Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia otwarte
Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog Kontakt

Savoir vivre + etykieta przy stole

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Savoir vivre + etykieta przy stole
.
To szkolenie dostępne jest tylko jako szkolenie dedykowane!
To szkolenie zorganizujemy specjalnie dla Państwa firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb. Nie ma możliwości zapisania się na ogólnie dostępny termin.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 696 918 316 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Korzyści

  • warsztatowy charakter zajęć
  • małe grupy – indywidualne podejście
  • bezterminowy kontakt z trenerem
  • gratis porady i wsparcie

Program szkolenia

Autoprezentacja, czyli jak cię widzą, tak cię piszą…
  • Efekt „anielski” i efekt „diabelski” – czyli jak pierwsze wrażenie wpływa na dalsze relacje
  • Efektywne budowanie własnego wizerunku biznesowego – rola marketingu personalnego
  • Efekt opakowania – znaczenie ubioru w relacjach biznesowych
  • Dress code organizacyjny vs. Smart casual – zasady bezpiecznego dobory ubioru w zależności od okoliczności
  • Zasady komponowania stroju dla mężczyzn i kobiet – najczęstsze wpadki i sposoby ich unikania
  • Rola dodatków osobistych (długopisy, wizytówki, notatniki, kalendarze, wizerunek narzędzi pracy, materiałów reklamowych i in.)
Rola powitania i językowy savoir-vivre
  • Powitanie – konstruowanie kulturalnych powitań, rozpoznanie typowych błędów i sposoby ich unikania
  • Przedstawianie się (reprezentacja osobista i zawodowa)
  • Kultura języka ( czyli jak naleciałości, kolokwializmy, skróty myślowe wpływają na wizerunek rozmówcy – poznanie ich „znaczenia” w kontaktach biznesowych)
  • Konwenanse a przechodzenie na „Ty” – kiedy wypada, a kiedy nie
  • Prowadzenie „small talk”, czyli kulturalna pogawędka
  • Komplementy, ach komplementy – sztuka ich udzielania i przyjmowania jako wymiar sukcesu zawodowego
Precedensja
  • Zasady pierwszeństwa w różnych sytuacjach (drzwi, winda, samochód, stół, spotkania biznesowe, obiady)
  • Zasady przedstawiania innych osób i siebie
  • Hierarchia służbowa i towarzyska
  • Zwroty grzecznościowe w sytuacjach biznesowych
  • Dyplomacja (w tym jak odmówić bez odmawiania oraz jak wyjść z twarzą z sytuacji podbramkowej)
Mowa ciała
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna
  • Postawy i gesty – ich rozszyfrowywani i znaczenie
  • Trudna sztuka odczytywania niespójności w komunikatach
  • Wpadki i wypadki słowne i niesłowne
Wystąpienia publiczne
  • Jak się przygotować i zapobiec ewentualnej gafie
  • Sztuka przemawiania
  • Różnice w języku pisanym a mówionym
  • Przygotowanie profesjonalnej prezentacji
Inne sytuacje biznesowe
  • Zapamiętywanie imion
  • Rozmowy telefoniczne
  • Netykieta
  • Korespondencja pisemna (list, mail)
  • Przyjmowanie gości w firmie
  • Przyjęcia biznesowe , tzw. standing party

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. P. Skargi 6B

44-337 Jastrzębie-Zdrój

woj. śląskie

NIP: 651-102-47-89

Konsultacje dla przedsiębiorców

Chcesz zwiększyć sprzedaż swojej firmy? Usprawnić proces zarządzania pracownikami lub komunikacji?

Ta konsultacja jest dla Ciebie, jeśli prowadzisz swój biznes i jesteś przedsiębiorcą, która/y chce rozwijać swój biznes w obszarach: sprzedaż, strategia, oferta, budowanie zespołu.

Zapraszamy na bezpłatne konsultacje, podczas których sprawdzimy, gdzie leżą Twoje szanse na poprawę wyników.
W trakcie konsultacji przeanalizujemy Twoją sytuację. Sprawdzimy czy i jakie obszary wymagają rozwoju oraz nad czym warto popracować, przedstawimy konkretne rekomendacje.

Zostaw kontakt a ustalimy termin rozmowy!

Poufność gwarantowana. Konsultacja trwa około 30-45 min. tel. lub na MS Teams.

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać poprawny adres e-mail
Proszę podać poprawny numer telefonu
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: WirtuoziKodu.pl

Ustawienia Ciasteczek

Strona korzysta z plików Coookies.

Używamy plików cookies w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu internetowego, w celu analizy ruchu na naszej stronie oraz pozyskiwania statystyk użytkowania.

Pliki cookies to małe pliki tekstowe, które są używane przez strony internetowe w celu zapisania w przeglądarcepewnych danych o użytkowniku.

Zgodnie z prawem, możemy tworzyć pliki cookies na Twoim urządzeniu tylko jeżeli są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej. Pliki cookies, które nie są niezbędne do poprawnego działania serwisu możemy zapisywać tylko za Twoją zgodą.

Ten serwis wykorzystuje różnego rodzaju pliki cookies, niektóre z nich są tworzone i zarządzane przez usługi firm trzecich, które wykorzystywane są na naszej stronie.

W dowolnym momencie możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę na pliki cookies. W naszej Polityce Prywatności możesz sprawdzić jakie dane i w jaki sposób są przez nas przetwarzane.

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies sprawiają, że strona internetowa jest prawdziwie użyteczna, zapewniają podstawowe funkcje jak identyfikacja sesji użytkownika czy autoryzacja dostępu do zabezpieczonych części serwisu. Strona nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookies.

Funkcjonalne

Używane do zapewnienia dodatkowej funkcjonalności serwisu (np. działania modułu czatu). Ich brak może spowodować wyłączenie niektórych funkcjonalności.

Statystyczne

Te pliki cookie pomagają nam lepiej zrozumieć w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszego serwisu poprzez zbieranie i raportowanie anonimowych danych.

Marketingowe

Używane do śledzenia aktywności użytkownika w serwisie w celu lepszego dopasowania treści marketingowych i reklamowych.