bezpłatne szkolenie online

Kurs radzenia sobie ze stresem

zapisz się

Reklamacja - prawne i psychologiczne aspekty obsługi klienta

tel. 32 470 11 75                      SZKOLENIE DEDYKOWANE 

Reklamacja to temat, który dotyczy każdego w biznesie. Reklamacja pozwala na identyfikację problemu oraz niezadowolonych klientów. Klient, który składa reklamację i zostanie dobrze obsłużony, staje się najwierniejszym klientem i reklamodawcą Państwa firmy. Niezwykle ważne jest, by organizacja potrafiła nie tylko sprzedać, ale również obsłużyć swoich klientów. Istotne, by pracownicy Państwa organizacji potrafili spokojnie złagodzić negatywne emocje klienta i zniwelować stres związany z obsługą trudnego klienta.

Czy wiesz, że aż 65% wszystkich rezygnacji z usług wynika z niezadowalającej obsługi? Na tym szkoleniu poznasz zarówno prawne, jak i psychologiczne aspekty obsługi reklamacji.

To szkolenie pozwoli Państwu stosować odpowiednie techniki rozmowy, aby klient wysłuchał argumentacji, nauczy jak radzić sobie ze stresem w sytuacjach konfliktowych. Dowiedzą się Państwo również jak reagować na zarzuty ze strony klienta i profesjonalnie radzić sobie z tematem reklamacji.

Korzyści dla Ciebie: 

zdobędziesz umiejętność prowadzenia i kontrolowania rozmowy reklamacyjnej
poznasz podstawowe prawne aspekty reklamacji
poznasz psychologiczne aspekty reklamacji
uświadomisz sobie, jak ważna jest reklamacja w strategii firmy
nauczysz się konstruktywnego zachowania w trudnych sytuacjach interpersonalnych


Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką.


Szkolenie skierowane do: przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistom ds. sprzedaży, pracowników BOK, pracowników serwisu.

Dlaczego właśnie z naszego szkolenia warto skorzystać? Pokażemy Ci jak budować pozytywną i długotrwałą relację z klientem. I to jest Twój sukces! Twoi klienci będą profesjonalnie obsłużeni, co sprawi, że zostaną z Tobą na lata i będą polecać Twoje usługi znajomym. To jest klucz do Twojego sukcesu! 

Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy (8 godzin szkoleniowych).

SZKOLENIE DEDYKOWANE, program zostanie szczegółowo dostosowany do potrzeb Twojej firmy. Szczegóły do ustalenia.
 

CHCESZ  TO SZKOLENIE W FORMIE DEDYKOWANEJ, tylko dla Twoich pracowników?  Napisz do nas wiadomość: szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń tel. 32 470 11 75.   

Opinie uczestników o szkoleniach:

Aby skorzystać z warsztatu i doskonalić swoje umiejętności prosimy o kontakt pod adresem e-mail szkolenia@superszkolenia.pl bądź pod numerem telefonu 32 470 11 75.

Pobierz Formularz PDF

Kliknij, aby pobrać formularz, wypełnij i odeślij do nas faxem na numer 32 757 00 36 lub na adres email: szkolenia@superszkolenia.pl

pobierz

Zgłoszenie Online

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz online.

zgłoś się

Kontakt Telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej.
Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon 32 470 11 75

Korzyści

świadomość jak ważna jest reklamacja w strategii firmy

zmotywowanie do pracy związanej z obsługą reklamacji

efektywność stosowania technik pozyskiwania informacji

umiejętność prowadzenia i kontrolowania rozmowy reklamacyjnej

umiejętność rozwiązywania zgłoszenia reklamacyjnego

świadomość łagodzenia konfliktów i niezadowolenia klienta poprzez dystans; emocjonalny

skuteczność prowadzenia rozmowy w warunkach nietypowych

Program

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.Szczegółowy program szkolenia umieszczony w pliku PDF pobierz

Szkolenie tylko
Dla Twojej Firmy?

Wyslij zapytanie na adres szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń na numer 32 470 11 75