Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia otwarte
Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

KOMUNIKACJA I ASERTYWNOŚĆ - jak dbać o swoje granice i dobrze współpracować w zespole?

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane KOMUNIKACJA I ASERTYWNOŚĆ - jak dbać o swoje granice i dobrze współpracować w zespole?

Szkolenie KOMUNIKACJA i ASERTYWNOŚĆ - jak dbać o swoje granice i dobrze współpracować w zespole? to kompendium wiedzy o komunikacji i związanych z nią pułapkach. Pozwala zrozumieć, na czym polega precyzja przekazu, poznać wpływy mowy ciała i wyrażanych emocji na jego skuteczność. Uczy asertywności i reakcji na agresywną krytykę. Pokazuje jak sobie radzić z różnymi typami współpracowników.

 Jak dbać o swoje potrzeby, by nie urazić innych?    

 Jak szanować siebie?

Jak pilnować, by nie być wykorzystanym?

Dowiesz się i przećwiczysz schemat asertywnej rozmowy.

 Poznasz techniki dbania o swoje granice

jak mówić by być dobrze zrozumianym 

 

Asertywność i komunikacja to sztuka dbania o relację. Warsztat szkoleniowy pozwala poprawić jasność komunikacji oraz relacji w grupie. W czasie praktycznych warsztatów pokazujemy jak w codziennych zawodowych sytuacjach dbać o siebie i zdrowe relacje z naszymi współpracownikami. Szkolenie to przekłada się na poprawę zdolność komunikacji i współpracy w zespole czy firmie.  

W trakcie szkolenia z asertywności uczestnicy poznają i przećwiczą umiejętności dbania o swoje prawa, przyjmowania krytyki i pochwał, a także wyrażania uczuć i opinii. Umiejętności poznane na treningu znajdą zastosowanie w pracy, a jakość wzajemnej komunikacji i współpracy na zawsze się zmieni.

 

  • Warsztat jako kompendium wiedzy o komunikacji i związanych z nią pułapkach. Pozwala zrozumieć, na czym polega precyzja przekazu, poznać wpływy mowy ciała i wyrażanych emocji na jego skuteczność. Uczy asertywności i reakcji na agresywną krytykę. 

  • Warsztaty szkoleniowe wskażą jak skutecznie komunikować się w różnych sytuacjach biznesowych, jak być wrażliwym na sygnały wysyłane przez pracowników, jak być przekonującym dla klientów.

 

KORZYŚCI:

Zwiększenie kompetencji w zakresie komunikacji międzyludzkiej i wywierania wpływu na ludzi ukazanie jak sobie radzić z psychomanipulacją oraz poznanie praw i technik perswazji uczestnicy nauczą się stosować podstawowe zasady komunikacji asertywnej, dzięki czemu unikną wielu niepotrzebnych konfliktów w kontaktach z innymi.

 Poznają zasady asertywnej postawy i efektywnego porozumiewania się. Uczestnicy naszego szkolenia zrozumieją znaczenie budowania pozytywnych relacji, otrzymają narzędzia pozwalające na skuteczne radzenie sobie w sytuacjach trudnych związanych z komunikacją. Zyskują motywację do pracy, zwiększą swoją efektywność i skuteczność.


    

W czasie warsztatów:

przećwiczysz budowanie jasnego, precyzyjnego komunikatu, czyli: formułowanie komunikatów 

dowiesz się jak dopasowywać komunikat do rodzaju i treści komunikatu

dowiesz się jak unikać błędów i barier w komunikacji

dowiesz się jak zmienić komunikat bierny lub agresywny na asertywny

dowiesz się jak radzić sobie z emocjami w czasie trudnych sytuacji

poznasz techniki asertywności i łatwiej będzie Ci prosić, argumentować, odmawiać i dawać informację zwrotną

dowiesz się jak radzić sobie z krytyką wyrażoną nie wprost i będziesz wiedział, jak stawiać granice w trudnych sytuacjach

 

       

ZOBACZ FILM Z OPINIAMI UCZESTNIKÓW                    ZOBACZ REFERENCJE OD KLIENTÓW

   

Czas trwania: 2 dni (16 godzin szkoleniowych)

   

Skierowanie do: menedżerów, właścicieli firm, pracowników biurowych i przedstawicieli handlowych.JAK WYGLĄDA SZKOLENIE ZDALNE  prowadzonego on- line i na żywo?

   

➡ Uczestnicy biorą aktywny udział w szkoleniu, widzą się i słyszą wzajemnie, oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w czasie szkolenia oraz śledzą treści wyświetlane na komputerze prowadzącego. Uczestnicy mogą przez mikrofon komunikować się z trenerem i innymi uczestnikami kursu. 

➡ Szkolenie odbywa się w Twoim biurze lub domu w wirtualnej sali szkoleniowej, na żywo z trenerem. 

➡ Dodatkowo wszyscy mogą zadawać pytania za pośrednictwem chatu online. 

➡ A co najważniejsze, takie szkolenie zawiera również aktywne ćwiczenia i warsztaty, dzięki czemu jest dynamicznie i praktycznie!


Opinie uczestników szkoleń:


            
To szkolenie dostępne jest także jako dedykowane!
To szkolenie możemy zorganizować specjalnie dla Twojej firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 696 918 316 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Terminy szkolenia

25-26 Maja 2023
SZKOLENIA ZDALNE, on-line. Widzimy się LIVE.

Cena

1 890 zł/os. +23% VAT

Zapisz się na nasz newsletter, a otrzymasz rabat 300 zł na szkolenie dwudniowe.
Zapisz się tutaj
Po zapisaniu się Twoja cena wyniesie 1 590 zł/os. +23% VAT

Cena zawiera

Konsultacje z ekspertem VIDI
Materiały szkoleniowe
Certyfikat szkolenia

Bonusy w cenie szkolenia

Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały:

  • KursoBOOK  "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł) 



Pobierz formularz PDF

Kliknij poniżej, aby pobrać formularz.
Wypełnij go i odeślij mailem na adres szkolenia@superszkolenia.pl

Pobierz formularz

Zgłoszenie on-line

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz on-line.

Kontakt telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej. Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon: 696 918 316

Korzyści

  • Uczestnicy nauczą się stosować podstawowe zasady komunikacji asertywnej, dzięki czemu unikną wielu niepotrzebnych konfliktów w kontaktach z innymi.

Cele szkolenia

  • Zwiększenie kompetencji w zakresie komunikacji międzyludzkiej i asertywności

Program szkolenia

Komunikacja interpersonalna:
  • Kłody pod nogi, czyli bariery w komunikacji
  • Stereotypy – przed czym nas chronią, a przed czym powstrzymują?
  • Ciotka-Plotka i jej rola w procesie komunikacji oraz sposoby reagowania na nią.
  • Ach, ten temperament! – rola temperamentu i aspektów osobowościowych w komunikacji
  • Intencja rozmówcy a styl komunikacji
Postawy i umiejętności osoby komunikatywnej
  • Znaczenie komunikacji niewerbalnej (gesty, mimika, postawy) – analiza znaczenia
  • Dobór słów - zwrotny „parzące” i zwrotny „kojące”
  • Nie tym tonem! - Znaczenie komunikacji wokalnej
  • Coś tu nie gra? - Dysonanse w komunikatach werbalnych i niewerbalnych
Aktywne słuchanie drogą do zrozumienia – podstawowe zasady i techniki aktywnego słuchania
  • Zasada KISS – czyli jak krótko i zwięźle przekazać komunikat.
  • Sztuka zadawania trafnych pytań.
  • Sztuka parafrazy i oddania pytania.
  • Problemy związane z różnymi typami charakterów.
  • Czy wszystko nadaje się do powiedzenia? – nieumyślne wzniecanie pożarów komunikacyjnych.
Komunikacja perswazyjna.
  • Komunikaty jednostronne i dwustronne.
  • Zachowania oparte na emocjach.
  • Komunikaty emocjonalne i racjonalne.
  • Dane obiektywne i subiektywne.
  • Oddziaływanie na zmysły.
  • Zadawanie pytań otwartych, zamkniętych i sugerujących.
  • Język korzyści.
  • Presupozycje.
Typy osobowości biznesowych
  • Czym jest osobowość i temperament Osobowość a kompetencje zawodowe.
  • Wpływ cech osobowości i temperamentu na potencjał zawodowy człowieka.
  • Rola dopasowania osobowościowego pracownika do stanowiska i miejsca pracy.
  • Przegląd nowoczesnych teorii i koncepcji osobowości.
  • Szesnaście typów osobowości i temperamentu w koncepcji MBTI (the Myers-Briggs Type Indicator), opartej na osiągnięciach C.G.JungaOkreślanie typu osobowości – proste metody diagnozy typu osobowości.
Asertywność w sytuacjach stresowych
  • Postawa asertywna (nastawienie do siebie, drugiego człowieka i życia).
  • Zachowanie asertywne a zachowanie nieasertywne (bierne, agresywne, manipulacyjne).
  • Czynniki hamujące asertywność.
  • Asertywność w kontaktach z klientami i współpracownikami.
  • Wzmacnianie motywacji do rozwijania asertywności.
  • Rozpoznanie obszarów interakcji społecznych, w których osoba zachowuje się asertywnie i nieasertywnie.
Rozwijanie postawy asertywnej:
  • Praca z „hamulcami” asertywności.
  • Budowanie i wzmacnianie pozytywnego obrazu siebie,
  • poszerzanie samowiedzy.
  • Życie w zgodzie ze swoimi wartościami.
  • Wytyczanie realistycznych celów.
  • Dbanie o siebie, kontakt ze swoimi uczuciami.
  • Rozwijanie samokontroli.
  • Wzmacnianie umiejętności wyboru.
Rozwijanie umiejętności asertywnego zachowania się w różnych sytuacjach społecznych:
  • Przedstawianie swojego stanowiska.
  • Mówienie „nie”.
  • Przyjmowanie krytyki, sztuka konstruktywnego krytykowania.
  • Dbanie o swoje prawa.
  • Odpowiadanie na komplementy.

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. P. Skargi 6B

44-337 Jastrzębie-Zdrój

NIP: 651-102-47-89

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl