bezpłatne szkolenie online

Kurs radzenia sobie ze stresem

zapisz się

Skuteczna wizyta handlowa

tel. 32 470 11 75                                    SZKOLENIE DEDYKOWANE                           

Skuteczna wizyta handlowa to sekret sukcesu. Dobrze zaplanowana i zrealizowana wizyta u klienta - to podstawa tego zawodu, która z pewnością zaowocuje owocną współpracą.

Korzyści dla Ciebie:

 zdobędziesz umiejętności przygotowania i prowadzenia skutecznej wizyty handlowej
 nabędziesz umiejętność radzenia sobie z emocjami przed i w trakcie spotkania
 dowiesz się jak rozpoznawać i zaspokajać potrzeby klienta
 dowiesz się jak wykorzystać Twój entuzjazm i pozytywne nastawienie w trakcie wizyty handlowej
 poznasz różnice między kupowaniem i sprzedawaniem w kontekście relacji handlowych

Tajniki skutecznej wizyty handlowej - czyli jak skutecznie przygotować się oraz przeprowadzić wizytę handlową u klienta?

Dzięki oferowanemu warsztatowi udoskonalisz umiejętności prowadzenia skutecznych spotkań handlowych. Nabędziesz umiejętności przeprowadzania efektywnych spotkań, zaplanowania struktury zebrania i dobrania treści argumentów, wywierania dobrego wrażenia na słuchaczach. Kładziemy również nacisk na doskonalenie technik komunikacji - zwiększenie kompetencji w zakresie komunikacji międzyludzkiej. Zrozumienie istoty komunikacji i wpływ poszczególnych jej składników na proces wywierania wpływu na innych ludzi. Dzięki nam poznasz techniki efektywnych wystąpień i pozytywnego oddziaływania na słuchaczy. Poznanie sposobów reagowania efektywnym zachowaniem na negatywne postawy odbiorców, radzenia sobie z pytaniami i zastrzeżeniami. 

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. 

Celem  szkolenia jest przede wszystkim budowanie umiejętności kierowania rozmową handlową na wszystkich jej etapach, rozwój świadomości handlowca jako menedżera, zarządzającego swoją sprzedażą i swoją grupą klientów na podległym mu rynku. Nauczymy Cię jak definiować cel rozmowy handlowej, planować swoje działania na rynku i z poszczególnymi klientami; razem zbudujemy Twój autorytet profesjonalnego doradcy klientaPamiętaj, pieniądze zarabia się sprzedając! 

Szkolenie skierowane do: dyrektorów handlowych, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży.

Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy (8 godzin szkoleniowych).

SZKOLENIE DEDYKOWANE, program zostanie szczegółowo dostosowany do potrzeb Twojej firmy. Szczegóły do ustalenia.

CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SKUTECZNOŚĆ DZIAŁAŃ TWOICH HANDLOWCÓW? Chcesz to szkolenie w formie dedykowanej? napisz wiadomość na szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń tel. 32 470 11 75   

 „Ludzie sprzedaży są najważniejszymi osobami w gospodarce”. Brian Tracy

Opinie uczestników szkoleń:

Aby skorzystać z warsztatu i doskonalić swoje umiejętności prosimy o kontakt pod adresem e-mail szkolenia@superszkolenia.pl bądź pod numerem telefonu 32 470 11 75.

Pobierz Formularz PDF

Kliknij, aby pobrać formularz, wypełnij i odeślij do nas faxem na numer 32 757 00 36 lub na adres email: szkolenia@superszkolenia.pl

pobierz

Zgłoszenie Online

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz online.

zgłoś się

Kontakt Telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej.
Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon 32 470 11 75

Korzyści

dowiesz się jak skutecznie przygotować się i prowadzić skuteczną wizytę handlową

nabędziesz umiejętności przeprowadzania efektywnych spotkań

poznasz sposoby reagowania na negatywne postawy odbiorców, radzenia sobie z pytaniami i zastrzeżeniami

Cel szkolenia

  • Doskonalenie umiejętności prowadzenia skutecznych spotkań handlowych.

  • Nabycie umiejętności przeprowadzania efektywnych spotkań, zaplanowania struktury zebrania i dobrania treści argumentów, wywierania dobrego wrażenia na słuchaczach.

  • Doskonalenie technik komunikacji - zwiększenie kompetencji w zakresie komunikacji międzyludzkiej.

  • Zrozumienie istoty komunikacji i wpływ poszczególnych jej składników na proces wywierania wpływu na innych ludzi.

  • Poznanie sposobów reagowania efektywnym zachowaniem na negatywne postawy odbiorców radzenia sobie z pytaniami i zastrzeżeniami.

Program

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.Szczegółowy program szkolenia umieszczony w pliku PDF pobierz

Szkolenie tylko
Dla Twojej Firmy?

Wyslij zapytanie na adres szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń na numer 32 470 11 75

Kontakt telefoniczny tel. 32 470 11 75 , fax 32 757 00 36

VIDI - Centrum Rozwoju Kadr ul. Opolska paw. 723, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie