Bezpłatne szkolenie

vcc vcc

Certyfikat jakości szkoleń

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

Komunikacja i asertywność.

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Komunikacja i asertywność.

Aktywny warsztat szkoleniowy, w którego czasie ćwiczysz i w czasie praktycznej cześć poznajesz i wdrażasz zasady efektywnej komunikacji i budowanie asertywnej postawy.

Jeśli chcesz poprawić jakość komunikacji w swoim zespole - to dobrze trafiłeś!


Asertywność i komunikacja to sztuka dbania o relację. Warsztat szkoleniowy pozwala poprawić jasność komunikacji oraz relacji w grupie. W czasie praktycznych warsztatów pokazujemy jak w codziennych zawodowych sytuacja  dbać o siebie i zdrowe relację z naszymi współpracownikami. Szkolenie to przekłada się na poprawę zdolność komunikacji i współpracy w zespole czy firmie.  

W trakcie szkolenia z asertywności uczestnicy poznają i przećwiczą umiejętności dbania o swoje prawa, przyjmowania krytyki i pochwał, a także wyrażania uczuć i opinii. Umiejętności poznane na treningu znajdą zastosowanie w pracy, a jakość wzajemnej komunikacji i współpracy na zawsze się zmieni.


Dobra komunikacja w zespole oznacza taki sposób mówienia i słuchania, który umożliwia wzajemne rozumienie się, a w warunkach sprzyjających prowadzi do rozwiązania konfliktowego problemu.


W czasie warsztatów przećwiczmy:

analiza klientabudowanie jasnego, precyzyjnego komunikatu, czyli: formułowanie komunikatów 

budowanie kontaktu dowiesz się jak dopasowywać komunikat do rodzaju i treści komunikatu

rozmowa z klientem   dowiesz się jak unikać błędów i barier w komunikacji

badanie potrzeb pokażemy jak zmienić komunikat bierny lub agresywny na asertywny

analiza klientadowiesz się jak radzić sobie z emocjami w czasie trudnych sytuacjach

radzenie sobie z obiekcjami  poznasz technik asertywności i łatwiej będzie Ci prosić, argumentować, odmawiać i dawać informację zwrotną

budowanie relacjidowiesz się jak radzić sobie z krytyką wyrażoną nie wprost i będziesz wiedział jak stawianie granic w trudnych sytuacjach.

Warsztat pozwala zrozumieć, na czym polega precyzja przekazu, poznać wpływy mowy ciała i wyrażanych emocji na jego skuteczność. Uczy asertywności i reakcji na agresywną krytykę. Pokazuje jak sobie radzić z różnymi typami współpracowników. 


 ZOBACZ FILM Z OPINIAMI UCZESTNIKÓW                    referencje ZOBACZ REFERENCJE OD KLIENTÓW



Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach jakie spotykają uczestników w w pracy.

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.  Dostajesz do ręki do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. 


Czas trwania: do ustalenia

To szkolenie dostępne jest tylko jako szkolenie dedykowane!
To szkolenie zorganizujemy specjalnie dla Państwa firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb. Nie ma możliwości zapisania się na ogólnie dostępny termin.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 470 11 75 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Cele szkolenia

  • Warsztaty szkoleniowe wskażą jak skutecznie komunikować się w różnych sytuacjach biznesowych, jak być wrażliwym na sygnały wysyłane przez współpracowników, jak być przekonującym dla klientów.,Zwiększenie kompetencji w zakresie komunikacji międzyludzkiej i wywierania wpływu na ludzi. Zrozumienie istoty komunikacji i wpływ poszczególnych jej składników na proces wywierania wpływu na innych ludzi.,Ukazanie jak sobie radzić z psychomanipulacją oraz poznanie praw i technik perswazji. Poznając schemat procesu komunikacyjnego i odkrywając własne nawyki komunikacyjne uczestnicy szkolenia nauczą się świadomie wpływać na jakość osobistych kontaktów. Będą ,Uczestnicy nauczą się stosować podstawowe zasady komunikacji asertywnej, dzięki czemu unikną wielu niepotrzebnych konfliktów w kontaktach z innymi. ,

Program szkolenia

Wprowadzenie do komunikowania się perswazyjnego
  • Schemat potrzeb indywidualnych.
Interakcja społeczna
  • pierwsze wrażenie,
  • „usta organizacji”
7 zasad kształtowania wypowiedzi
  • Sterowanie poprzez przekaz niewerbalny.
  • Filtry komunikacyjne.
Kształtowanie dialogu
  • Budowanie poczucia tożsamości grupowej.
  • Reagowanie kontrolowane.
  • Wywoływanie automatycznych wzorców zachowań.
  • Przełamywanie lodów.
  • Własny styl kierowania ludźmi.
  • Style prowadzenia rozmów.
  • Stosowanie kar i nagród.
Komunikacja perswazyjna
  • Komunikaty jednostronne i dwustronne.
  • Zachowania oparte na emocjach.
  • Komunikaty emocjonalne i racjonalne.
  • Dane obiektywne i subiektywne.
  • Oddziaływanie na zmysły.
  • Zadawanie pytań otwartych , zamkniętych i sugerujących.
  • Język korzyści.
  • Presupozycje.
Typy osobowości biznesowych
  • Czym jest osobowość i temperament Osobowość a kompetencje zawodowe
  • Wpływ cech osobowości i temperamentu na potencjał zawodowy człowieka
  • Rola dopasowania osobowościowego pracownika do stanowiska i miejsca pracy
  • Przegląd nowoczesnych teorii i koncepcji osobowości
  • Szesnaście typów osobowości i temperamentu w koncepcji MBTI (the Myers-Briggs Type Indicator), opartej na osiągnięciach C.G.Junga
  • Określanie typu osobowości – proste metody diagnozy typu osobowości
Zasady bezpośredniego wpływu społecznego
  • Zasada autorytetu.
  • Zasada niedostępności.
  • Zasada kontrastu.
  • Zasada wzajemności.
  • Zasada zaangażowania.
  • Zasada budowania sympatii.
  • Zasada dowodu społecznego.
Asertywność w sytuacjach stresowych
  • Postawa asertywna (nastawienie do siebie, drugiego człowieka i życia)
  • Zachowanie asertywne a zachowanie nieasertywne (bierne, agresywne, manipulacyjne)
  • Czynniki hamujące asertywność
  • Asertywność w kontaktach z klientami i współpracownikami.
  • Wzmacnianie motywacji do rozwijania asertywności.
  • Rozpoznanie obszarów interakcji społecznych, w których osoba zachowuje się asertywnie i nieasertywnie.
Rozwijanie postawy asertywnej
  • praca z „hamulcami” asertywności,
  • budowanie i wzmacnianie pozytywnego obrazu siebie,
  • poszerzanie samowiedzy,
  • życie w zgodzie ze swoimi wartościami,
  • wytyczanie realistycznych celów,
  • dbanie o siebie, kontakt ze swoimi uczuciami,
  • rozwijanie samokontroli,
  • wzmacnianie umiejętności wyboru.
Rozwijanie umiejętności asertywnego zachowania się w różnych sytuacjach społecznych
  • przedstawianie swojego stanowiska,mówienie „nie”,
  • przyjmowanie krytyki, sztuka konstruktywnego krytykowania,
  • dbanie o swoje prawa,
  • odpowiadanie na komplementy.

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska paw. 723

44-335 Jastrzębie Zdrój

32 757 00 36

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl