Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

Budowanie konkurencyjnej pozycji pracodawcy – Employer Branding, jak przyciągnąć nowych pracowników

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Budowanie konkurencyjnej pozycji pracodawcy – Employer Branding, jak przyciągnąć nowych pracowników

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:


analiza klienta Zdobycie wiedzy o praktycznym stosowaniu działań wzmacniających wizerunek pracodawcy

budowanie kontaktu Wzrost efektywności w realizacji procesów rekrutacyjnych i utrzymaniu pracowników

rozmowa z klientem   Lepsze zrozumienie rynku pracy, oczekiwań różnych przedstawicieli pokoleń względem pracodawców 

badanie potrzeb Wypracowanie najlepszych i konkurencyjnych wartości i obszarów stanowiących o przewadze pracodawcy

radzenie sobie z obiekcjami  Wypracowanie efektywnych sposobów komunikacji z rynkiem


CELE SZKOLENIA:

  • Zdobycie wiedzy o praktycznym zastosowaniu działań wzmacniających markę pracodawcy
  • Doskonalenie działań pozycjonujących wizerunek pracodawcy
  • Doskonalenie umiejętności komunikacji przewag konkurencyjnych na rynku pracy
  • Zdobycie wiedzy o oczekiwaniach pracowników na rynku pracy 


Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.

To szkolenie dostępne jest tylko jako szkolenie dedykowane!
To szkolenie zorganizujemy specjalnie dla Państwa firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb. Nie ma możliwości zapisania się na ogólnie dostępny termin.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 470 11 75 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Program szkolenia

Czym jest Employer Branding
  • • Wizerunek, Marka pracodawcy, znaczenie i korzyści w świadomym zarządzaniu
  • • Czym jest Employee Value Proposition
  • • Określenie strategicznych kierunków rozwoju Marki pracodawcy
  • • Analiza dotychczasowych działań i ich skuteczności
Rynek pracy i wyzwania dla pracodawców
  • • Zmiany pokoleniowe a wyzwania pracodawców
  • • Oczekiwania pracownika na rynku pracy
  • • Analiza wskaźników; dobry pracodawca, rotacja i jej powody,
  • • Trendy w rekrutacji i utrzymaniu pracowników
  • • Znaczenie kultury firmy w budowaniu satysfakcjonującego miejsca pracy
Analiza obecnej sytuacji
  • • Analiza SWOT i określenie planu działania dla firmy
  • • Doświadczenia pracowników w firmie; co przyciąga a co „zniechęca” pracowników
  • • Co o nas mówią pracownicy, skąd możemy się tego dowiedzieć i jak?
  • • Określenie kluczowych kierunków działań wzmacniających wizerunek
  • • Metody i narzędzia wykorzystywane w Employer Brandingu
Etapy realizacji strategii
  • • dentyfikacja co wyróżnia pracodawcę na tle konkurencji i na rynku lokalnym
  • • Generowanie pomysłów w oparciu o cyklu życia pracownika w firmie
  • • Kanały komunikacji przewag pracodawcy do pracowników i kandydatów
  • • Kampania komunikacyjna; jak, gdzie i co komunikować?
  • • Budżetowanie i ocena efektywności działań
Pozycjonowanie marki pracodawcy
  • • Czym jest pozycjonowanie; jak realizować plan
  • • Proces realizacji działań; od celu do oceny efektywności; krótkie i długofalowe kampanie
  • • Przegląd działań konkurencyjnych i wybór dobrych praktyk
  • • Identyfikacja kluczowych wartości dla pracowników
  • • Badanie opinii pracowniczych; kiedy, co i jak badać?

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska 1D

44-335 Jastrzębie Zdrój

32 757 00 36

NIP: 633-171-45-12

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl