Etykieta i komunikacja w biznesie

tel. 32 470 11 75                                   Terminy szkolenia i karta zgłoszenia poniżej.

Cyceron mawiał, że człowieka czynią maniery i charakter… 


Umiejętność profesjonalnego zachowania w sytuacjach biznesowych, to klucz do Twojego sukcesu.

Prezentujemy zajęcia poświęcone praktycznym regułom zachowania, naszych wypowiedzi i sposób komunikacji oraz wiedzy na temat tego, co wypada a co nie. To elementy budujące nasz sukces. Odpowiednie zachowanie na spotkaniach biznesowych i na spotkaniach z kolegami z pracy są miarą naszego sukcesu. Poznaj elementy komunikacji i zachowania biznesowego.

Stworzyliśmy to szkolenie z myślą o właścicielach firm, menedżerach, kierownikach, handlowcach oraz wszytskich pracownikach, mających kontakt z klientami oraz partnerami biznesowymi. Dla wszystkich osób, które reprezentują firmę na zewnątrz.

Nasze warsztaty pozwolą Ci zdobyć ogładę i swobodę w codziennych kontaktach biznesowych. Nauczymy Cię dobrego zachowania w każdej sytuacji. Gwarantujemy, że znajomość biznesowej etykiety ułatwi Ci nie tylko rozwój kariery zawodowej - będziesz odbierany jako osoba wiarygodna, solidna i pewna siebie. Zjednasz sobie partnerów biznesowych, łatwiej będziesz pozyskiwał klientów oraz wzmocnisz wizerunek i wiarygodność firmy.

Korzyści dla CIEBIE:

 nauczysz się robić pozytywne pierwsze wrażenie
 poznasz najważniejsze zasady rozmów handlowych
 poznasz etykięte ubioru służbowego
 staniesz się mistrzem dorych manier
 wzmocnisz swój wizerunek profesjonalisty
 wzmocnisz wiarygodność swojej firmy i ludzi jakich zatrudniasz
 prawidłowa obsługa klienta nie będzie stanowiła żadnego problemu


Chcesz poznać zasady etykiety i komunikacji! Nidgy więcej "gafy"! Z nami to możliwe !


Zapraszamy do zapoznania się z ofertą merytoryczną naszych szkoleń z doskonalenia umiejętności interpersonalnych. Prowadzenie praktycznych warsztatów to nasza specjalność.

Jadwiga D. EFEKTYWNA SEKRETARKA 28.10.2016

„Bardzo pozytywnie oceniam szkolenie oraz trenera prowadzącego. Zagadnienia przedstawiane wyczerpująco i interesująco.”

Patrycja - szkolenie Zarządzanie sobą w czasie

„Bardzo interesujące, dobrze przeprowadzone, ciekawe przykłady.”

Marzena - szkolenie Zarządzanie sobą w czasie

„Bardzo fanje szkolenie, dobrze przeprowadzone,  przykłady z życia. Polecam”

Katarzyna M. po szkoleniu Efektywna asystentka/ sekretarka

„Ciekawe, pomocne, przydatne na moim stanowisku pracy.”

Patrycja M. - po szkoleniu Zostań swoim własnym coachem

" Genialne szkolenie- jestem zachwycona i pewna że osiągne zamierzony cel. Polecam wszytskim" 

Anna U. - Zostań własnym Coachem

"Bardzo podobała mi się praktyka oraz ćwiczenia w trakcie szkolenia.”

Brygida K. - po szkoleniu Efektywna Sekretarka / Asystentka

„Mała grupa – dużo ćwiczeń, dobra atmosfera, konkretne uwagi prowadzącego.”

Marcin K.- Efektywna Komunikacja

„OK.Dobrze przeprowadzone, konkretnie, profesjonalnie”

Rafał Ż. - po szkoleniu Zarządzanie stresem

„Tematyka pogłębiona o przykłady, scenki nakierowane na praktykę. Trener sprawnie zarządzał pracą grupy.”

Justyna B.- Etykieta i komunikacja w biznesie

 „Szkolenie mi się podobało i zainspirowało mnie do pracy nad sobą.”

Aby skorzystać z warsztatu i doskonalić swoje umiejętności prosimy o kontakt pod adresem e-mail szkolenia@superszkolenia.pl bądź pod numerem telefonu 32 470 11 75.

Pobierz Formularz PDF

Kliknij, aby pobrać formularz, wypełnij i odeślij do nas faxem na numer 32 757 00 36 lub na adres email: szkolenia@superszkolenia.pl

pobierz

Zgłoszenie Online

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz online.

zgłoś się

Kontakt Telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej.
Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon 32 470 11 75

Korzyści

Rozwinięcie umiejętności komunikacyjnych uczestników w kontakcie z klientami i współpracownikami

Poznanie sposobów i zasad komunikacji międzyludzkiej

Przybliżenie najważniejszych, uniwersalnych zasad savoir-vivre, jakie obowiązują w życiu codziennym i zawodowym.

Poznanie zasad panujących podczas różnorakich okazji biznesowych.

Poznanie reguł, dotyczących zajmowania miejsc przy stole oraz w samochodzie.

Doskonalenie umiejętności osobistych i interpersonalnych umożliwiających efektywne funkcjonowanie w grupie.

Przybliżenie najważniejszych aspektów z zakresu mowy ciała.

Omówienie zasad dotyczących profesjonalnego stroju w biznesie.

Cel szkolenia

  • Umiejętność profesjonalnego zachowania w sytuacjach biznesowych

  • Odpowiednie zachowanie na spotkaniach biznesowych i na spotkaniach z kolegami z pracy są miarą naszego sukcesu. Poznaj elementy komunikacji i zachowania biznesowego.

Program

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.Szczegółowy program szkolenia umieszczony w pliku PDF pobierz

Szkolenie tylko
Dla Twojej Firmy?

Wyslij zapytanie na adres szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń na numer 32 470 11 75