Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

Motywowanie pracowników i budowanie zaangażowania

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Motywowanie pracowników i budowanie zaangażowania

Szkolenie BUDOWANIE ZESPOŁU I MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW - jak motywować pracowników, wywierać wpływ, by działali efektywnie i z zaangażowaniem pokaże, jak skutecznie motywować, komunikować się i działać z pracownikami, by razem budować silną firmę i zespół.

 


Szkolenie odpowie Ci na pytanie: jak motywować pracowników bez dodatkowych kosztów? Poznasz techniki motywowania ludzi do pracy. Dowiesz się, jak utrzymywać wysokie zaangażowanie nowych pracowników i umożliwić im rozwój kompetencji, jakich narzędzi używać, aby wywołać u pracowników efekt wzajemnej motywacji. 





Jeśli chcesz, by Twój zespół pracował z zaangażowaniem, zadania wykonywał na najwyższym poziomie i miał z tego satysfakcję...

Jeśli chcesz zbudować zespół i mieć zaangażowanych pracowników, zmotywowanych do pracy, którzy chętnie wykonują delegowane zadania i wykazują się inicjatywą...


… ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE!



Pokażemy: 


analiza klienta skuteczne sposoby, metody motywowania pracowników

budowanie kontaktupoznasz efektywny i prosty do zastosowania schemat rozmowy motywującej

rozmowa z klientem jakich narzędzi używać, aby wywołać u pracowników efekt wzajemnej motywacji

badanie potrzebtechniki wzbudzania motywacji wewnętrznej pracowników 

radzenie sobie z obiekcjami jak odpowiadać na potrzeby pracowników i wzbudzać ich zaangażowanie

rozmowa z klientem jak szybko i sprawnie rozwiązywać konflikty, gdy Klient wyraża niezadowolenie

budowanie relacji jak zwiększyć zadowolenie z pracy 


Zobacz, jak motywować pracowników, aby zwiększyć ich efektywność, bez środków finansowych.



BONUSY

Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały, które pozwolą skutecznie i systematycznie zwiększać bazę wartościowych i płacących klientów:

  • E-book "TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI”, pokażemy praktyczne przykłady i wskazówki działania (wartość 97 zł)

  • KursoBOOK  "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł) 

Łączna wartość bonusów 288 zł 

Szkolenie skierowane do: dyrektorów, managerów, kadry kierowniczej, działu HR, osób zarządzających, właścicieli firm.

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych).

Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.

 

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. 

Praca w małych grupach warsztatowych  pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji.
 

Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.


 

ZOBACZ FILM Z OPINIAMI UCZESTNIKÓW                    referencje ZOBACZ REFERENCJE OD KLIENTÓW

metoda szkoleniowa

Krok po kroku pokazujemy, jak efektywnie motywować zespół. Pokazujemy, jak umiejętnie posługiwać się wachlarzem najskuteczniejszych taktyk komunikacyjnych, pozwalających skutecznie docierać do pracowników i budować z nimi relację aby stworzyć  zmotywowany i zaangażowany zespół - przekonaj się sam, jak atmosfera wzajemnego szacunku i współpracy wpłynie na jakość wykonania powierzonych zadań! 


Chcesz zbudować zespół i mieć zaangażowanych pracowników? ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ NA PRAKTYCZNE WARSZTATY, gdzie poznasz i przećwiczymy poznane techniki. 


WYBIERZ TERAZ ODPOWIEDNI TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA - poniżej 



Pobierz program tego szkolenia w formie pliku PDF: Pobierz plik
To szkolenie dostępne jest tylko jako szkolenie dedykowane!
To szkolenie zorganizujemy specjalnie dla Państwa firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb. Nie ma możliwości zapisania się na ogólnie dostępny termin.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 470 11 75 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Korzyści

  • poznanie występujących u ludzi potrzeb i motywatorów
  • nabycie umiejętności efektywnego motywowania pracowników
  • poznanie repertuaru różnych metod motywacyjnych
  • przekonanie się do stosowania pozafinansowych metod motywacyjnych
  • przećwiczenie rzeczywistych sytuacji w scenkach, symulacjach i case-ach

Cele szkolenia

  • Celem szkolenia jest poznanie konkretnych technik manipulacyjnych oraz technik perswazji i wywierania wpływu.
  • Warsztaty mają za zadanie kształcenie umiejętności pozytywnego oddziaływania oraz ukazanie narzędzi psychologicznych wykorzystywanych w kontaktach biznesowych.
  • Zrozumienie istoty manipulacji i wpływ poszczególnych jej składników na proces wywierania wpływu na innych ludzi.
  • Uczestnicy warsztatów poznają zasady efektywnej komunikacji z zespołem i podniosą na wyższy poziom umiejętności wywierania wpływu na współpracowników oraz ich motywowaniu aby dawali z siebie w wszystko.

Program szkolenia

Rozwój umiejętności efektywnego zarządzania ludźmi.
  • Własny styl kierowania ludźmi.
  • Style prowadzenia rozmów.
  • Stosowanie kar i nagród.
  • Komunikacja perswazyjna.
  • Budowanie wizerunku przywódcy.
  • Motywy postępowania, ratio vs. emotio, mechanizmy obronne.
Motywowanie podwładnych (integracja zespołu):
  • - skuteczne przekazywanie poleceń,
  • - kontrola,
  • - pochwała vs. (motywująca) nagana,
  • - ocena okresowa.
  • Zasady skutecznego przydzielania zadań.
  • Zasady skutecznego delegowania.
  • Zarządzanie personelem – „miękkie” prawa zarządzania.
Komunikacja a wywieranie wpływu.
  • Zjawisko pierwszego wrażenia.
  • Efekt aureoli.
  • Oddziaływanie na zmysły.
  • Werbalne i niewerbalne elementy perswazji w komunikacji.
  • Oddziaływanie wpływowe w oparciu o piramidę potrzeb wg Maslow’a.
  • Komunikaty emocjonalne i racjonalne.
  • Zadawanie pytań otwartych, zamkniętych i sugerujących.
Motywacja zespołu.
  • Jak wyzwalać inicjatywy i odpowiedzialności w zespole?
  • Ludzie unikają odpowiedzialności – gdzie tkwi przyczyna?
  • Kształtowanie dialogu.
  • Budowanie poczucia tożsamości grupowej.
  • Wywoływanie automatycznych wzorców zachowań.
Budowanie skutecznej argumentacji motywującej podwładnych do oczekiwanego działania.
  • Kto uzasadnia ten przewodzi!
  • Jak efektywnie przekazywać polecenia ?
  • Jak przekazać zadanie, którego nikt nie lubi?
Narzędzia pracy lidera.
  • Skuteczne przekazywanie poleceń.
  • Kontrola (nie „czy” tylko „jak kontrolować?
Motywowanie i budowanie zaangażowania w zespole.
  • Procesy decyzyjne jako element motywacji.
  • Grupowe podejmowanie decyzji.
  • Sposób zarządzania jako element wpływający zgrany zespół.
Pozafinansowe narzędzia motywacyjne.
  • Motywacyjna rola uprawnień.
  • Motywowanie poprzez wzmocnienia, szkolenie i zaspokajanie potrzeb.

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska 1D

44-335 Jastrzębie Zdrój

32 757 00 36

NIP: 633-171-45-12

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl