Bezpłatne szkolenie

vcc vcc

Certyfikat jakości szkoleń

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

Delegowanie zadań i ich egzekwowanie

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Delegowanie zadań i ich egzekwowanie

Delegowanie zadań tak, by zostały wykonane terminowo i zgodnie z ustaleniami to skuteczny sposób, aby zwiększyć efektywność zespołu i firmy.

Warsztat pokazuje i dostarcza menedżerom narzędzia niezbędne do delegowania i egzekwowania zadań.

 

DELEGOWANIE ZADAŃ I ICH EGZEKWOWANIE - to bywa dla szefa wyzwanie, dlatego warto wiedzieć jak robić to skutecznie i z efektem.

Zespół marzeń, możesz go mieć - to zależy od Ciebie i Twoich umiejętność, których możesz się nauczyć.  

 

Dzięki tym warsztatom uczestnicy:

 

analiza klientaPoznają swój styl delegowania

radzenie sobie z obiekcjami  Otrzymają narzędzia umożliwiające efektywną komunikację interpersonalną

budowanie kontaktu Nauczą się w jaki sposób przygotować się do udzielenia informacji zwrotnej podwładnemu

rozmowa z klientem  Dowiedzą się jak efektywnie delegować zadania i je rozliczać

 

 ZOBACZ FILM Z OPINIAMI UCZESTNIKÓW                    referencje ZOBACZ REFERENCJE OD KLIENTÓW


     

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. 

Szkolenie skierowane do: dyrektorów, managerów, kadry kierowniczej, działu HR, osób zarządzających, właścicieli firm.

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych).


Chcesz mieć skuteczny i efektywne zespół? Zapisz się już dziś na szkolenie Delegowanie zadań i ich egzekwowanie.

To szkolenie dostępne jest tylko jako szkolenie dedykowane!
To szkolenie zorganizujemy specjalnie dla Państwa firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb. Nie ma możliwości zapisania się na ogólnie dostępny termin.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 470 11 75 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Korzyści

  • zwiększenie skuteczności pracy zespołu
  • zwiększenie motywacji pracowników
  • poznasz skuteczne narzędzia kierowania zespołem
  • dowiesz się jak skutecznie delegować, kontrolować i egzekwować zadania tak, aby pracownicy wykonywali je z ochotą
  • poznasz techniki radzenia sobie w sytuacji trudnych rozmów z pracownikami

Cele szkolenia

  • Wyposażenie kadry kierowniczej w skuteczne narzędzia zarządzania zespołami z naciskiem na metody delegowania zadań i egzekwowania ich, komunikację, narzędzia kontroli, udzielanie porad oraz trudne rozmowy z pracownikami.

Program szkolenia

KOMUNIKACJA
  • Proces komunikacji z podwładnymi
  • Pozyskiwanie i przetwarzanie informacji
  • Sztuka zadawania właściwych pytań
DELEGOWANIE
  • Nawyki pomagające i ograniczające
  • Zastosowanie języka korzyści
  • Określanie celów
INFORMACJA ZWROTNA
  • Zasady budowania informacji zwrotnej
  • Skuteczny model informacji zwrotnej
KONTROLA - MOTYWUJE CZY ZNIECHĘCA?
  • Warunki konieczne do tego aby kontrola była motywująca.
  • Narzędzia kontroli.
  • Przekazywanie konkretnych oczekiwań.
UDZIELANIE PORAD PRACOWNIKOWI
  • Komunikowanie obaw i oczekiwań.
  • Proces komunikacji z podwładnymi.
  • Pozyskiwanie i przetwarzanie informacji.
  • Sztuka zadawania właściwych pytań.
TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI
  • Udzielanie nagany.
  • Rozmowa upominając i oceniająca.
  • Rozmowa monitorująca i podsumowująca.

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska 1D

44-335 Jastrzębie Zdrój

32 757 00 36

NIP: 633-171-45-12

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl