Skuteczna wizyta handlowa

tel. 32 470 11 75                                   

 

Skuteczna wizyta handlowa to sekret sukcesu. Dobrze zaplanowana i zrealizowana wizyta u klienta - to podstawa tego zawodu, która z pewnością zaowocuje owocną współpracą.

Korzyści dla Ciebie:

 zdobędziesz umiejętności przygotowania i prowadzenia skutecznej wizyty handlowej
 nabędziesz umiejętność radzenia sobie z emocjami przed i w trakcie spotkania
 dowiesz się jak rozpoznawać i zaspokajać potrzeby klienta
 dowiesz się jak wykorzystać Twój entuzjazm i pozytywne nastawienie w trakcie wizyty handlowej
 poznasz różnice między kupowaniem i sprzedawaniem w kontekście relacji handlowych

Tajniki skutecznej wizyty handlowej - czyli jak skutecznie przygotować się oraz przeprowadzić wizytę handlową u klienta?

Dzięki oferowanemu warsztatowi udoskonalisz umiejętności prowadzenia skutecznych spotkań handlowych. Nabędziesz umiejętności przeprowadzania efektywnych spotkań, zaplanowania struktury zebrania i dobrania treści argumentów, wywierania dobrego wrażenia na słuchaczach. Kładziemy również nacisk na doskonalenie technik komunikacji - zwiększenie kompetencji w zakresie komunikacji międzyludzkiej. Zrozumienie istoty komunikacji i wpływ poszczególnych jej składników na proces wywierania wpływu na innych ludzi. Dzięki nam poznasz techniki efektywnych wystąpień i pozytywnego oddziaływania na słuchaczy. Poznanie sposobów reagowania efektywnym zachowaniem na negatywne postawy odbiorców, radzenia sobie z pytaniami i zastrzeżeniami. 

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. 

Celem  szkolenia jest przede wszystkim budowanie umiejętności kierowania rozmową handlową na wszystkich jej etapach, rozwój świadomości handlowca jako menedżera, zarządzającego swoją sprzedażą i swoją grupą klientów na podległym mu rynku. Nauczymy Cię jak definiować cel rozmowy handlowej, planować swoje działania na rynku i z poszczególnymi klientami; razem zbudujemy Twój autorytet profesjonalnego doradcy klientaPamiętaj, pieniądze zarabia się sprzedając! 

Szkolenie skierowane do: dyrektorów handlowych, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży.

Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy (8 godzin szkoleniowych).

SZKOLENIE DEDYKOWANE, program zostanie szczegółowo dostosowany do potrzeb Twojej firmy. Szczegóły do ustalenia.

CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SKUTECZNOŚĆ DZIAŁAŃ TWOICH HANDLOWCÓW? Chcesz to szkolenie w formie dedykowanej? napisz wiadomość na szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń tel. 32 470 11 75   

 „Ludzie sprzedaży są najważniejszymi osobami w gospodarce”. Brian Tracy

Opinie uczestników szkoleń:

Liliana po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży

Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów

Patrycja po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży

Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)

Paweł z Warszawy po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży

Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.

Dominika po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży

Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.

Emilia z Krakowa po szkoleniu Profesjonalna Obsługa Trudnego Klienta

Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.

Monika po szkoleniu Profesjonalna Obsługa Klienta

W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.

Grzegorz po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży

Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Dominik po szkoleniu Profesjonalna Obsługa Klienta

Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...

Marcin po szkoleniu Profesjonalna Obsługa Klienta

Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Szymon z Krakowa po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC TECHNIKI SPRZEDAŻY

Najlepsze szkolenie sprzedażowe na jakim byłem. Miła atmosfera, rzetelne, aczkolwiek nie nudzące informacje. Na pewno będę korzystał z tych narzędzi. P.S. zaskoczyło mnie jak mało ważna jest treść informacji. 

Rafał po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC TECHNIKI SPRZEDAŻY

Bardzo bogate pod względem merytorycznym, celowe. 

Tomasz po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC TECHNIKI SPRZEDAŻY

Pokazano mi ile jeszcze pracy przede mną, otrzymałem narzędzia do radzenia sobie z klientem i jego obiekcjami  

Aby skorzystać z warsztatu i doskonalić swoje umiejętności prosimy o kontakt pod adresem e-mail szkolenia@superszkolenia.pl bądź pod numerem telefonu 32 470 11 75.

Pobierz Formularz PDF

Kliknij, aby pobrać formularz, wypełnij i odeślij do nas faxem na numer 32 757 00 36 lub na adres email: szkolenia@superszkolenia.pl

pobierz

Zgłoszenie Online

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz online.

zgłoś się

Kontakt Telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej.
Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon 32 470 11 75

Korzyści

dowiesz się jak skutecznie przygotować się i prowadzić skuteczną wizytę handlową

nabędziesz umiejętności przeprowadzania efektywnych spotkań

poznasz sposoby reagowania na negatywne postawy odbiorców, radzenia sobie z pytaniami i zastrzeżeniami

Cel szkolenia

  • Doskonalenie umiejętności prowadzenia skutecznych spotkań handlowych.

  • Nabycie umiejętności przeprowadzania efektywnych spotkań, zaplanowania struktury zebrania i dobrania treści argumentów, wywierania dobrego wrażenia na słuchaczach.

  • Doskonalenie technik komunikacji - zwiększenie kompetencji w zakresie komunikacji międzyludzkiej.

  • Zrozumienie istoty komunikacji i wpływ poszczególnych jej składników na proces wywierania wpływu na innych ludzi.

  • Poznanie sposobów reagowania efektywnym zachowaniem na negatywne postawy odbiorców radzenia sobie z pytaniami i zastrzeżeniami.

Program

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.Szczegółowy program szkolenia umieszczony w pliku PDF pobierz

Szkolenie tylko
Dla Twojej Firmy?

Wyslij zapytanie na adres szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń na numer 32 470 11 75

Kontakt telefoniczny tel. 32 470 11 75 , fax 32 757 00 36

VIDI - Centrum Rozwoju Kadr ul. Opolska paw. 723, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie