Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia otwarte
Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog Kontakt

System Kaizen w firmie – element strategii przedsiębiorstwa

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane System Kaizen w firmie – element strategii przedsiębiorstwa

Kaizen jest jedną z bardziej znanych i najchętniej stosowanych japońskich technik zarządzania. Oznacza udoskonalenie i jest podstawą filozofii Ciągłego Doskonalenia (Continuous Improvement), która jest stosowana powszechnie nie tylko przez firmy japońskie. Założeniem Kaizen jest ciągłe poszukiwanie i wdrażanie nawet drobnych usprawnień we wszystkich dziedzinach działalności i na każdym stanowisku pracy. Warunkiem jest jednak uzyskanie jak największej liczby sugestii oraz jak największego zaangażowania w działania usprawniające ze strony pracowników.


Aby firma mogła zrealizować ten cel, kluczowe jest wdrożenie systemu (zestawu wymagań i jasno wyznaczonych celów) Kaizen.


Celem szkolenia dla osób, które są już zaznajomione z podstawami filozofii Kaizen, zaprezentowanie kompleksowego podejścia gwarantującego właściwe zarządzanie innowacją w przedsiębiorstwie oraz stworzenie efektywnego systemu zgłaszania i wprowadzania udoskonaleń (począwszy od nastawienia na Kaizen ze strony pracowników, poprzez system dokonujący selekcji zgłoszonych sugestii, aż po system wynagrodzenia motywujący do dalszego zgłaszania udoskonaleń).


Jakie umiejętności zdobędą uczestnicy szkolenia? Dowiedzą się jakie działania i zmiany organizacyjne podjąć, aby faworyzować stworzenie systemu zgłaszania i realizacji usprawnień, jakie czynniki mogą pomagać, a jakie opóźniać, wdrożenie systemu opartego o Ciągłego Udoskonalanie w firmie (Continuous Improvement) dlaczego innowacja jest jednym z kluczowych czynników sukcesu rynkowego przedsiębiorstwa w jaki sposób wynagradzać za usprawnienia w sposób motywujący dla pracowników.


Czego uczestnicy nauczą się na szkoleniu? Przede wszystkim dokonać wyboru kryteriów selekcji zgłoszonych usprawnień zaprojektować działania wspierające system Kaizen wg schematu : ustalenie standardu > udoskonalenie > ustalenie nowego standardu > rozpowszechnienie dokonać analizy kosztowej wprowadzonych usprawnień.

Grupa docelowa: wyższa kadra menadżerska, kadra kierownicza średniego szczebla, specjaliści, inżynierowie.

To szkolenie dostępne jest tylko jako szkolenie dedykowane!
To szkolenie zorganizujemy specjalnie dla Państwa firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb. Nie ma możliwości zapisania się na ogólnie dostępny termin.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 696 918 316 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Korzyści

  • prezentacja wymagań, które system zgłaszania usprawnień powinien spełniać aby zapewnić pełne zaangażowanie i współpracę ze strony pracowników na wszystkich szczeblach organizacji
  • przedstawienie w praktyce poszczególnych etapów wdrażania systemu Kaizen w firmie
  • prezentacja symulacji kosztowych związanych z wprowadzeniem systemu Kaizen

Cele szkolenia

  • wzrost efektywności przedsiębiorstwa
  • wzrost zaangażowania pracowników w działalność firmy
  • wzrost wydajności pracy
  • zwiększenie zysków firmy

Program szkolenia

W jaki sposób faworyzować proces ciągłego doskonalenia (Continuous Improvement)
  • - Kaizen = głęboka zmiana kultury organizacyjnej
  • - Kaizen długoterminowe korzyści wewnętrzne i zewnętrzne dla firmy
  • - „system kreatywnych sugestii” – jak wzbudzić zaangażowanie wszystkich pracowników (uruchomienie „kampanii uświadamiającej”)
  • - różne rodzaje „Kaizen activities” : Jishuken, Kółka Jakości, grupowe rozwiązywanie problemów
Kaizen ? a może po prostu innowacja ?
  • - innowacyjność a przewaga konkurencyjna
  • - różne poziomy innowacji
  • - zarządzanie innowacyjnością w firmie
  • - miejsce innowacyjności w ogólnej strategii przedsiębiorstwa
Wprowadzenie efektywnego systemu Kaizen w firmie
  • - wymagania systemu
  • - wyznaczenie oczekiwanych rezultatów i celów
  • - typologia usprawnień – wybór kryteriów kluczowych
  • - elementy efektywnego systemu nagradzania za Kaizeny
  • - wprowadzenie systemu Kaizen w całej firmie – stworzenie odpowiedniego planu działań
Analiza kosztowa systemu Kaizen
  • - struktura kosztów
  • - metoda „kaskady kosztów”
  • - analiza „przed” i „po” wprowadzeniu Kaizen – wybór odpowiednich mierników
Podsumowanie
  • - stworzenie modelu kampanii informacyjnej mającej na celu zaangażowanie pracowników
  • - zaprojektowanie kompleksowego systemu Kaizen pod kątem specyficznych wymagań firmy
  • - stworzenie kaskady kosztów na konkretnym przykładzie

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. P. Skargi 6B

44-337 Jastrzębie-Zdrój

woj. śląskie

NIP: 651-102-47-89

Konsultacje dla przedsiębiorców

Chcesz zwiększyć sprzedaż swojej firmy? Usprawnić proces zarządzania pracownikami lub komunikacji?

Ta konsultacja jest dla Ciebie, jeśli prowadzisz swój biznes i jesteś przedsiębiorcą, która/y chce rozwijać swój biznes w obszarach: sprzedaż, strategia, oferta, budowanie zespołu.

Zapraszamy na bezpłatne konsultacje, podczas których sprawdzimy, gdzie leżą Twoje szanse na poprawę wyników.
W trakcie konsultacji przeanalizujemy Twoją sytuację. Sprawdzimy czy i jakie obszary wymagają rozwoju oraz nad czym warto popracować, przedstawimy konkretne rekomendacje.

Zostaw kontakt a ustalimy termin rozmowy!

Poufność gwarantowana. Konsultacja trwa około 30-45 min. tel. lub na MS Teams.

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać poprawny adres e-mail
Proszę podać poprawny numer telefonu
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: WirtuoziKodu.pl

Ustawienia Ciasteczek

Strona korzysta z plików Coookies.

Używamy plików cookies w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu internetowego, w celu analizy ruchu na naszej stronie oraz pozyskiwania statystyk użytkowania.

Pliki cookies to małe pliki tekstowe, które są używane przez strony internetowe w celu zapisania w przeglądarcepewnych danych o użytkowniku.

Zgodnie z prawem, możemy tworzyć pliki cookies na Twoim urządzeniu tylko jeżeli są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej. Pliki cookies, które nie są niezbędne do poprawnego działania serwisu możemy zapisywać tylko za Twoją zgodą.

Ten serwis wykorzystuje różnego rodzaju pliki cookies, niektóre z nich są tworzone i zarządzane przez usługi firm trzecich, które wykorzystywane są na naszej stronie.

W dowolnym momencie możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę na pliki cookies. W naszej Polityce Prywatności możesz sprawdzić jakie dane i w jaki sposób są przez nas przetwarzane.

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies sprawiają, że strona internetowa jest prawdziwie użyteczna, zapewniają podstawowe funkcje jak identyfikacja sesji użytkownika czy autoryzacja dostępu do zabezpieczonych części serwisu. Strona nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookies.

Funkcjonalne

Używane do zapewnienia dodatkowej funkcjonalności serwisu (np. działania modułu czatu). Ich brak może spowodować wyłączenie niektórych funkcjonalności.

Statystyczne

Te pliki cookie pomagają nam lepiej zrozumieć w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszego serwisu poprzez zbieranie i raportowanie anonimowych danych.

Marketingowe

Używane do śledzenia aktywności użytkownika w serwisie w celu lepszego dopasowania treści marketingowych i reklamowych.