Skuteczne zamykanie sprzedaży

tel. 32 470 11 75                                   Terminy szkolenia i karta zgłoszenia poniżej.


Poznaj najbardziej skuteczne metody finalizowania sprzedaży. Zamykanie sprzedaży to moment prawdy! Podsumowuje cały sprzedażowy proces. To ważny element, o ile nie najważniejszy! Czy potrafisz wywierać wpływ w sprzedaży – rozpoznać manipulacje klienta i zakończyć proces sprzedaży z sukcesem?

Właśnie dlatego powstało nasze szkolenie - aby ułatwić Ci pracę! Z naszych doświadczeń wynika, że zdecydowana większość ludzi kocha kupować ale nie lubi, kiedy im się „coś sprzedaje”! Dlatego tak ważny jest rozwój i wzmocnienie umiejętności skutecznego doprowadzania do zamknięcia procesu sprzedaży. Od tego zależy Twój sukces!

Ponoć, prawdziwego sprzedawcę poznaje się nie po tym jak zaczyna ale po tym jak kończy. Sprawdź nasze szkolenie z zakresu finalizacji sprzedaży i rozpoznawania manipulacji, jakie stosują klienci. Jeśli w sprzedaży radzisz sobie dobrze i potwierdzają to Twoje wyniki handlowe - szkolenie z wywierania wpływu i finalizacji transakcji może być właśnie ostatnim składnikiem Twojego sukcesu.

Nie zapominaj - zdecydowanie najważniejszym etapem w sprzedaży jest jej zamykanie. Co z tego, że będziesz spotykał się z klientem i budował z nim relację, jeśli na koniec i tak dokona on zakupu u Twojej konkurencji. Dowiedz się jak skłonić klienta do zakupu tu i teraz. Jak rozwiać wszelkie jego wątpliwości, jak przekonać niezdecydowanych. Pamiętaj, pieniądze zarabia się sprzedając!

Korzyści dla Ciebie:

 poznasz umiejętności, które posiadają wybitni sprzedawcy
 opanujesz skuteczne metody wywierania wpływu w procesie sprzedaży
 poznasz skuteczne techniki zamykania sprzedaży
 dowiesz się jak sobie radzić z obiekcjami klienta
 nauczysz się sprawdzonych i działających metod - nie znajdziesz ich nigdzie indziej

Skuteczne zamykanie sprzedaży ! Z Nami to możliwe !

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą merytoryczną naszych szkoleń sprzedażowych. Prowadzenie praktycznych warsztatów umiejętności handlowych to nasza specjalność.

Liliana po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży

Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów

Patrycja po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży

Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)

Paweł z Warszawy po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży

Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.

Dominika po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży

Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.

Emilia z Krakowa po szkoleniu Profesjonalna Obsługa Trudnego Klienta

Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.

Monika po szkoleniu Profesjonalna Obsługa Klienta

W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.

Grzegorz po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży

Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Dominik po szkoleniu Profesjonalna Obsługa Klienta

Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...

Marcin po szkoleniu Profesjonalna Obsługa Klienta

Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Szymon z Krakowa po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC TECHNIKI SPRZEDAŻY

Najlepsze szkolenie sprzedażowe na jakim byłem. Miła atmosfera, rzetelne, aczkolwiek nie nudzące informacje. Na pewno będę korzystał z tych narzędzi. P.S. zaskoczyło mnie jak mało ważna jest treść informacji. 

Rafał po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC TECHNIKI SPRZEDAŻY

Bardzo bogate pod względem merytorycznym, celowe. 

Tomasz po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC TECHNIKI SPRZEDAŻY

Pokazano mi ile jeszcze pracy przede mną, otrzymałem narzędzia do radzenia sobie z klientem i jego obiekcjami  

Terminy i miejsca

  • 22 Listopada 2017

    Warszawa

Cena

790 zł/os. +23% VAT

Zgłoszenie powyżej 30 dni przed terminem: 790,00 zł netto/os + 23% VAT
Zgłoszenie powyżej 15 dni przed terminem: 890,00 zł netto/os + 23% VAT 
II , III i IV osoba z firmy - 690,00 netto + 23% VAT
Standardowa cena 990,00 zł netto +23 %VAT
Klient PREMIUM -
590,00 zł netto+ 23% VAT *szczegóły 32 470 11 75

Cena zawiera

Konsultacje z ekspertem VIDI

Materiały szkoleniowe

Certyfikat szkolenia

4x przerwa kawowa

2x smaczny obiad

Pomoc i doradztwo

Pobierz Formularz PDF

Kliknij, aby pobrać formularz, wypełnij i odeślij do nas faxem na numer 32 757 00 36 lub na adres email: szkolenia@superszkolenia.pl

pobierz

Zgłoszenie Online

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz online.

zgłoś się

Kontakt Telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej.
Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon 32 470 11 75

Korzyści

umiejętność poprowadzenia rozmowy handlowej, by klient zdecydował się na nabycie; naszego produktu lub usługi

poznanie tajników skutecznej finalizacji transakcji

poznanie umiejętności zminimalizowania ryzyka utraty klienta bądź pomaganie mu przy podjęciu ostatecznej decyzji

poznanie technik „co wolno a czego nie wolno” robić w rozmowie handlowej

wzrost sprzedaży

Cel szkolenia

  • uświadomienie, jak ważna jest kolejność etapów procesu sprzedaży oraz ich powiązanie z efektywnym zamknięciem

  • nabycie / rozwój umiejętności stosowania technik komunikacyjnych ułatwiających przejść sprawnie do etapu zamknięcia z jednoczesnym zachowaniem dobrych relacji z Klientem

  • rozwój umiejętności rozpoznawania subtelnych sygnałów zakupu ze strony klienta oraz doprowadzania do pojawiania się takich sygnałów

  • poznanie technik radzenia sobie z obiekcjami i nabycie umiejętności stosowania ich

Program

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.Szczegółowy program szkolenia umieszczony w pliku PDF pobierz

Szkolenie tylko
Dla Twojej Firmy?

Wyslij zapytanie na adres szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń na numer 32 470 11 75

Kontakt telefoniczny tel. 32 470 11 75 , fax 32 757 00 36

VIDI - Centrum Rozwoju Kadr ul. Opolska paw. 723, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie