Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

Motywowanie pracowników i budowanie zaangażowania

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Motywowanie pracowników i budowanie zaangażowania

Szkolenie „MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW I BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA” pokaże, jak skutecznie działać z pracownikami, by razem budować silną firmę i zespół.

 

Skuteczny menedżer wie, że ludzie lepiej pracują i osiągają lepsze wyniki, jeśli są zmotywowani, zaangażowani i identyfikują się z firmą. Menedżer, który stoi na czele zespołu, oprócz umiejętności biznesowych, potrafi stworzyć atmosferę równoczesnego nastawienia na wyniki z ie Ci na pytanie: jak motywować pracowników bez dodatkowych kosztów? Poznasz techniki motywowania ludzi do pracy. Dowiesz się, jak utrzymywać wysokie zaangażowanie nowych pracowników i umożliwić im rozwój kompetencji, jakich narzędzi używać, aby wywołać u pracowników efekt wzajemnej motywacji. 

Jeśli chcesz, by twój zespół pracował z zaangażowaniem, zadania wykonywał na najwyższym poziomie i miał z tego satysfakcję

Jeśli chcesz  zbudować zespół i mieć zaangażowanych pracowników, zmotywowanych do  pracy, którzy chętnie wykonują delegowane zadania i wykazują się inicjatywą


ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE!


Pokażemy: 


analiza klienta skuteczne sposoby, metody motywowania pracowników

budowanie kontaktupoznasz efektywny i prosty do zastosowania schemat rozmowy motywujące

rozmowa z klientem jakich narzędzi używać, aby wywołać u pracowników efekt wzajemnej motywacji

badanie potrzebtechniki wzbudzania motywacji wewnętrznej pracowników 

radzenie sobie z obiekcjami jak odpowiadać na potrzeby pracowników i wzbudzać ich zaangażowanie

rozmowa z klientem jak szybko i sprawnie rozwiązywać konflikty, gdy Klient wyraża niezadowolenie

budowanie relacji jak zwiększyć zadowolenie z pracy 

 

WYBIERZ TERAZ ODPOWIEDNI TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA - poniżej 


Szkolenie skierowane do: dyrektorów, managerów, kadry kierowniczej, działu HR, osób zarządzających, właścicieli firm.

   

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych).

Metodologia: Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.


 

ZOBACZ FILM Z OPINIAMI UCZESTNIKÓW                    referencje ZOBACZ REFERENCJE OD KLIENTÓW

metoda szkoleniowa

ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach jakie, spotykają uczestników w pracy.


Krok po kroku pokazujemy, jak efektywnie motywować zespół. Pokazujemy, jak umiejętnie posługiwać się wachlarzem najskuteczniejszych taktyk komunikacyjnych, pozwalających skutecznie docierać do pracowników i budować z nimi relację aby stworzyć  zmotywowany i zaangażowany zespół - przekonaj się sam, jak atmosfera wzajemnego szacunku i współpracy wpłynie na jakość wykonania powierzonych zadań! 

Chcesz zbudować zespół i mieć zaangażowanych pracowników? ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ NA PRAKTYCZNE WARSZTATY, gdzie poznasz i przećwiczymy  poznane techniki. 

Szkolenie odpowie Ci na pytanie: jak motywować pracowników bez dodatkowych kosztów? Poznasz techniki motywowania ludzi do pracy. Dowiesz się, jak utrzymywać wysokie zaangażowanie nowych pracowników i umożliwić im rozwój kompetencji, jakich narzędzi używać, aby wywołać u pracowników efekt wzajemnej motywacji.

WYBIERZ TERAZ ODPOWIEDNI TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA - poniżej 



Pobierz program tego szkolenia w formie pliku PDF: Pobierz plik
To szkolenie dostępne jest tylko jako szkolenie dedykowane!
To szkolenie zorganizujemy specjalnie dla Państwa firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb. Nie ma możliwości zapisania się na ogólnie dostępny termin.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 470 11 75 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Korzyści

  • poznanie występujących u ludzi potrzeb i motywatorów
  • nabycie umiejętności efektywnego motywowania pracowników
  • poznanie repertuaru różnych metod motywacyjnych
  • przekonanie się do stosowania pozafinansowych metod motywacyjnych
  • przećwiczenie rzeczywistych sytuacji w scenkach, symulacjach i case-ach

Cele szkolenia

  • Celem szkolenia jest poznanie konkretnych technik manipulacyjnych oraz technik perswazji i wywierania wpływu.
  • Warsztaty mają za zadanie kształcenie umiejętności pozytywnego oddziaływania oraz ukazanie narzędzi psychologicznych wykorzystywanych w kontaktach biznesowych.
  • Zrozumienie istoty manipulacji i wpływ poszczególnych jej składników na proces wywierania wpływu na innych ludzi.
  • Uczestnicy warsztatów poznają zasady efektywnej komunikacji z zespołem i podniosą na wyższy poziom umiejętności wywierania wpływu na współpracowników oraz ich motywowaniu aby dawali z siebie w wszystko.

Program szkolenia

Rozwój umiejętności efektywnego zarządzania ludźmi.
  • Własny styl kierowania ludźmi.
  • Style prowadzenia rozmów.
  • Stosowanie kar i nagród.
  • Komunikacja perswazyjna.
  • Budowanie wizerunku przywódcy.
  • Motywy postępowania, ratio vs. emotio, mechanizmy obronne.
Motywowanie podwładnych (integracja zespołu):
  • - skuteczne przekazywanie poleceń,
  • - kontrola,
  • - pochwała vs. (motywująca) nagana,
  • - ocena okresowa.
  • Zasady skutecznego przydzielania zadań.
  • Zasady skutecznego delegowania.
  • Zarządzanie personelem – „miękkie” prawa zarządzania.
Komunikacja a wywieranie wpływu.
  • Zjawisko pierwszego wrażenia.
  • Efekt aureoli.
  • Oddziaływanie na zmysły.
  • Werbalne i niewerbalne elementy perswazji w komunikacji.
  • Oddziaływanie wpływowe w oparciu o piramidę potrzeb wg Maslow’a.
  • Komunikaty emocjonalne i racjonalne.
  • Zadawanie pytań otwartych, zamkniętych i sugerujących.
Motywacja zespołu.
  • Jak wyzwalać inicjatywy i odpowiedzialności w zespole?
  • Ludzie unikają odpowiedzialności – gdzie tkwi przyczyna?
  • Kształtowanie dialogu.
  • Budowanie poczucia tożsamości grupowej.
  • Wywoływanie automatycznych wzorców zachowań.
Budowanie skutecznej argumentacji motywującej podwładnych do oczekiwanego działania.
  • Kto uzasadnia ten przewodzi!
  • Jak efektywnie przekazywać polecenia ?
  • Jak przekazać zadanie, którego nikt nie lubi?
Narzędzia pracy lidera.
  • Skuteczne przekazywanie poleceń.
  • Kontrola (nie „czy” tylko „jak kontrolować?
Motywowanie i budowanie zaangażowania w zespole.
  • Procesy decyzyjne jako element motywacji.
  • Grupowe podejmowanie decyzji.
  • Sposób zarządzania jako element wpływający zgrany zespół.
Pozafinansowe narzędzia motywacyjne.
  • Motywacyjna rola uprawnień.
  • Motywowanie poprzez wzmocnienia, szkolenie i zaspokajanie potrzeb.

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska 1D

44-335 Jastrzębie Zdrój

32 757 00 36

NIP: 633-171-45-12

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl