bezpłatne szkolenie online

Kurs radzenia sobie ze stresem

zapisz się

Etykieta i komunikacja w biznesie

tel. 32 470 11 75                                   SZKOLENIE DEDYKOWANE  

 

Cyceron mawiał, że człowieka czynią maniery i charakter… 


Umiejętność profesjonalnego zachowania w sytuacjach biznesowych, to klucz do Twojego sukcesu.

Prezentujemy zajęcia poświęcone praktycznym regułom zachowania, naszych wypowiedzi i sposób komunikacji oraz wiedzy na temat tego, co wypada a co nie. To elementy budujące nasz sukcesOdpowiednie zachowanie na spotkaniach biznesowych i na spotkaniach z kolegami z pracy są miarą naszego sukcesu. Poznaj elementy komunikacji i zachowania biznesowego.

Stworzyliśmy to szkolenie z myślą o właścicielach firm, menedżerach, kierownikach, handlowcach oraz wszytskich pracownikach, mających kontakt z klientami oraz partnerami biznesowymi. Dla wszystkich osób, które reprezentują firmę na zewnątrz.

Nasze warsztaty pozwolą Ci zdobyć ogładę i swobodę w codziennych kontaktach biznesowych. Nauczymy Cię dobrego zachowania w każdej sytuacji. Gwarantujemy, że znajomość biznesowej etykiety ułatwi Ci nie tylko rozwój kariery zawodowej - będziesz odbierany jako osoba wiarygodna, solidna i pewna siebie. Zjednasz sobie partnerów biznesowych, łatwiej będziesz pozyskiwał klientów oraz wzmocnisz wizerunek i wiarygodność firmy.

Korzyści dla CIEBIE:

 nauczysz się robić pozytywne pierwsze wrażenie
 poznasz najważniejsze zasady rozmów handlowych
 poznasz etykięte ubioru służbowego
 staniesz się mistrzem dorych manier
 wzmocnisz swój wizerunek profesjonalisty
 wzmocnisz wiarygodność swojej firmy i ludzi jakich zatrudniasz
 prawidłowa obsługa klienta nie będzie stanowiła żadnego problemu


SZKOLENIE DEDYKOWANE - program zostanie szczegółowo dostosowany do potrzeb Twojej firmy. Szczegóły do ustalenia. 

 

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.  Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. Warsztat   szkoleniowy to 20% czasu szkolenia-teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, 80% czasu szkolenia-ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies-dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i   praktyką. Prowadzone  przez Trenerów z dużym doświadczeniem biznesowym.

Czas trwania: 1 lub 2 dni szkoleniowy (8 lub 16 godzin szkoleniowych).                                                                       

Chcesz to szkolenie w formie dedykowanej? Napisz do nas: szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń tel. 32 470 11 75


Opinie Uczestników szkoleń:

Jadwiga D. EFEKTYWNA SEKRETARKA 28.10.2016

„Bardzo pozytywnie oceniam szkolenie oraz trenera prowadzącego. Zagadnienia przedstawiane wyczerpująco i interesująco.”

Patrycja - szkolenie Zarządzanie sobą w czasie

„Bardzo interesujące, dobrze przeprowadzone, ciekawe przykłady.”

Marzena - szkolenie Zarządzanie sobą w czasie

„Bardzo fanje szkolenie, dobrze przeprowadzone,  przykłady z życia. Polecam”

Katarzyna M. po szkoleniu Efektywna asystentka/ sekretarka

„Ciekawe, pomocne, przydatne na moim stanowisku pracy.”

Patrycja M. - po szkoleniu Zostań swoim własnym coachem

" Genialne szkolenie- jestem zachwycona i pewna że osiągne zamierzony cel. Polecam wszytskim" 

Anna U. - Zostań własnym Coachem

"Bardzo podobała mi się praktyka oraz ćwiczenia w trakcie szkolenia.”

Brygida K. - po szkoleniu Efektywna Sekretarka / Asystentka

„Mała grupa – dużo ćwiczeń, dobra atmosfera, konkretne uwagi prowadzącego.”

Marcin K.- Efektywna Komunikacja

„OK.Dobrze przeprowadzone, konkretnie, profesjonalnie”

Rafał Ż. - po szkoleniu Zarządzanie stresem

„Tematyka pogłębiona o przykłady, scenki nakierowane na praktykę. Trener sprawnie zarządzał pracą grupy.”

Justyna B.- Etykieta i komunikacja w biznesie

 „Szkolenie mi się podobało i zainspirowało mnie do pracy nad sobą.”

Aby skorzystać z warsztatu i doskonalić swoje umiejętności prosimy o kontakt pod adresem e-mail szkolenia@superszkolenia.pl bądź pod numerem telefonu 32 470 11 75.

Pobierz Formularz PDF

Kliknij, aby pobrać formularz, wypełnij i odeślij do nas faxem na numer 32 757 00 36 lub na adres email: szkolenia@superszkolenia.pl

pobierz

Zgłoszenie Online

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz online.

zgłoś się

Kontakt Telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej.
Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon 32 470 11 75

Korzyści

Rozwinięcie umiejętności komunikacyjnych uczestników w kontakcie z klientami i współpracownikami

Poznanie sposobów i zasad komunikacji międzyludzkiej

Przybliżenie najważniejszych, uniwersalnych zasad savoir-vivre, jakie obowiązują w życiu codziennym i zawodowym.

Poznanie zasad panujących podczas różnorakich okazji biznesowych.

Poznanie reguł, dotyczących zajmowania miejsc przy stole oraz w samochodzie.

Doskonalenie umiejętności osobistych i interpersonalnych umożliwiających efektywne funkcjonowanie w grupie.

Przybliżenie najważniejszych aspektów z zakresu mowy ciała.

Omówienie zasad dotyczących profesjonalnego stroju w biznesie.

Cel szkolenia

  • Umiejętność profesjonalnego zachowania w sytuacjach biznesowych

  • Odpowiednie zachowanie na spotkaniach biznesowych i na spotkaniach z kolegami z pracy są miarą naszego sukcesu. Poznaj elementy komunikacji i zachowania biznesowego.

Program

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.Szczegółowy program szkolenia umieszczony w pliku PDF pobierz

Szkolenie tylko
Dla Twojej Firmy?

Wyslij zapytanie na adres szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń na numer 32 470 11 75

Kontakt telefoniczny tel. 32 470 11 75 , fax 32 757 00 36

VIDI - Centrum Rozwoju Kadr ul. Opolska paw. 723, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie