Bezpłatne szkolenie

vcc vcc

Certyfikat jakości szkoleń

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

Komunikacja interpersonalna i asertywność

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Komunikacja interpersonalna i asertywność

Szkolenie KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA I ASERTYWNOŚĆ to kompendium wiedzy o komunikacji i związanych z nią pułapkach. Pozwala zrozumieć, na czym polega precyzja przekazu, poznać wpływy mowy ciała i wyrażanych emocji na jego skuteczność. Uczy asertywności i reakcji na agresywną krytykę. Pokazuje jak sobie radzić z rożnymi typami współpracowników.

Korzyści dla Ciebie:

poznasz znaczenie komunikacji w relacjach biznesowych
poznanie technik asertywnego zachowania
poznasz skuteczne narzędzia komunikacji werbalnej i niewerbalnej
nauczysz się techniki asertywnego radzenia sobie w sytuacjach stresowych

,,Umiejętność komunikowania się, stała się w dzisiejszym świecie towarem, za który gotów jestem płacić więcej, niż za jakikolwiek inny” John D. Rockefeller

Komunikacja to niezwykle istotny element w życiu – może ułatwiać lub utrudniać pracę. Dlatego warto poznać zasady komunikacji i asertywności, aby skutecznie komunikować się z współpracownikami. Komunikacja to proces bezsłownego lub słownego przepływu informacji od jednej osoby do drugiej. Jest ważną częścią pracy zespołu, gdyż zdecydowana większość zadań jest wykonywana dzięki współpracy menadżera i członków jego zespołu.

Podczas naszego warsztatu Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jak rozpoznawać i dostosowywać swój styl komunikacji do różnych typów osobowości. Poznają zasady mowy ciała, oraz najczęściej spotykane bariery w procesach komunikacji. Poznają zasady asertywnej postawy i efektywnego porozumiewania się.Uczestnicy naszego szkolenia zrozumieją znaczenie budowania pozytywnych relacji, otrzymają narzędzia pozwalające na skuteczne radzenie sobie w sytuacjach trudnych związanych z komunikacją. Zyskują  motywację do pracy zwiększą swoją efektywność i skuteczność. 

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.  Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. Warsztat szkoleniowy to 20% czasu szkolenia-teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, 80% czasu szkolenia-ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies-dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Prowadzone przez Trenerów z dużym doświadczeniem biznesowym.

Umiejętność skutecznej komunikacji nigdy wcześniej nie była tak istotna!

Czas trwania:  1 lub 2 dni szkoleniowe ( 8 lub 16 godzin szkoleniowych).

To szkolenie dostępne jest tylko jako szkolenie dedykowane!
To szkolenie zorganizujemy specjalnie dla Państwa firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb. Nie ma możliwości zapisania się na ogólnie dostępny termin.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 470 11 75 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Korzyści

  • uczestnicy nauczą się stosować podstawowe zasady komunikacji asertywnej, dzięki czemu unikną wielu niepotrzebnych konfliktów w kontaktach z innymi.
  • zwiększenie kompetencji w zakresie komunikacji międzyludzkiej i wywierania wpływu na ludzi
  • poznanie asertywnych techniki radzenia sobie w trudnych sytuacjach

Cele szkolenia

  • Warsztaty szkoleniowe wskażą jak skutecznie komunikować się w różnych sytuacjach biznesowych, jak być wrażliwym na sygnały wysyłane przez współpracowników, jak być przekonującym dla klientów.
  • Zwiększenie kompetencji w zakresie komunikacji międzyludzkiej i wywierania wpływu na ludzi. Zrozumienie istoty komunikacji i wpływ poszczególnych jej składników na proces wywierania wpływu na innych ludzi.
  • Poznając schemat procesu komunikacyjnego i odkrywając własne nawyki komunikacyjne uczestnicy szkolenia nauczą się świadomie wpływać na jakość osobistych kontaktów.
  • Ukazanie jak sobie radzić z psychomanipulacją oraz poznanie praw i technik perswazji.

Program szkolenia

Wprowadzenie do komunikowania się perswazyjnego.
  • Schemat potrzeb indywidualnych.
Interakcja społeczna:
  • - pierwsze wrażenie,
  • - „usta organizacji”.
7 zasad kształtowania wypowiedzi.
  • Sterowanie poprzez przekaz niewerbalny.
  • Filtry komunikacyjne.
Kształtowanie dialogu.
  • Budowanie poczucia tożsamości grupowej.
  • Reagowanie kontrolowane.
  • Wywoływanie automatycznych wzorców zachowań.
  • Przełamywanie lodów.
  • Własny styl kierowania ludźmi.
  • Style prowadzenia rozmów.
  • Stosowanie kar i nagród.
Typy osobowości biznesowych.
  • Czym jest osobowość i temperament. Osobowość a kompetencje zawodowe.
  • Wpływ cech osobowości i temperamentu na potencjał zawodowy człowieka.
  • Rola dopasowania osobowościowego pracownika do stanowiska i miejsca pracy.
  • Przegląd nowoczesnych teorii i koncepcji osobowości.
  • Szesnaście typów osobowości i temperamentu w koncepcji MBTI (the Myers-Briggs Type Indicator), opartej na osiągnięciach C.G.Junga.
  • Określanie typu osobowości – proste metody diagnozy typu osobowości .
Zasady bezpośredniego wpływu społecznego.
  • Zasada autorytetu.
  • Zasada niedostępności.
  • Zasada kontrastu.
  • Zasada wzajemności.
  • Zasada zaangażowania.
  • Zasada budowania sympatii.
  • Zasada dowodu społecznego.
Asertywność w sytuacjach stresowych.
  • Postawa asertywna (nastawienie do siebie, drugiego człowieka i życia).
  • Zachowanie asertywne a zachowanie nieasertywne (bierne, agresywne, manipulacyjne).
  • Czynniki hamujące asertywność.
  • Asertywność w kontaktach z klientami i współpracownikami.
  • Wzmacnianie motywacji do rozwijania asertywności.
  • Rozpoznanie obszarów interakcji społecznych, w których osoba zachowuje się asertywnie i nieasertywnie.
Rozwijanie postawy asertywnej:
  • - praca z „hamulcami” asertywności,
  • - budowanie i wzmacnianie pozytywnego obrazu siebie,
  • - poszerzanie samowiedzy,
  • - życie w zgodzie ze swoimi wartościami,
  • - wytyczanie realistycznych celów,
  • - dbanie o siebie, kontakt ze swoimi uczuciami,
  • - rozwijanie samokontroli,
  • - wzmacnianie umiejętności wyboru.
Rozwijanie umiejętności asertywnego zachowania się w różnych sytuacjach społecznych.
  • - przedstawianie swojego stanowiska,mówienie „nie”,
  • - przyjmowanie krytyki, sztuka konstruktywnego krytykowania,
  • - dbanie o swoje prawa,
  • - odpowiadanie na komplementy.

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska paw. 723

44-335 Jastrzębie Zdrój

32 757 00 36

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl