Motywowanie i trudne rozmowy z pracownikami

tel. 32 470 11 75                                   Terminy szkolenia i karta zgłoszenia >>poniżej.

Celem warsztatów jest poznanie mechanizmów motywujących do pracy, zdobycie informacji jak łączyć indywidualne cele pracowników z celami firmy, poznanie zasad i metod wynagradzania pracowników nie tylko finansowego. Przekazanie wiedzy i narzędzi motywacji pozafinasowej.

Korzyści dla Ciebie: 

poznasz sposoby zachowania ludzi pod wpływem motywacji
poznasz schematy prowadzenia trudnych rozmów z pracownikami np. ocena wyników, udzielenie nagany, rozmowa dyscyplinująca
poznasz sprawdzone techniki komunikacji
poznasz najnowsze i najskuteczniejsze na rynku metody motywacji zespołu
zwiększysz kompetencje w zakresie komunikacji międzyludzkiej i wywierania wpływu na ludzi

Dowiesz się jak motywować pracowników i poznasz techniki motywowania ludzi do pracy. Dzięki szkoleniu będziesz wiedział, jak utrzymywać wysokie zaangażowanie nowych pracowników i umożliwić im rozwój kompetencji? Jakich narzędzi używać, aby wywołać u pracowników efekt wzajemnej motywacji?

Każda rozmowa z pracownikiem wpływa na jakieś określone jego zachowanie. Może zmotywować do skutecznego działania lub wręcz przeciwnie, odnieść całkowicie negatywny skutek. Dobry menadżer musi sobie zdawać sprawę, że ma ogromny wpływ, nie tylko na osobę wykonującą jakieś konkretne obowiązki, ale także na rozwój firmy, właśnie poprzez kształtowanie pracowniczych postaw, które należy odpowiednio modelować. Nie ma żadnych wątpliwości, że cykliczne rozmowy z pracownikami wpływają na polepszenie wyników ich pracy, a w konsekwencji także na zyski i działanie firmy.

Zmiana zakresu obowiązków czy rozmowa dyscyplinująca nie będą już dla Ciebie wyzwaniem. Umiejętność profesjonalnego przeprowadzenia rozmowy i oceny przyszłych pracowników powinny być dla pracowników działów HR, menadżerów, kierowników czymś całkowicie oczywistym.



Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. Warsztat szkoleniowy to 20% czasu szkolenia-teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, 80% czasu szkolenia-ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies-dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką.


Szkolenie jest dedykowane dla menadżerów i specjalistów z działów PR odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną.

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych).

SZKOLENIE DEDYKOWANE - program zostanie szczegółowo dostosowany do potrzeb Twojej firmy. W przypadku szkolenia jednodniowego zostaną wybrane elementy, które są dla Ciebie istotne. Szczegóły do ustalenia.

CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SKUTECZNOŚĆ DZIAŁAŃ?  Chcesz to szkolenie w formie dedykowanej ? Napisz do nas: szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń tel. 32 470 11 75  

Opinie uczestników szkoleń:

Adam C. po szkoleniu Ocena pracowników

„Szkolenie bardzo pomocne, pozwoli na lepsze wykorzystanie zasobów ludzkich w dziale i poprawi efektywność pracy.”

Marta R. Szkolenie Zarządzenie zasobami ludzkimi

„Spełniało oczekiwania.”

Joanna Z - Ocena pracowników

 „Dość interesujące – porządkujące w teorii i doświadczeniu, praktyczne.”

Tomasz B.- Zatrudnianie cudzoziemców

 „Bardzo profesjonalne szkolenie, obejmujące wszytskie procesy" 

Hanna B.- po szkoleniu Zarządzanie zmianą

 "Dobra struktura szkolenia. Podobało mi się przygotowanie i sposób prowadzenia przez prowadzącego szkolenie.”

Kamil Z. - Ocena pracowników

„Miła atmosfera, profesjonalny trener.”

Aby skorzystać z warsztatu i doskonalić swoje umiejętności prosimy o kontakt pod adresem e-mail szkolenia@superszkolenia.pl bądź pod numerem telefonu 32 470 11 75.

Pobierz Formularz PDF

Kliknij, aby pobrać formularz, wypełnij i odeślij do nas faxem na numer 32 757 00 36 lub na adres email: szkolenia@superszkolenia.pl

pobierz

Zgłoszenie Online

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz online.

zgłoś się

Kontakt Telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej.
Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon 32 470 11 75

Korzyści

świadomość występujących u ludzi potrzeb i motywatorów

nabycie umiejętności efektywnego motywowania pracowników

poznanie repertuaru różnych metod motywacyjnych

poznasz techniki i schematy prowadzenia trudnych rozmów z pracownikami ( ocena wyników, udzielenie nagany, rozmowa dyscyplinująca itp.)

przećwiczenie rzeczywistych sytuacji w scenkach, symulacjach i case-ach

Cel szkolenia

  • Celem naszego szkolenia jest nabycie umiejętności profesjonalnej rozmowy, oceny i weryfikacji potencjału kandydatów do pracy. Poznanie techniki prowadzenia motywujących i trudnych rozmów z pracownikami.

Program

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.Szczegółowy program szkolenia umieszczony w pliku PDF pobierz

Szkolenie tylko
Dla Twojej Firmy?

Wyslij zapytanie na adres szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń na numer 32 470 11 75

Kontakt telefoniczny tel. 32 470 11 75 , fax 32 757 00 36

VIDI - Centrum Rozwoju Kadr ul. Opolska paw. 723, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie