bezpłatne szkolenie online

Kurs radzenia sobie ze stresem

zapisz się

Zarządzanie stresem w rozmowach z klientem

tel. 32 470 11 75                                   SZKOLENIE DEDYKOWANE 

Codzienna praca z klientem – praca w biurze, obsługi klienta to praca, w której narażeni jesteśmy na osoby o różnych typach osobowości i różnym stopniu kultury osobistej. Praca w trudnych sytuacjach dla klienta takich jak składanie zażaleń, reklamacji, wniosków, oświadczeń może wywoływać postawę agresywną i odporność na stres jest tu kluczową kompetencją, którą warto rozwijać. W takiej sytuacji powinniśmy być osobami, które niezależnie od okoliczności zachowają spokój.

Potrzeby i oczekiwania klientów/ petentów ulegają nieustannym zmianom. Aby dostosować się do tych zmian, Urzędnicy Administracji Publicznej i Państwowej poszukują nowych technik obsługi klienta/petenta i radzenia sobie z jego obiekcjami oraz zastrzeżeniami.

Nasze warsztat pozwala na wybudowanie u uczestnika asertywnej postawy, dzięki której ludzie potrafią otwarcie wyrażać swoje myśli, uczucia, przekonania, poglądy, i wartości nie lekceważąc i szanując rozmówcę. W sytuacjach konfliktowych, umiejętności asertywne pozwalają osiągnąć kompromis. Podczas naszych warsztatów uczestnicy poznają najważniejsze zasady budowania pożądanego kontaktu z klientem a także dowiedzą się, jak reagować w trudnych sytuacjach, które mogą mieć miejsce w trakcie tych rozmów. Trening umożliwi również podniesienie umiejętności wyrażania empatycznych komunikatów oraz zachowań asertywnych w relacjach z klientem.

Szkolenie ma na celu zwiększenie wiedzy i samoświadomości uczestników dotyczących stresu, sytuacji trudnych, stresogennych oraz nabycie umiejętności skutecznego radzenia sobie ze stresem w obsłudze klienta.

,,Bez Twojego przyzwolenia nikt nie może sprawić, że poczujesz się gorszy.” Eleanor Roosevelt

Korzyści dla uczestników szkolenia:

 poznasz sposoby i strategie radzenia sobie ze stresem
 pozyskasz wiedzę na temat stresu, jego czynników wywołujących
 zyskasz wiedzę na temat zachowania się w trudnej sytuacji, oraz rozwiązywania problemów podczas kontaktu z klientem
 poznasz techniki skutecznej komunikacji
 zdobędziesz umiejętność operowania empatią

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. 

Czas trwania: do ustalenia

SZKOLENIE DEDYKOWANE - program zostanie szczegółowo dostosowany do potrzeb Twojej firmy. W przypadku szkolenia jednodniowego zostaną wybrane elementy, które są dla Ciebie istotne. Szczegóły do ustalenia.

CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SKUTECZNOŚĆ DZIAŁAŃ TWOICH PRACOWNIKÓW? Chcesz to szkolenie w formie dedykowanej? Napisz do nas: szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń tel. 32 470 11 75

POZNAJ NASZE REFERENCJE >>> napisz do nas i prześlemy Ci bogatą listę instytucji i jednostek państwowych, które już skorzystały. 

Opinie Uczestników szkoleń:

Konrad K.- Kontrola zarządcza

„Bardzo dobre.”

Robert G. - po szkoleniu Obsługa klienta

„Jedno z kilku bardzo ciekawych szkoleń, które dokładnie uzupełniają potrzeby.”

Anna W. - Mobbing

„W przyjemny i przystępny sposób przekazana wiedza.”

Zbigniew K.- Ochrona danych osobowych

„Najbardziej podoba mi się forma warsztatowa szkolenia. Uwag nie mam.”

Janusz M. - Kontrola zarządcza

„Szkolenie czytelne wraz z czynnym udziałem.”

Aby skorzystać z warsztatu i doskonalić swoje umiejętności prosimy o kontakt pod adresem e-mail szkolenia@superszkolenia.pl bądź pod numerem telefonu 32 470 11 75.

Pobierz Formularz PDF

Kliknij, aby pobrać formularz, wypełnij i odeślij do nas faxem na numer 32 757 00 36 lub na adres email: szkolenia@superszkolenia.pl

pobierz

Zgłoszenie Online

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz online.

zgłoś się

Kontakt Telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej.
Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon 32 470 11 75

Korzyści

doskonalenie umiejętności związanych z efektywnym reagowaniem na zastrzeżenia Klienta

rozwój umiejętności asertywnego zachowania

poznasz sposoby i strategie radzenia sobie ze stresem

zdobędziesz umiejętność operowania empatią

bezterminowa opieka eksperta

Cel szkolenia

  • rozwinięcie u uczestników umiejętności profesjonalnego prowadzenia rozmowy poprzez praktyczne ćwiczenia skutecznej komunikacji z Klientem

  • zwiększenie samoświadomości

  • kontrolowanie własnych emocji i stworzenie przyjemnej atmosfery rozmowy

  • rozwój umiejętności skutecznej komunikacji

Program

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.Szczegółowy program szkolenia umieszczony w pliku PDF pobierz

Szkolenie tylko
Dla Twojej Firmy?

Wyslij zapytanie na adres szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń na numer 32 470 11 75