Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia otwarte
Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog Kontakt

Współpraca z zespole i komunikacja

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Współpraca z zespole i komunikacja

Celem szkolenia WSPÓŁPRACA I KOMUNIKACJA W ZESPOLE jest zwiększenie efektywności pracy zespołu i motywacji pracowników oraz komunikacji w zespole, a przede wszystkim uświadomienie korzyści płynących z pracy zespołowej. 


Tworzenie optymalnych warunków koniecznych do sprawnego funkcjonowania zespołu (usprawnienie komunikacji między zespołowej). Szkolenie wzmacnia działanie sił wewnątrzgrupowych oraz pozwala uczestnikom w maksymalny sposób przyjąć odpowiedzialność za proces tworzenia się grupy i kierowania swoją aktywnością. 


Naszym celem jest, by po szkoleniu uczestnicy:

analiza klientapoznali korzyści płynące z pracy zespołowej - wykształcenie poczucia wspólnoty interesów

budowanie kontaktu poprawili efektywności w zakresie radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w pracy zespołowej

rozmowa z klientem  nauczyli się rozwiązywać konflikty w zespole

badanie potrzeb wykazywali aktywne podejście do pracy

radzenie sobie z obiekcjami  poprawili skuteczne techniki komunikacji i przekazywania informacji

budowanie relacjipodejmować działania inicjujące i usprawniające relację


Krok po kroku pokazujemy jak nasza postawa, to co robimy działa na zespół. Co my możemy dać zespołowi i co otrzymujemy w zamian.  


 ZOBACZ FILM Z OPINIAMI UCZESTNIKÓW                    referencje ZOBACZ REFERENCJE OD KLIENTÓW


 „Przywódcy rozwijają się, poznając, kim są i co cenią, uświadamiając sobie słabe punkty, które mogłyby pokrzyżować ich plany, pielęgnując nawyk nieustannej autorefleksji i uczenia się.”Chris Lowney


 

Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach jakie spotykają uczestników w pracy.

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Dostajesz do ręki do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką.


Czas trwania: do ustalenia 

To szkolenie dostępne jest tylko jako szkolenie dedykowane!
To szkolenie zorganizujemy specjalnie dla Państwa firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb. Nie ma możliwości zapisania się na ogólnie dostępny termin.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 696 918 316 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Korzyści

  • Rozwijanie umiejętności asertywnego zachowania
  • Nauka pracy w zespole
  • Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy zespołowej
  • Podstawy komunikowania się z ludźmi
  • Efektywna komunikacja w zespole
  • Podniesienie skuteczności pracy zespołowej

Cele szkolenia

  • Kompendium wiedzy o komunikacji i związanych z nią zagadnieniach.
  • Warsztaty szkoleniowe wskażą jak skutecznie komunikować się w różnych sytuacjach biznesowych, jak być wrażliwym na sygnały wysyłane przez pracowników, jak być przekonującym dla klientów.
  • Nabycie zdolności wywierania wpływu na ludzi.
  • Nabycie zdolności pracy w zespole.

Program szkolenia

Zespół
  • Cechy efektywnego zespołu. Na czym polega praca zespołowa
  • Pozytywne i negatywne aspekty istnienia zespołu
  • Analiza słabych i mocnych stron zespołu; co możemy ulepszyć?
  • Osobowość a rola w zespole
Istota i znaczenie pracy zespołowej
  • Praca zespołowa jako kluczowy element sukcesu
  • Wpływ pracy zespołowej na efektywność organizacji
  • Role pojawiające się w grupie i ich znaczenie dla pracy zespołu
Komunikacja w zespole
  • Zasady procesu komunikacji
  • Dobre i złe nawyki komunikacyjne
  • Najczęściej popełniane błędy podczas komunikacji
  • Komunikacja werbalna – jakim jesteś słuchaczem (aktywne słuchanie)
  • Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji
  • Techniki wywierania wpływu
Podstawy komunikowania się z ludźmi
  • Komunikowanie się, interakcja, komunikat, przepływ informacji - podstawowe pojęcia
  • Techniki radzenia sobie z trudnymi społecznie zachowaniami partnerów
  • Gotowość do dialogu - utrzymanie kontaktu ( skrzynka kontaktowa)
  • Bariery komunikacyjne
  • 7 zasad kształtowania wypowiedzi
  • Typy i style komunikatów
  • Automatyczne posługiwanie się nawykami językowymi
  • Stosowanie profesjonalnego, ale zrozumiałego języka
  • Znaczenie nazw własnych w komunikowaniu
  • Wyszczególnienia, podkreślenia, zaznaczenia - zasadność stosowania
  • Konstruowanie komunikatu w sytuacjach stresogennych i kryzysowych
Budowanie skutecznej argumentacji motywującej
  • Partnerów do oczekiwanego działania, prawa i techniki perswazji
  • Techniki radzenia sobie z trudnymi społecznie zachowaniami partnerów
  • Bariery komunikacyjne jako jedne z głównych źródeł stresu
  • Motywy postępowania, mechanizmy obronne, biologiczne podstawy psychologii konfliktu
Asertywność w zespole
  • Rozwijanie umiejętności asertywnego zachowania się w różnych sytuacjach społecznych
Co ja mogę dać zespołowi, a co zespół może dać mi? - korzyści płynące z pracy zespołowej
  • Metody angażowania innych w pracę zespołową
  • Budowanie własnej motywacji do pracy w zespole
  • Otwartości na zmiany- w otwartości na zmiany tkwi siła
  • Omówienie przyczyn oporu i sposobów jego przezwyciężania - modyfikacje zachowań
  • Poznanie emocji, jakie towarzyszą zmianom
Przygotowanie się do pracy i działania - reagowanie na zmiany
  • Poznanie zasad relacji międzyludzkich z uwzględnieniem relacji pracowniczych
  • Techniki radzenia sobie z trudnymi społecznie zachowaniami partnerów
Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy zespołowej
  • Konflikt - przeciwstawne poglądy drogą do kreowania nowych rozwiązań
  • Natura emocji i ich znaczenia w relacjach międzyludzkich

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. P. Skargi 6B

44-337 Jastrzębie-Zdrój

woj. śląskie

NIP: 651-102-47-89

Konsultacje dla przedsiębiorców

Chcesz zwiększyć sprzedaż swojej firmy? Usprawnić proces zarządzania pracownikami lub komunikacji?

Ta konsultacja jest dla Ciebie, jeśli prowadzisz swój biznes i jesteś przedsiębiorcą, która/y chce rozwijać swój biznes w obszarach: sprzedaż, strategia, oferta, budowanie zespołu.

Zapraszamy na bezpłatne konsultacje, podczas których sprawdzimy, gdzie leżą Twoje szanse na poprawę wyników.
W trakcie konsultacji przeanalizujemy Twoją sytuację. Sprawdzimy czy i jakie obszary wymagają rozwoju oraz nad czym warto popracować, przedstawimy konkretne rekomendacje.

Zostaw kontakt a ustalimy termin rozmowy!

Poufność gwarantowana. Konsultacja trwa około 30-45 min. tel. lub na MS Teams.

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać poprawny adres e-mail
Proszę podać poprawny numer telefonu
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: WirtuoziKodu.pl

Ustawienia Ciasteczek

Strona korzysta z plików Coookies.

Używamy plików cookies w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu internetowego, w celu analizy ruchu na naszej stronie oraz pozyskiwania statystyk użytkowania.

Pliki cookies to małe pliki tekstowe, które są używane przez strony internetowe w celu zapisania w przeglądarcepewnych danych o użytkowniku.

Zgodnie z prawem, możemy tworzyć pliki cookies na Twoim urządzeniu tylko jeżeli są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej. Pliki cookies, które nie są niezbędne do poprawnego działania serwisu możemy zapisywać tylko za Twoją zgodą.

Ten serwis wykorzystuje różnego rodzaju pliki cookies, niektóre z nich są tworzone i zarządzane przez usługi firm trzecich, które wykorzystywane są na naszej stronie.

W dowolnym momencie możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę na pliki cookies. W naszej Polityce Prywatności możesz sprawdzić jakie dane i w jaki sposób są przez nas przetwarzane.

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies sprawiają, że strona internetowa jest prawdziwie użyteczna, zapewniają podstawowe funkcje jak identyfikacja sesji użytkownika czy autoryzacja dostępu do zabezpieczonych części serwisu. Strona nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookies.

Funkcjonalne

Używane do zapewnienia dodatkowej funkcjonalności serwisu (np. działania modułu czatu). Ich brak może spowodować wyłączenie niektórych funkcjonalności.

Statystyczne

Te pliki cookie pomagają nam lepiej zrozumieć w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszego serwisu poprzez zbieranie i raportowanie anonimowych danych.

Marketingowe

Używane do śledzenia aktywności użytkownika w serwisie w celu lepszego dopasowania treści marketingowych i reklamowych.