Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia otwarte
Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

KOMUNIKACJA I ASERTYWNOŚĆ - jak dbać o swoje granice i dobrze współpracować w zespole?

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane KOMUNIKACJA I ASERTYWNOŚĆ - jak dbać o swoje granice i dobrze współpracować w zespole?

Szkolenie KOMUNIKACJA i ASERTYWNOŚĆ - jak dbać o swoje granice i dobrze współpracować w zespole? to kompendium wiedzy o komunikacji i związanych z nią pułapkach. Pozwala zrozumieć, na czym polega precyzja przekazu, poznać wpływy mowy ciała i wyrażanych emocji na jego skuteczność. Uczy asertywności i reakcji na agresywną krytykę. Pokazuje jak sobie radzić z różnymi typami współpracowników.

 

Jak dbać o swoje potrzeby, by nie urazić innych ?

   

Jak szanować siebie?

Jak pilnować, by nie być wykorzystanym?

Dowiesz się i przećwiczysz schemat asertywnej rozmowy

 Poznasz techniki dbania o swoje granice

jak mówić by być dobrze zrozumianym 


Asertywność i komunikacja to sztuka dbania o relację. Warsztat szkoleniowy pozwala poprawić jasność komunikacji oraz relacji w grupie. W czasie praktycznych warsztatów pokazujemy jak w codziennych zawodowych sytuacjach dbać o siebie i zdrowe relacje z naszymi współpracownikami. Szkolenie to przekłada się na poprawę zdolność komunikacji i współpracy w zespole czy firmie.  

W trakcie szkolenia z asertywności uczestnicy poznają i przećwiczą umiejętności dbania o swoje prawa, przyjmowania krytyki i pochwał, a także wyrażania uczuć i opinii. Umiejętności poznane na treningu znajdą zastosowanie w pracy, a jakość wzajemnej komunikacji i współpracy na zawsze się zmieni.

CEL SZKOLENIA:

  • Warsztat jako kompendium wiedzy o komunikacji i związanych z nią pułapkach. 

  • Pozwala zrozumieć, na czym polega precyzja przekazu, poznać wpływy mowy ciała i wyrażanych emocji na jego skuteczność. 

  • Uczy asertywności i reakcji na agresywną krytykę. 

  • Warsztaty szkoleniowe wskażą jak skutecznie komunikować się w różnych sytuacjach biznesowych, jak być wrażliwym na sygnały wysyłane przez pracowników, jak być przekonującym dla klientów.

 

KORZYŚCI:

Zwiększenie kompetencji w zakresie komunikacji międzyludzkiej i wywierania wpływu na ludzi ukazanie jak sobie radzić z psychomanipulacją oraz poznanie praw i technik perswazji uczestnicy nauczą się stosować podstawowe zasady komunikacji asertywnej, dzięki czemu unikną wielu niepotrzebnych konfliktów w kontaktach z innymi.

 Poznają zasady asertywnej postawy i efektywnego porozumiewania się. Uczestnicy naszego szkolenia zrozumieją znaczenie budowania pozytywnych relacji, otrzymają narzędzia pozwalające na skuteczne radzenie sobie w sytuacjach trudnych związanych z komunikacją. Zyskują motywację do pracy, zwiększą swoją efektywność i skuteczność.


    

W czasie warsztatów:

przećwiczysz budowanie jasnego, precyzyjnego komunikatu, czyli: formułowanie komunikatów 

dowiesz się jak dopasowywać komunikat do rodzaju i treści komunikatu

dowiesz się jak unikać błędów i barier w komunikacji

dowiesz się jak zmienić komunikat bierny lub agresywny na asertywny

dowiesz się jak radzić sobie z emocjami w czasie trudnych sytuacji

poznasz techniki asertywności i łatwiej będzie Ci prosić, argumentować, odmawiać i dawać informację zwrotną

dowiesz się jak radzić sobie z krytyką wyrażoną nie wprost i będziesz wiedział, jak stawiać granice w trudnych sytuacjach

 

JAK WYGLĄDA SZKOLENIE ZDALNE  prowadzonego on- line i na żywo?

   

➡ Uczestnicy biorą aktywny udział w szkoleniu, widzą się i słyszą wzajemnie, oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w czasie szkolenia oraz śledzą treści wyświetlane na komputerze prowadzącego. Uczestnicy mogą przez mikrofon komunikować się z trenerem i innymi uczestnikami kursu. 

➡ Szkolenie odbywa się w Twoim biurze lub domu w wirtualnej sali szkoleniowej, na żywo z trenerem. 

➡ Dodatkowo wszyscy mogą zadawać pytania za pośrednictwem chatu online. 

➡ A co najważniejsze, takie szkolenie zawiera również aktywne ćwiczenia i warsztaty, dzięki czemu jest dynamicznie i praktycznie!


Opinie uczestników szkoleń:


          

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe - 16 godzin szkoleniowych w tym 2 godziny konsultacji z trenerem.

To szkolenie dostępne jest tylko jako szkolenie otwarte!
W przypadku tego szkolenia nie ma możliwości organizacji go specjalnie dla Państwa firmy. Dostępne jest tylko w podanych niżej terminach.

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Terminy szkolenia

16-17 Marca 2023
SZKOLENIA ZDALNE, on-line. Widzimy się LIVE.
25-26 Maja 2023
SZKOLENIA ZDALNE, on-line. Widzimy się LIVE.

Cena

1 890 zł/os. +23% VAT

Zapisz się na nasz newsletter, a otrzymasz rabat 300 zł na szkolenie dwudniowe.
Zapisz się tutaj
Po zapisaniu się Twoja cena wyniesie 1 590 zł/os. +23% VAT

Cena zawiera

Konsultacje z ekspertem VIDI
Materiały szkoleniowe
Certyfikat szkolenia

Bonusy w cenie szkolenia

Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały:

  • KursoBOOK  "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł) 



Pobierz formularz PDF

Kliknij poniżej, aby pobrać formularz.
Wypełnij go i odeślij mailem na adres szkolenia@superszkolenia.pl

Pobierz formularz

Zgłoszenie on-line

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz on-line.

Kontakt telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej. Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon: 696 918 316

Korzyści

  • Uczestnicy nauczą się stosować podstawowe zasady komunikacji asertywnej, dzięki czemu unikną wielu niepotrzebnych konfliktów w kontaktach z innymi.

Cele szkolenia

  • Zwiększenie kompetencji w zakresie komunikacji międzyludzkiej i asertywności

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. P. Skargi 6B

44-337 Jastrzębie-Zdrój

NIP: 651-102-47-89

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl