Pozyskiwanie nowych klientów - PROSPECTING

tel. 32 470 11 75                                   Terminy szkolenia i karta zgłoszenia >>poniżej.

W dzisiejszych czasach coraz częściej stajemy przed wyzwaniem, jakim jest pozyskanie nowych klientów. Pozyskiwanie klientów jest złożonym procesem, wymagającym od handlowca dużej wiedzy z dziedziny psychologii zachowań klientów, zaawansowanych umiejętności handlowych oraz właściwej postawy. Realizacja celów sprzedażowych wyznaczonych przez przełożonych, wymaga od przedstawicieli handlowych stałego rozwijania portfela nowych klientów.

Dlatego właśnie powstało nasze szkolenie! Czym jest prospecting? To proces pozyskiwania klientów, którego celem jest wyselekcjonowanie osób, firm i instytucji, które mogą zostać nabywcami oferowanych przez nas produktów lub usług. Efektem działań prospectingowych jest stworzenie nowych baz potencjalnych klientów poprzez poszukiwanie i selekcjonowanie kontaktów z grupy docelowej. Systematyczne i uporządkowane działania prospectingowe ułatwiają realizację celów sprzedażowych. Świadomość skuteczności sprzedawcy na poszczególnych etapach prospectingu pozwala zaplanować aktywność sprzedażową w danym miesiącu, umożliwia pracę w warunkach emocjonalnego spokoju oraz wskazuje obszary do rozwoju kompetencji sprzedażowych.

Korzyści dla Ciebie:

nauczysz się technik pozyskiwania nowych klientów
przestaniesz działać chaotycznie i poznasz narzędzia ułatwiające zarządzanie sprzedażą
zwiększysz swoja skuteczność
otrzymasz sprawdzone i nowoczesne instrukcje pozyskiwania potencjalnych klientów
zwiększysz swój zysk
po prostu zaczniesz zarabiać

Pozyskanie nowych klientów - z nami to możliwe !

Prowadzenie praktycznych warsztatów umiejętności handlowych to nasza specjalność. Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką.

Szkolenie skierowane do: dyrektorów handlowych, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży, pracowników działu marketingu i obsługi klienta.

Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy (8 godzin szkoleniowych).

SZKOLENIE DEDYKOWANE, program zostanie szczegółowo dostosowany do potrzeb Twojej firmy. Szczegóły do ustalenia.

CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SKUTECZNOŚĆ DZIAŁAŃ TWOICH HANDLOWCÓW? Chcesz to szkolenie w formie dedykowanej? Napisz do nas: szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń tel. 32 470 11 75


Opinie uczestników szkoleń:

Liliana po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży

Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów

Patrycja po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży

Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)

Paweł z Warszawy po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży

Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.

Dominika po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży

Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.

Emilia z Krakowa po szkoleniu Profesjonalna Obsługa Trudnego Klienta

Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.

Monika po szkoleniu Profesjonalna Obsługa Klienta

W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.

Grzegorz po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży

Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Dominik po szkoleniu Profesjonalna Obsługa Klienta

Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...

Marcin po szkoleniu Profesjonalna Obsługa Klienta

Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Szymon z Krakowa po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC TECHNIKI SPRZEDAŻY

Najlepsze szkolenie sprzedażowe na jakim byłem. Miła atmosfera, rzetelne, aczkolwiek nie nudzące informacje. Na pewno będę korzystał z tych narzędzi. P.S. zaskoczyło mnie jak mało ważna jest treść informacji. 

Rafał po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC TECHNIKI SPRZEDAŻY

Bardzo bogate pod względem merytorycznym, celowe. 

Tomasz po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC TECHNIKI SPRZEDAŻY

Pokazano mi ile jeszcze pracy przede mną, otrzymałem narzędzia do radzenia sobie z klientem i jego obiekcjami  

Terminy i miejsca

  • 25 Stycznia 2018

    Kraków

  • 20 Lutego 2018

    Warszawa

  • 7 Marca 2018

    Wrocław

  • 18 Kwietnia 2018

    Warszawa

  • 15 Maja 2018

    Poznań

  • 30 Maja 2018

    Kraków

  • 13 Czerwca 2018

    Warszawa

  • 3 Lipca 2018

    Kraków

Cena

790 zł/os. +23% VAT

Zgłoszenie powyżej 30 dni przed terminem: 790,00 zł netto/os + 23% VAT
Zgłoszenie powyżej 15 dni przed terminem: 890,00 zł netto/os + 23% VAT 
II , III i IV osoba z firmy - 690,00 netto + 23% VAT
Standardowa cena 990,00 zł netto +23 %VAT
Klient PREMIUM -
590,00 zł netto+ 23% VAT *szczegóły vidi.superszkolenia.pl

Cena zawiera

Konsultacje z ekspertem VIDI

Materiały szkoleniowe

Certyfikat szkolenia

Pomoc i doradztwo

2x przerwa kawowa

1x smaczny obiad

Pobierz Formularz PDF

Kliknij, aby pobrać formularz, wypełnij i odeślij do nas faxem na numer 32 757 00 36 lub na adres email: szkolenia@superszkolenia.pl

pobierz

Zgłoszenie Online

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz online.

zgłoś się

Kontakt Telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej.
Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon 32 470 11 75

Korzyści

nauczysz się technik pozyskiwania nowych klientów

poznasz narzędzia ułatwiające zarządzanie sprzedażą technik sprzedaży

otrzymasz sprawdzone i nowoczesne instrukcje pozyskiwania potencjalnych klientów

techniki budowania dobrego kontaktu z klientem

Cel szkolenia

  • Szkolenie ma na celu zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie:

  • - aktywnego poszukiwania potencjalnych klientów

  • - nowoczesnych metod docierania do potencjalnych klientów

  • - korzystania z różnorodnych narzędzi poszukiwania potencjalnych klientów

  • - nawiązania pierwszego kontaktu z klientem

Program

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.Szczegółowy program szkolenia umieszczony w pliku PDF pobierz

Szkolenie tylko
Dla Twojej Firmy?

Wyslij zapytanie na adres szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń na numer 32 470 11 75

Kontakt telefoniczny tel. 32 470 11 75 , fax 32 757 00 36

VIDI - Centrum Rozwoju Kadr ul. Opolska paw. 723, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie