Bezpłatne szkolenie

vcc vcc

Certyfikat jakości szkoleń

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

Efektywna Komunikacja

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Efektywna Komunikacja

Szkolenie EFEKTYWNA KOMUNIKACJA to  kompendium wiedzy o komunikacji i związanych z nią pułapkach. 

Aktywny warsztat szkoleniowy, w którego czasie ćwiczysz i w czasie praktycznej cześć poznajesz i wdrażasz zasady efektywnej komunikacji i budowanie asertywnej postawy.

Jeśli chcesz poprawić jakość komunikacji, chcesz być dobrze rozumiany - to dobrze trafiłeś!

Umiejętności poznane na treningu znajdą zastosowanie w pracy, a jakość wzajemnej komunikacji i współpracy na zawsze się zmieni.


Dobra komunikacja w zespole oznacza taki sposób mówienia i słuchania, który umożliwia wzajemne rozumienie się, a w warunkach sprzyjających prowadzi do rozwiązania konfliktowego problemu.


Pozwala zrozumieć, na czym polega precyzja przekazu, poznać wpływy mowy ciała i wyrażanych emocji na jego skuteczność. Uczy asertywności i reakcji na agresywną krytykę. Pokazuje jak sobie radzić z rożnymi typami współpracowników.

Korzyści dla Ciebie:

poznasz znaczenie komunikacji w relacjach biznesowych

poznanie technik autoprezentacji i wywierania wpływu na odbiorcę

poznasz skuteczne narzędzia komunikacji werbalnej i niewerbalnej

poznasz różnice między słyszeniem a słuchaniem

poznasz techniki asertywności w procesie skutecznej komunikacji 


Komunikacja to niezwykle istotny element w życiu – może ułatwiać lub utrudniać pracę. Dlatego warto poznać zasady komunikacji i asertywności, aby skutecznie komunikować się z współpracownikami. Jest ważną częścią pracy zespołu, gdyż zdecydowana większość zadań jest wykonywana dzięki współpracy menadżera i członków jego zespołu.

 
,,Umiejętność komunikowania się, stała się w dzisiejszym świecie towarem, za który gotów jestem płacić więcej, niż za jakikolwiek inny”John D. Rockefeller

Podczas warsztatu w czasie praktycznych ćwiczeń pokażemy jak rozpoznawać i dostosowywać swój styl komunikacji do różnych typów osobowości. Poznasz zasady mowy ciała oraz najczęściej spotykane bariery w procesach komunikacji. Pokażemy w trakcie scenek i case study jak asertywnie odpowiadać i uzyskać efekt porozumienia. Przećwiczysz techniki budowania pozytywnych relacji, otrzymasz narzędzia pozwalające na skuteczne radzenie sobie w sytuacjach trudnych związanych z komunikacją. 

Szkolenie prowadzi psycholog i psychoterapeuta, trener w obszarze psychologii organizacji i zarządzania z bardzo dużym doświadczeniem biznesowym.




Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.  
Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. Warsztat szkoleniowy to 20% czasu szkolenia-teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, 80% czasu szkolenia-ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies-dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Prowadzone przez Trenerów z dużym doświadczeniem biznesowym.

Umiejętność skutecznej komunikacji nigdy wcześniej nie była tak istotna! 


Zapisz się na aktywne szkolenie i poznaje techniki efektywnej komunikacji.

Czas trwania:  1  dzień szkoleniowe ( 8 godzin szkoleniowych).

Pobierz program tego szkolenia w formie pliku PDF: Pobierz plik
To szkolenie dostępne jest tylko jako szkolenie dedykowane!
To szkolenie zorganizujemy specjalnie dla Państwa firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb. Nie ma możliwości zapisania się na ogólnie dostępny termin.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 470 11 75 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Marcin K.
„OK.Dobrze przeprowadzone, konkretnie, profesjonalnie”
Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Korzyści

  • większenie kompetencji w zakresie komunikacji międzyludzkiej i wywierania wpływu na ludzi
  • ukazanie jak sobie radzić z psychomanipulacją oraz poznanie praw i technik perswazji
  • Uczestnicy nauczą się stosować podstawowe zasady komunikacji asertywnej, dzięki czemu unikną wielu niepotrzebnych konfliktów w kontaktach z innymi

Cele szkolenia

  • Warsztat jako kompendium wiedzy o komunikacji i związanych z nią pułapkach. Pozwala zrozumieć, na czym polega precyzja przekazu, poznać wpływy mowy ciała i wyrażanych emocji na jego skuteczność. Uczy asertywności i reakcji na agresywną krytykę. Pokazuje j
  • Warsztaty szkoleniowe wskażą jak skutecznie komunikować się w różnych sytuacjach biznesowych, jak być wrażliwym na sygnały wysyłane przez pracowników, jak być przekonującym dla klientów.

Program szkolenia

Wprowadzenie do komunikowania się perswazyjnego.
  • Schemat potrzeb indywidualnych.
Interakcja społeczna.
  • Pierwsze wrażenie, „usta organizacji”.
7 zasad kształtowania wypowiedzi.
  • Sterowanie poprzez przekaz niewerbalny.
  • Filtry komunikacyjne.
Kształtowanie dialogu.
  • Budowanie poczucia tożsamości grupowej.
  • Reagowanie kontrolowane.
  • Wywoływanie automatycznych wzorców zachowań.
  • Przełamywanie lodów.
  • Własny styl kierowania ludźmi.
  • Style prowadzenia rozmów.
  • Stosowanie kar i nagród.
Komunikacja perswazyjna.
  • Komunikaty jednostronne i dwustronne.
  • Zachowania oparte na emocjach.
  • Komunikaty emocjonalne i racjonalne.
  • Dane obiektywne i subiektywne.
  • Oddziaływanie na zmysły.
  • Zadawanie pytań otwartych ,
  • zamkniętych i sugerujących.
  • Język korzyści.
  • Presupozycje.
Typy osobowości biznesowych.
  • Czym jest osobowość i temperament.
  • Osobowość a kompetencje zawodowe.
  • Wpływ cech osobowości i temperamentu na potencjał zawodowy człowieka.
  • Rola dopasowania osobowościowego pracownika do stanowiska i miejsca pracy.
  • Przegląd nowoczesnych teorii i koncepcji osobowości.
  • Szesnaście typów osobowości i temperamentu w koncepcji MBTI (the Myers-Briggs Type Indicator),
  • Określanie typu osobowości – proste metody diagnozy typu osobowości.
Zasady bezpośredniego wpływu społecznego.
  • Zasada autorytetu.
  • Zasada niedostępności.
  • Zasada kontrastu.
  • Zasada wzajemności.
  • Zasada zaangażowania.
  • Zasada budowania sympatii.
  • Zasada dowodu społecznego.
Asertywność w sytuacjach stresowych.
  • Postawa asertywna (nastawienie do siebie, drugiego człowieka i życia).
  • Zachowanie asertywne a zachowanie nieasertywne (bierne, agresywne, manipulacyjne).
  • Czynniki hamujące asertywność.
  • Asertywność w kontaktach z klientami i współpracownikami.
  • Wzmacnianie motywacji do rozwijania asertywności.
  • Rozpoznanie obszarów interakcji społecznych, w których osoba zachowuje się asertywnie i nieasertywnie.
Rozwijanie postawy asertywnej.
  • Praca z „hamulcami” asertywności:
  • - budowanie i wzmacnianie pozytywnego obrazu siebie,
  • - poszerzanie samowiedzy,
  • - życie w zgodzie ze swoimi wartościami,
  • - wytyczanie realistycznych celów,
  • - dbanie o siebie, kontakt ze swoimi uczuciami,
  • - rozwijanie samokontroli,
  • - wzmacnianie umiejętności wyboru.
Rozwijanie umiejętności asertywnego zachowania się w różnych sytuacjach społecznych:
  • - przedstawianie swojego stanowiska mówienie „nie”,
  • - przyjmowanie krytyki,
  • - sztuka konstruktywnego krytykowania,
  • - dbanie o swoje prawa,
  • - odpowiadanie na komplementy.

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska paw. 723

44-335 Jastrzębie Zdrój

32 757 00 36

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl