Bezpłatne szkolenie

vcc vcc

Certyfikat jakości szkoleń

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

Merchandasing w praktyce - sztuka ekspozycji produktu w sklepie.

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Merchandasing w praktyce - sztuka ekspozycji produktu w sklepie.

Masz przedstawicieli handlowych, którzy dbają by twoje produkty były widoczne w sklepach. To szkolenie dla nich. Warto by poznali nowoczesne narzędzia analizy powierzchni sklepu oraz ekspozycji produktów w punkcie sprzedaży, to zdecydowanie wpłynie na ilość sprzedanych produktów.

Celem szkolenia MERCHANDASING W PRAKTYCE jest pokazanie handlowcom narzędzi marketingowych pozwalających Państwu osiągnąć jak najlepsze wyniki sprzedaży w punkcie usługowym czy sklepie.  Zapozna uczestników z praktycznymi zasadami i technikami skutecznej sprzedaży w sklepie.

Zwiększy swoje szanse na zauważenie Twoich produktów przez klienta w sklepach.

W czasach rosnącej konkurencji, przygotowanie unikalnej i profesjonalnej wystawy i ułożenie produktów staje się prawdziwym wyzwaniem i kluczem do sukcesu. Aby stać się najlepszym w swoich działaniach, przyciągać uwagę, zainteresowanie usługą lub towarem, sprawić, by klient po prostu go chciał, skorzystaj z warsztatu szkoleniowego Merchandising w praktyce.

Czego dowiesz się w czasie praktycznego warsztatu:

poznasz najskuteczniejsze praktyki merchandisingowe
poznasz narzędzia i instrumenty pozwalające na efektywną ekspozycję produktów
poznasz techniki aranżacji przestrzeni handlowej
poznasz i nauczysz się wykorzystywać reguły wywierania wpływu
poznasz zasady komunikacji w procesie planowania zabiegów merchandisingowych i promocyjnych
 


Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką.

Na szkoleniu dowiesz się jak oczarować klientów w sklepie (psychologia zachowań konsumenckich). Poznasz podstawowe i najskuteczniejsze praktyki merchandisingowe. Poznasz typy klientów oraz ich zachowanie w sklepie i dowiesz się jak to wykorzystać w praktyce. 

Szkolenie skierowane do: przedstawicieli handlowych, pracowników, którzy są odpowiedzialni za sprzedaż i prawidłową ekspozycję sprzedawanych produktów w obsługiwanych punktach. 

Czas trwania: do ustalenia

To szkolenie dostępne jest tylko jako szkolenie dedykowane!
To szkolenie zorganizujemy specjalnie dla Państwa firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb. Nie ma możliwości zapisania się na ogólnie dostępny termin.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 470 11 75 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Korzyści

  • poznanie technik, które są stosowane w merchandisingu
  • nabycie i usystematyzowanie wiedzy dotyczącej ekspozycji towarów
  • opracowanie standardów i strategii merchandisingowych
  • rozwój umiejętności budowania relacji z klientem w ramach projektów merchandisingowych

Cele szkolenia

  • Poznanie metod prezentacji produktu.
  • Poznanie zasad merchandisingu.
  • Poznanie potrzeb firmowych i osobistych klientów.
  • Zrozumienie zachowań klientów.

Program szkolenia

MERCHANDISING – o co chodzi?
  • Merchandising definicja.
  • Skuteczność merchandisingu.
  • Lokalizacja punktu sprzedaży.
  • Definicja nowoczesnej sprzedaży.
  • Rodzaje potrzeb firmowych i osobistych klientów.
  • Dobra znajomość klienta docelowego, grupy konsumenckie.
  • ĆWICZENIE: Dyskusja na temat wpływu miejsca lokalu na asortyment oraz na docelową grupę konsumencką.
Zagospodarowanie przestrzeni sklepu.
  • Layout - projekt sklepu.
  • Znajomość powierzchni sprzedaży.
  • Okolica wejścia.
  • Organizacja przestrzeni sklepu.
  • Strategia rozmieszczenia stoisk wewnątrz sklepu.
  • Komunikacja wewnątrz sklepu.
  • ĆWICZENIE: Tworzenie planu zagospodarowania przestrzeni sklepu. Celem ćwiczenia jest opracowanie najbardziej ergonomicznego rozkładu elementów meblowych. Podziału sklepu na strefy, kategorie asortymentowe. Omówienie ścieżki klienta.
Reguły zachowań konsumenckich.
  • Zasada „Prawej strony” .
  • Zasada „Lewego oka”.
  • Zasada „Środka” (poziom wzroku).
  • Symptom „trawnikowy”.
  • Siła impulsu.
  • Konsekwencja określonej reguły.
  • Ścieżka klienta.
  • ĆWICZENIE: Dyskusja na temat wywierania wpływu poprzez odpowiedni dobór technik merchandisingowych.
Zasady ekspozycji asortymentu.Zasady ekspozycji asortymentu.
  • Strefy w sklepie.
  • Bloki ekspozycyjne.
  • Linia ekspozycyjna.
  • Gorące punkty.
  • Cross merchandising.
  • Eksponowanie produktów (Display).
  • Doradzanie komplementarne i finalizacja.
  • ĆWICZENIE: Tworzenie fundamentalnych zasad ekspozycji; sporządzenie listy punktów którymi należy się kierować podczas zagospodarowania przestrzeni sklepu.
Zarządzanie kategorią asortymentową.
  • Definicja kategorii towarowej.
  • Rola kategorii towarowej.
  • Analiza segmentów klienta.
  • Drzewo decyzyjne konsumenta.
  • Język korzyści.
  • Schemat podejmowania decyzji przez klienta.
  • ĆWICZENIE: Budowanie drzewa decyzyjnego klienta. Przyporządkowanie roli dla poszczególnych kategorii/ określenie strategii kategorii.
Planowanie półki.
  • Opracowanie taktyki.
  • Możliwości techniczne.
  • Asortyment.
  • Rozplanowanie powierzchni.
  • Priorytety planowania..
  • Planogramy.
  • ĆWICZENIE: Na podstawie teoretycznych danych opracowanie schematów merchandisingowych (planogramów). Podczas ćwiczenia poznają Państwo metody planowania półki oraz etapy wykonywania ekspozycji.
Marketing.
  • Tworzenie klimatu.
  • Pakiet graficzny wspierający sprzedaż.
  • Częstotliwość zmian – akcje sezonowe.
  • Właściwa komunikacja cenowa - oznakowanie.
  • Strefa promocyjna.
  • Stojaki ekspozycyjne.
  • ĆWICZENIE: Marketing, Materiały „POP” – pełnią funkcję cichego sprzedawcy. Przedstawiamy zalety reklamy wizualnej. Wyjaśniamy w jaki sposób reklama staje się przekonująca, elastyczna i funkcjonalna.

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska paw. 723

44-335 Jastrzębie Zdrój

32 757 00 36

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl