Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia otwarte
Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog Kontakt

Etykieta i komunikacja w biznesie

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Etykieta i komunikacja w biznesie

Cyceron mawiał, że człowieka czynią maniery i charakter… 


Umiejętność profesjonalnego zachowania w sytuacjach biznesowych, to klucz do Twojego sukcesu. Stworzyliśmy to szkolenie z myślą o właścicielach firm, menedżerach, kierownikach, handlowcach oraz wszystkich pracownikach mających kontakt z klientami oraz partnerami biznesowymi. 


Prezentujemy zajęcia poświęcone praktycznym regułom zachowania, wypowiedzi i sposobu komunikacji oraz wiedzy na temat tego, co wypada a co nie. Odpowiednie zachowanie na spotkaniach biznesowych i na spotkaniach z kolegami z pracy są miarą naszego sukcesu. Poznaj elementy komunikacji i zachowania biznesowego.

Nasze warsztaty pozwolą Ci zdobyć ogładę i swobodę w codziennych kontaktach biznesowych. Nauczymy Cię dobrego zachowania w każdej sytuacji. Gwarantujemy, że znajomość biznesowej etykiety ułatwi Ci nie tylko rozwój kariery zawodowej - będziesz odbierany jako osoba wiarygodna, solidna i pewna siebie. Zjednasz sobie partnerów biznesowych, łatwiej będziesz pozyskiwał klientów oraz wzmocnisz wizerunek i wiarygodność firmy.


Waszym celem jest poprawa komunikacji i lepsze wzajemne zrozumienie. Dzięki szkoleniu:

nauczysz się robić pozytywne pierwsze wrażenie 

poznasz najważniejsze zasady rozmów 

poznasz etykietę i zasady ubioru służbowego

staniesz się mistrzem dobrych manier

wzmocnisz swój wizerunek profesjonalisty

wzmocnisz wiarygodność swojej firmy i ludzi jakich zatrudniasz

usprawnisz komunikację w firmie i poziom kultury


SZKOLENIE jest realizowane w formie DEDYKOWANEJ - program zostanie szczegółowo dostosowany do potrzeb Twojej firmy i uszyty na miarę potrzeb Twojej firmy.  

Czas trwania: 1 lub 2 dni szkoleniowy (8 lub 16 godzin szkoleniowych).           




Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.
Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.   
Praca w małych grupach warsztatowych  pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji. Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.

To szkolenie dostępne jest tylko jako szkolenie dedykowane!
To szkolenie zorganizujemy specjalnie dla Państwa firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb. Nie ma możliwości zapisania się na ogólnie dostępny termin.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 696 918 316 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Justyna B.
„Szkolenie mi się podobało i zainspirowało mnie do pracy nad sobą.”
Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Korzyści

  • Rozwinięcie umiejętności komunikacyjnych uczestników w kontakcie z klientami i współpracownikami
  • Poznanie sposobów i zasad komunikacji międzyludzkiej
  • Przybliżenie najważniejszych, uniwersalnych zasad savoir-vivre, jakie obowiązują w życiu codziennym i zawodowym
  • Poznanie zasad panujących podczas różnorakich okazji biznesowych
  • Poznanie reguł, dotyczących zajmowania miejsc przy stole oraz w samochodzie
  • Doskonalenie umiejętności osobistych i interpersonalnych umożliwiających efektywne funkcjonowanie w grupie
  • Przybliżenie najważniejszych aspektów z zakresu mowy ciała
  • Omówienie zasad dotyczących profesjonalnego stroju w biznesie

Cele szkolenia

  • Umiejętność profesjonalnego zachowania w sytuacjach biznesowych
  • Odpowiednie zachowanie na spotkaniach biznesowych i na spotkaniach z kolegami z pracy są miarą naszego sukcesu. Poznaj elementy komunikacji i zachowania biznesowego.

Program szkolenia

Komunikacja interpersonalna:
  • Kłody pod nogi, czyli bariery w komunikacji
  • Stereotypy – przed czym nas chronią, a przed czym powstrzymują?
  • Ciotka-Plotka i jej rola w procesie komunikacji oraz sposoby reagowania na nią.
  • Ach, ten temperament! – rola temperamentu i aspektów osobowościowych w komunikacji
  • Intencja rozmówcy a styl komunikacji
  • Postawy i umiejętności osoby komunikatywnej
  • Znaczenie komunikacji niewerbalnej (gesty, mimika, postawy) – analiza znaczenia
  • Dobór słów - zwrotny „parzące” i zwrotny „kojące”
  • Nie tym tonem! - Znaczenie komunikacji wokalnej
Coś tu nie gra? - Dysonanse w komunikatach werbalnych i niewerbalnych
  • Aktywne słuchanie drogą do zrozumienia – podstawowe zasady i techniki aktywnego słuchania
  • Zasada KISS – czyli jak krótko i zwięźle przekazać komunikat
  • Sztuka zadawania trafnych pytań
  • Sztuka parafrazy i oddania pytania
  • Problemy związane z różnymi typami charakterów
  • Czy wszystko nadaje się do powiedzenia? – nieumyślne wzniecanie pożarów komunikacyjnych
  • Komunikacja pisemna – budzenie i gaszenie emocji w korespondencji
Autoprezentacja, czyli jak cię widzą, tak cię piszą…
  • Efekt „anielski” i efekt „diabelski” – czyli jak pierwsze wrażenie wpływa na dalsze relacje
  • Efektywne budowanie własnego wizerunku biznesowego – rola marketingu personalnego
  • Efekt opakowania – znaczenie ubioru w relacjach biznesowych
  • Dress code organizacyjny vs. Smart casual – zasady bezpiecznego dobory ubioru w zależności od okoliczności
  • Rola dodatków osobistych (długopisy, wizytówki, notatniki, kalendarze, wizerunek narzędzi pracy, materiałów reklamowych i in.)
Rola powitania i językowy savoir-vivre
  • Powitanie – konstruowanie kulturalnych powitań, rozpoznanie typowych błędów i sposoby ich unikania
  • Przedstawianie się (reprezentacja osobista i zawodowa)
  • Kultura języka ( czyli jak naleciałości, kolokwializmy, skróty myślowe wpływają na wizerunek rozmówcy – poznanie ich „znaczenia” w kontaktach biznesowych)
  • Konwenanse a przechodzenie na „Ty” – kiedy wypada, a kiedy nie
  • Prowadzenie „small talk”, czyli kulturalna pogawędka
  • Komplementy, ach komplementy – sztuka ich udzielania i przyjmowania jako wymiar sukcesu zawodowego
Precedensja
  • Zasady pierwszeństwa w różnych sytuacjach (drzwi, winda, samochód, stół, spotkania biznesowe, obiady)
  • Zasady przedstawiania innych osób i siebie
  • Hierarchia służbowa i towarzyska
  • Zwroty grzecznościowe w sytuacjach biznesowych
  • Dyplomacja (w tym jak odmówić bez odmawiania oraz jak wyjść z twarzą z sytuacji podbramkowej).

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. P. Skargi 6B

44-337 Jastrzębie-Zdrój

woj. śląskie

NIP: 651-102-47-89

Konsultacje dla przedsiębiorców

Chcesz zwiększyć sprzedaż swojej firmy? Usprawnić proces zarządzania pracownikami lub komunikacji?

Ta konsultacja jest dla Ciebie, jeśli prowadzisz swój biznes i jesteś przedsiębiorcą, która/y chce rozwijać swój biznes w obszarach: sprzedaż, strategia, oferta, budowanie zespołu.

Zapraszamy na bezpłatne konsultacje, podczas których sprawdzimy, gdzie leżą Twoje szanse na poprawę wyników.
W trakcie konsultacji przeanalizujemy Twoją sytuację. Sprawdzimy czy i jakie obszary wymagają rozwoju oraz nad czym warto popracować, przedstawimy konkretne rekomendacje.

Zostaw kontakt a ustalimy termin rozmowy!

Poufność gwarantowana. Konsultacja trwa około 30-45 min. tel. lub na MS Teams.

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać poprawny adres e-mail
Proszę podać poprawny numer telefonu
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: WirtuoziKodu.pl

Ustawienia Ciasteczek

Strona korzysta z plików Coookies.

Używamy plików cookies w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu internetowego, w celu analizy ruchu na naszej stronie oraz pozyskiwania statystyk użytkowania.

Pliki cookies to małe pliki tekstowe, które są używane przez strony internetowe w celu zapisania w przeglądarcepewnych danych o użytkowniku.

Zgodnie z prawem, możemy tworzyć pliki cookies na Twoim urządzeniu tylko jeżeli są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej. Pliki cookies, które nie są niezbędne do poprawnego działania serwisu możemy zapisywać tylko za Twoją zgodą.

Ten serwis wykorzystuje różnego rodzaju pliki cookies, niektóre z nich są tworzone i zarządzane przez usługi firm trzecich, które wykorzystywane są na naszej stronie.

W dowolnym momencie możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę na pliki cookies. W naszej Polityce Prywatności możesz sprawdzić jakie dane i w jaki sposób są przez nas przetwarzane.

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies sprawiają, że strona internetowa jest prawdziwie użyteczna, zapewniają podstawowe funkcje jak identyfikacja sesji użytkownika czy autoryzacja dostępu do zabezpieczonych części serwisu. Strona nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookies.

Funkcjonalne

Używane do zapewnienia dodatkowej funkcjonalności serwisu (np. działania modułu czatu). Ich brak może spowodować wyłączenie niektórych funkcjonalności.

Statystyczne

Te pliki cookie pomagają nam lepiej zrozumieć w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszego serwisu poprzez zbieranie i raportowanie anonimowych danych.

Marketingowe

Używane do śledzenia aktywności użytkownika w serwisie w celu lepszego dopasowania treści marketingowych i reklamowych.