjnej.
- Typologia słuchaczy/klientów.
- „Technologie” prezentacyjne.
- Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji.
- Prawa i techniki perswazji.
- Zwroty „parzące” i „nęcące”.
- Technika kwitowania pytań.
- Jak nie wpaść w pułapki zastawiane przez klientów?
- Jak nie dać się „zatruć”, bo przecież klienci próbują to robić cały czas?
- Czy rozmawiam z właściwą osobą?
- Jak „łowić pstrągi?”
- Metody wywieranie pozytywnego wpływu na ludzi.
- Klient podważa moją ofertę – czy jestem gotowy i przygotowany?
- Techniki przełamywania obiekcji sceptycznego klienta.
- Sposoby finalizacji rozmowy sprzedażowej.
- Z jakich etapów się składa.
- Definiowanie celów w etapach sprzedaży.
- Jaki wpływ na zamknięcie mają poszczególne etapy.
- Czym są?
- Jak je rozpoznać?
- Jak je wykorzystać, by sprawnie przejść do etapu zamknięcia?
- Działania posprzedażowe, zwiększające lojalność klienta.
- Budowanie „pełnych aktywnych referencji”.
- Reklamacja prezentem od klienta?
- Reklamacja a lojalność klienta – fakty i mity.
- Czy jestem gotów na nową jakość swojej pracy i życia?
- Szczegółowe, pisemne wyznaczenie przez uczestników swoich celów osobistych i zawodowych.
Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.Szczegółowy program szkolenia umieszczony w pliku PDF pobierz
Szkolenie tylko
Dla Twojej Firmy?
Wyslij zapytanie na adres szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń na numer 32 470 11 75