Skuteczna sprzedaż przez telefon
tel. 32 470 11 75 Terminy szkolenia i karta zgłoszenia, cena >>poniżej.
Jeżeli dzwonisz do klientów, by zainteresować ich swoją ofertą, a może to właśnie klienci dzwonią do Twojej firmy, aby poznać ofertę? Rób to skutecznie!!!
Sprawdzone metody sprzedaży przez telefon i obsługi telefonicznej klientów poznasz na szkoleniu SKUTECZNA ROZMOWA TELEFONICZNA.
Jeśli chcesz:






Celem warsztatów jest poznanie sposobów skutecznego prezentowania oferty i radzenia sobie z odmową, brakiem zainteresowania i innymi obiekcjami.
W czasie szkolenia ukazujemy jak umiejętnie przeprowadzać rozmowy telefoniczne tak, aby szybko i skutecznie zainteresować klientów oferowanymi produktami i usługami. Trening pokaże, w jaki sposób przeprowadzić profesjonalną rozmowę telefoniczną, wskaże pułapki i zagrożenia związane z tą formą kontaktu. Doskonaląc sposoby reagowania i argumentowania, zwiększą efektywność własnych działań handlowych. Odpowie też na podstawowe pytania o strategię - jak często dzwonić? Jak stworzyć okazję do ponownego kontaktu? Pamiętaj, pieniądze zarabia się sprzedając! Telefoniczna obsługa klienta – bez tajemnic!
Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką.
Szkolenie skierowane do: przedstawicieli handlowych (B2B,B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży, pracowników BOK, telemarketerów.
Dlaczego warto skorzystać z naszego szkolenia? Pokażemy Ci jak budować pozytywną i długotrwałą relację z klientem. I to jest Twój sukces! Twoi klienci będą profesjonalnie obsłużeni, co sprawi, że zostaną z Tobą na lata i będą polecać Twoje usługi znajomym. To jest klucz do Twojego sukcesu!
Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy (8 godzin szkoleniowych).
Terminy szkolenia i karta zgłoszenia, cena >>poniżej.
SZKOLENIE DEDYKOWANE, program zostanie szczegółowo dostosowany do potrzeb Twojej firmy. Szczegóły do ustalenia.
CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SKUTECZNOŚĆ DZIAŁAŃ TWOICH HANDLOWCÓW? Chcesz to szkolenie w formie dedykowanej? Napisz wiadomość na szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń tel. 32 470 11 75
„Ludzie sprzedaży są najważniejszymi osobami w gospodarce”. Brian Tracy
Opinie uczestników szkoleń:
Liliana po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa po szkoleniu Profesjonalna Obsługa Trudnego Klienta
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Monika po szkoleniu Profesjonalna Obsługa Klienta
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik po szkoleniu Profesjonalna Obsługa Klienta
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin po szkoleniu Profesjonalna Obsługa Klienta
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Szymon z Krakowa po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC TECHNIKI SPRZEDAŻY
Najlepsze szkolenie sprzedażowe na jakim byłem. Miła atmosfera, rzetelne, aczkolwiek nie nudzące informacje. Na pewno będę korzystał z tych narzędzi. P.S. zaskoczyło mnie jak mało ważna jest treść informacji.
Rafał po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC TECHNIKI SPRZEDAŻY
Bardzo bogate pod względem merytorycznym, celowe.
Tomasz po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC TECHNIKI SPRZEDAŻY
Pokazano mi ile jeszcze pracy przede mną, otrzymałem narzędzia do radzenia sobie z klientem i jego obiekcjami
Terminy i miejsca
-
15 Maja 2018
Poznań
-
11 Czerwca 2018
Warszawa
-
3 Lipca 2018
Kraków
Cena
690 zł/os. +23% VAT
WIOSENNA PROMOCJA do 30.04.2018 (300 zł rabatu)
Standardowa cena 990,00 zł netto +23 %VAT
* promocje i kupony nie łączą się
Cena zawiera
![]() Konsultacje z ekspertem VIDI |
![]() Materiały szkoleniowe |
![]() Certyfikat szkolenia |
![]() Pomoc i doradztwo |
![]() 2x przerwa kawowa |
![]() 1x smaczny obiad |
Korzyści
poznanie etapów i przebiegu procesu sprzedaży – od pierwszego telefonu do długotrwałej relacji
poznanie sposobów generowania pozytywnego nastawienia do sprzedaży telefonicznej i radzenia sobie z odmowami klienta
poznanie technik skutecznego umawiania się na spotkania oraz docieranie do właściwej i decyzyjnej osoby
poznanie i rozwinięcie zdolności niezbędnych do nawiązywania długofalowych kontaktów z klientami
Cel szkolenia
Dzięki interaktywnym ćwiczeniom oraz symulacjom, Uczestnicy będą mieli możliwość doskonalenia własnych umiejętności niezbędnych w trakcie prowadzenia rozmów z klientem.
Poznanie etapów i przebiegu procesu sprzedaży – od pierwszego telefonu do długotrwałej relacji.
Ukazanie metod zwiększania skuteczności rozmów telefonicznych z klientami.
Program
- Jak przekazywać informacje przez telefon?
- Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji.
- Komunikacja werbalna – jakim jesteś słuchaczem (aktywne słuchanie).
- Pierwsze wrażenie, nawiązanie kontaktu.
- Techniki wywierania pozytywnego wpływu.
- Przebieg rozmowy z klientem, techniki angażowania rozmówcy.
- Techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami.
- Techniki przełamywania obiekcji i sprzeciwów klienta.
- Radzenie sobie z trudnymi, agresywnymi zachowaniami klientów.
- Rozpoznanie potrzeb.
- Jakie informacje są potrzebne i jak je uzyskać?
- Jak zaprezentować usługę i produkt, by wpłynąć na zakup?
- Dlaczego obiekcje są pozytywne i jak to wykorzystać?
- Co to jest odmowa i kiedy otwiera drogę do sprzedaży?
- Jak rozpoznać właściwy moment na zamknięcie sprzedaży?
- Jakie są najczęstsze błędy i jak wpływają na sprzedaż?
- Bariery psychologiczne w sprzedaży przez telefon.
- Jak i dlaczego powstają błedy oraz jak sobie z nimi radzić?
Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.Szczegółowy program szkolenia umieszczony w pliku PDF pobierz
Szkolenie tylko
Dla Twojej Firmy?
Wyslij zapytanie na adres szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń na numer 32 470 11 75