Jak dbać o swoje potrzeby, by nie urazić innych ?
Jak szanować siebie?
Jak pilnować, by nie być wykorzystanym?
Dowiesz się i przećwiczysz schemat asertywnej rozmowy
Asertywność i komunikacja to sztuka dbania o relację. Warsztat szkoleniowy pozwala poprawić jasność komunikacji oraz relacji w grupie. W czasie praktycznych warsztatów pokazujemy jak w codziennych zawodowych sytuacjach dbać o siebie i zdrowe relacje z naszymi współpracownikami. Szkolenie to przekłada się na poprawę zdolność komunikacji i współpracy w zespole czy firmie.
W trakcie szkolenia z asertywności uczestnicy poznają i przećwiczą umiejętności dbania o swoje prawa, przyjmowania krytyki i pochwał, a także wyrażania uczuć i opinii. Umiejętności poznane na treningu znajdą zastosowanie w pracy, a jakość wzajemnej komunikacji i współpracy na zawsze się zmieni.
Warsztat jako kompendium wiedzy o komunikacji i związanych z nią pułapkach.
Pozwala zrozumieć, na czym polega precyzja przekazu, poznać wpływy mowy ciała i wyrażanych emocji na jego skuteczność.
Uczy asertywności i reakcji na agresywną krytykę.
Warsztaty szkoleniowe wskażą jak skutecznie komunikować się w różnych sytuacjach biznesowych, jak być wrażliwym na sygnały wysyłane przez pracowników, jak być przekonującym dla klientów.
KORZYŚCI:
Zwiększenie kompetencji w zakresie komunikacji międzyludzkiej i wywierania wpływu na ludzi ukazanie jak sobie radzić z psychomanipulacją oraz poznanie praw i technik perswazji uczestnicy nauczą się stosować podstawowe zasady komunikacji asertywnej, dzięki czemu unikną wielu niepotrzebnych konfliktów w kontaktach z innymi.
W czasie warsztatów:
przećwiczysz budowanie jasnego, precyzyjnego komunikatu, czyli: formułowanie komunikatów
dowiesz się jak dopasowywać komunikat do rodzaju i treści komunikatu
dowiesz się jak unikać błędów i barier w komunikacji
dowiesz się jak zmienić komunikat bierny lub agresywny na asertywny
dowiesz się jak radzić sobie z emocjami w czasie trudnych sytuacji
poznasz techniki asertywności i łatwiej będzie Ci prosić, argumentować, odmawiać i dawać informację zwrotną
dowiesz się jak radzić sobie z krytyką wyrażoną nie wprost i będziesz wiedział, jak stawiać granice w trudnych sytuacjach
➡ Uczestnicy biorą aktywny udział w szkoleniu, widzą się i słyszą wzajemnie, oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w czasie szkolenia oraz śledzą treści wyświetlane na komputerze prowadzącego. Uczestnicy mogą przez mikrofon komunikować się z trenerem i innymi uczestnikami kursu.
➡ Szkolenie odbywa się w Twoim biurze lub domu w wirtualnej sali szkoleniowej, na żywo z trenerem.
➡ Dodatkowo wszyscy mogą zadawać pytania za pośrednictwem chatu online.
Czas trwania: 2 dni szkoleniowe - 16 godzin szkoleniowych w tym 2 godziny konsultacji z trenerem.
Zapisz się na nasz newsletter, a otrzymasz rabat 300 zł na szkolenie dwudniowe.
Zapisz się tutaj
Po zapisaniu się Twoja cena wyniesie 1 590 zł/os. +23% VAT
Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały:
KursoBOOK "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł)