Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia otwarte
Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog Kontakt

KOMUNIKACJA I ASERTYWNOŚĆ - jak dbać o swoje granice i dobrze współpracować w zespole?

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane KOMUNIKACJA I ASERTYWNOŚĆ - jak dbać o swoje granice i dobrze współpracować w zespole?

Szkolenie KOMUNIKACJA i ASERTYWNOŚĆ - jak dbać o swoje granice i dobrze współpracować w zespole? to kompendium wiedzy o komunikacji i związanych z nią pułapkach. Pozwala zrozumieć, na czym polega precyzja przekazu, poznać wpływy mowy ciała i wyrażanych emocji na jego skuteczność. Uczy asertywności i reakcji na agresywną krytykę. Pokazuje jak sobie radzić z różnymi typami współpracowników.

 Jak dbać o swoje potrzeby, by nie urazić innych?    

 Jak szanować siebie?

Jak pilnować, by nie być wykorzystanym?

Dowiesz się i przećwiczysz schemat asertywnej rozmowy.

 Poznasz techniki dbania o swoje granice

jak mówić by być dobrze zrozumianym 

 

Asertywność i komunikacja to sztuka dbania o relację. Warsztat szkoleniowy pozwala poprawić jasność komunikacji oraz relacji w grupie. W czasie praktycznych warsztatów pokazujemy jak w codziennych zawodowych sytuacjach dbać o siebie i zdrowe relacje z naszymi współpracownikami. Szkolenie to przekłada się na poprawę zdolność komunikacji i współpracy w zespole czy firmie.  

W trakcie szkolenia z asertywności uczestnicy poznają i przećwiczą umiejętności dbania o swoje prawa, przyjmowania krytyki i pochwał, a także wyrażania uczuć i opinii. Umiejętności poznane na treningu znajdą zastosowanie w pracy, a jakość wzajemnej komunikacji i współpracy na zawsze się zmieni.

 

  • Warsztat jako kompendium wiedzy o komunikacji i związanych z nią pułapkach. Pozwala zrozumieć, na czym polega precyzja przekazu, poznać wpływy mowy ciała i wyrażanych emocji na jego skuteczność. Uczy asertywności i reakcji na agresywną krytykę. 

  • Warsztaty szkoleniowe wskażą jak skutecznie komunikować się w różnych sytuacjach biznesowych, jak być wrażliwym na sygnały wysyłane przez pracowników, jak być przekonującym dla klientów.

 

KORZYŚCI:

Zwiększenie kompetencji w zakresie komunikacji międzyludzkiej i wywierania wpływu na ludzi ukazanie jak sobie radzić z psychomanipulacją oraz poznanie praw i technik perswazji uczestnicy nauczą się stosować podstawowe zasady komunikacji asertywnej, dzięki czemu unikną wielu niepotrzebnych konfliktów w kontaktach z innymi.

 Poznają zasady asertywnej postawy i efektywnego porozumiewania się. Uczestnicy naszego szkolenia zrozumieją znaczenie budowania pozytywnych relacji, otrzymają narzędzia pozwalające na skuteczne radzenie sobie w sytuacjach trudnych związanych z komunikacją. Zyskują motywację do pracy, zwiększą swoją efektywność i skuteczność.


    

W czasie warsztatów:

przećwiczysz budowanie jasnego, precyzyjnego komunikatu, czyli: formułowanie komunikatów 

dowiesz się jak dopasowywać komunikat do rodzaju i treści komunikatu

dowiesz się jak unikać błędów i barier w komunikacji

dowiesz się jak zmienić komunikat bierny lub agresywny na asertywny

dowiesz się jak radzić sobie z emocjami w czasie trudnych sytuacji

poznasz techniki asertywności i łatwiej będzie Ci prosić, argumentować, odmawiać i dawać informację zwrotną

dowiesz się jak radzić sobie z krytyką wyrażoną nie wprost i będziesz wiedział, jak stawiać granice w trudnych sytuacjach

 

       

ZOBACZ FILM Z OPINIAMI UCZESTNIKÓW                    ZOBACZ REFERENCJE OD KLIENTÓW

   

Czas trwania: 2 dni (16 godzin szkoleniowych)

   

Skierowanie do: menedżerów, właścicieli firm, pracowników biurowych i przedstawicieli handlowych.JAK WYGLĄDA SZKOLENIE ZDALNE  prowadzonego on- line i na żywo?

   

➡ Uczestnicy biorą aktywny udział w szkoleniu, widzą się i słyszą wzajemnie, oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w czasie szkolenia oraz śledzą treści wyświetlane na komputerze prowadzącego. Uczestnicy mogą przez mikrofon komunikować się z trenerem i innymi uczestnikami kursu. 

➡ Szkolenie odbywa się w Twoim biurze lub domu w wirtualnej sali szkoleniowej, na żywo z trenerem. 

➡ Dodatkowo wszyscy mogą zadawać pytania za pośrednictwem chatu online. 

➡ A co najważniejsze, takie szkolenie zawiera również aktywne ćwiczenia i warsztaty, dzięki czemu jest dynamicznie i praktycznie!


Opinie uczestników szkoleń:


            
To szkolenie dostępne jest także jako dedykowane!
To szkolenie możemy zorganizować specjalnie dla Twojej firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 696 918 316 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Terminy szkolenia

Cena

Wybierz termin z listy powyżej aby wyświetlić cenę szkolenia

Cena zawiera

Konsultacje z ekspertem VIDI
Materiały szkoleniowe
Certyfikat szkolenia

Bonusy w cenie szkolenia

Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały:

  • KursoBOOK  "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł) 



Pobierz formularz PDF

Kliknij poniżej, aby pobrać formularz.
Wypełnij go i odeślij mailem na adres szkolenia@superszkolenia.pl

Pobierz formularz

Zgłoszenie on-line

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz on-line.

Kontakt telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej. Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon: 696 918 316

Korzyści

  • Uczestnicy nauczą się stosować podstawowe zasady komunikacji asertywnej, dzięki czemu unikną wielu niepotrzebnych konfliktów w kontaktach z innymi.

Cele szkolenia

  • Zwiększenie kompetencji w zakresie komunikacji międzyludzkiej i asertywności

Program szkolenia

Komunikacja interpersonalna:
  • Kłody pod nogi, czyli bariery w komunikacji
  • Stereotypy – przed czym nas chronią, a przed czym powstrzymują?
  • Ciotka-Plotka i jej rola w procesie komunikacji oraz sposoby reagowania na nią.
  • Ach, ten temperament! – rola temperamentu i aspektów osobowościowych w komunikacji
  • Intencja rozmówcy a styl komunikacji
Postawy i umiejętności osoby komunikatywnej
  • Znaczenie komunikacji niewerbalnej (gesty, mimika, postawy) – analiza znaczenia
  • Dobór słów - zwrotny „parzące” i zwrotny „kojące”
  • Nie tym tonem! - Znaczenie komunikacji wokalnej
  • Coś tu nie gra? - Dysonanse w komunikatach werbalnych i niewerbalnych
Aktywne słuchanie drogą do zrozumienia – podstawowe zasady i techniki aktywnego słuchania
  • Zasada KISS – czyli jak krótko i zwięźle przekazać komunikat.
  • Sztuka zadawania trafnych pytań.
  • Sztuka parafrazy i oddania pytania.
  • Problemy związane z różnymi typami charakterów.
  • Czy wszystko nadaje się do powiedzenia? – nieumyślne wzniecanie pożarów komunikacyjnych.
Komunikacja perswazyjna.
  • Komunikaty jednostronne i dwustronne.
  • Zachowania oparte na emocjach.
  • Komunikaty emocjonalne i racjonalne.
  • Dane obiektywne i subiektywne.
  • Oddziaływanie na zmysły.
  • Zadawanie pytań otwartych, zamkniętych i sugerujących.
  • Język korzyści.
  • Presupozycje.
Typy osobowości biznesowych
  • Czym jest osobowość i temperament Osobowość a kompetencje zawodowe.
  • Wpływ cech osobowości i temperamentu na potencjał zawodowy człowieka.
  • Rola dopasowania osobowościowego pracownika do stanowiska i miejsca pracy.
  • Przegląd nowoczesnych teorii i koncepcji osobowości.
  • Szesnaście typów osobowości i temperamentu w koncepcji MBTI (the Myers-Briggs Type Indicator), opartej na osiągnięciach C.G.JungaOkreślanie typu osobowości – proste metody diagnozy typu osobowości.
Asertywność w sytuacjach stresowych
  • Postawa asertywna (nastawienie do siebie, drugiego człowieka i życia).
  • Zachowanie asertywne a zachowanie nieasertywne (bierne, agresywne, manipulacyjne).
  • Czynniki hamujące asertywność.
  • Asertywność w kontaktach z klientami i współpracownikami.
  • Wzmacnianie motywacji do rozwijania asertywności.
  • Rozpoznanie obszarów interakcji społecznych, w których osoba zachowuje się asertywnie i nieasertywnie.
Rozwijanie postawy asertywnej:
  • Praca z „hamulcami” asertywności.
  • Budowanie i wzmacnianie pozytywnego obrazu siebie,
  • poszerzanie samowiedzy.
  • Życie w zgodzie ze swoimi wartościami.
  • Wytyczanie realistycznych celów.
  • Dbanie o siebie, kontakt ze swoimi uczuciami.
  • Rozwijanie samokontroli.
  • Wzmacnianie umiejętności wyboru.
Rozwijanie umiejętności asertywnego zachowania się w różnych sytuacjach społecznych:
  • Przedstawianie swojego stanowiska.
  • Mówienie „nie”.
  • Przyjmowanie krytyki, sztuka konstruktywnego krytykowania.
  • Dbanie o swoje prawa.
  • Odpowiadanie na komplementy.

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. P. Skargi 6B

44-337 Jastrzębie-Zdrój

woj. śląskie

NIP: 651-102-47-89

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać poprawny adres e-mail
Proszę podać poprawny numer telefonu
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: WirtuoziKodu.pl

Ustawienia Ciasteczek

Strona korzysta z plików Coookies.

Używamy plików cookies w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu internetowego, w celu analizy ruchu na naszej stronie oraz pozyskiwania statystyk użytkowania.

Pliki cookies to małe pliki tekstowe, które są używane przez strony internetowe w celu zapisania w przeglądarcepewnych danych o użytkowniku.

Zgodnie z prawem, możemy tworzyć pliki cookies na Twoim urządzeniu tylko jeżeli są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej. Pliki cookies, które nie są niezbędne do poprawnego działania serwisu możemy zapisywać tylko za Twoją zgodą.

Ten serwis wykorzystuje różnego rodzaju pliki cookies, niektóre z nich są tworzone i zarządzane przez usługi firm trzecich, które wykorzystywane są na naszej stronie.

W dowolnym momencie możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę na pliki cookies. W naszej Polityce Prywatności możesz sprawdzić jakie dane i w jaki sposób są przez nas przetwarzane.

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies sprawiają, że strona internetowa jest prawdziwie użyteczna, zapewniają podstawowe funkcje jak identyfikacja sesji użytkownika czy autoryzacja dostępu do zabezpieczonych części serwisu. Strona nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookies.

Funkcjonalne

Używane do zapewnienia dodatkowej funkcjonalności serwisu (np. działania modułu czatu). Ich brak może spowodować wyłączenie niektórych funkcjonalności.

Statystyczne

Te pliki cookie pomagają nam lepiej zrozumieć w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszego serwisu poprzez zbieranie i raportowanie anonimowych danych.

Marketingowe

Używane do śledzenia aktywności użytkownika w serwisie w celu lepszego dopasowania treści marketingowych i reklamowych.