Bezpłatne szkolenie

vcc vcc

Certyfikat jakości szkoleń

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

OBSŁUGA KLIENTA I BUDOWANIE RELACJI

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane OBSŁUGA KLIENTA I BUDOWANIE RELACJI

Szkolenie „OBSŁUGA KLIENTA I BUDOWANIE RELACJI” pokazuje, jak skutecznie komunikować się z klientem i budować relację, aby współpraca układała się z korzyścią dla obu stron.


Naszym celem jest, by po szkoleniu uczestnicy potrafili:

analiza klienta analizować i dobierać efektywne metody dotarcia do klientów i nawiązania z nimi kontaktu

budowanie kontaktu budować relację z klientem i zadawać pytania, dzięki którym możliwe będzie generowanie potrzeb klienta poprzez ich uświadamianie

rozmowa z klientem   prezentować ofertę językiem korzyści dla klienta 

badanie potrzeb dobierać składniki oferty w sposób najbardziej efektywny na potrzeby realizacji założonych celów

radzenie sobie z obiekcjami  radzić sobie w sytuacji zetknięcia się z obiekcjami klienta

budowanie relacjipodejmować działania inicjujące i usprawniające relację

Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami, jak radzić sobie z obiekcjami, jak przedstawiać ofertę, jak budować relacje, jak inicjować kontakt z klientem. ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestnicy w swojej pracy.

 

 ZOBACZ FILM Z OPINIAMI UCZESTNIKÓW                    referencje ZOBACZ REFERENCJE OD KLIENTÓW

Cel warsztatów:

  • rozwinięcie u uczestników umiejętności profesjonalnej obsługi klienta, prowadzenia rozmowy poprzez praktyczne ćwiczenia skutecznej komunikacji z klientem,

  • zwiększenie samoświadomości jakie znaczenie ma dla firmy klient,

  • doskonalenie umiejętności związanych z efektywnym reagowaniem na zastrzeżenia klienta, poznanie technik reagowania na zachowania trudnych klientów,

  • zbudowanie trwałych relacji z klientami,

  • poznanie technik i sposobów nawiązywania i utrzymywania trwałych, pozytywnych relacji z klientem,

  • poznanie głównych barier stojących na drodze do sprawnego komunikowania się z wszelkimi osobami oraz przygotowanie do bezproblemowego nawiązywania kontaktów i długotrwałych relacji.

Szkolenie skierowane do: pracowników biura obsługi klienta, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży.


Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.


Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych). 

Pobierz program tego szkolenia w formie pliku PDF: Pobierz plik
To szkolenie dostępne jest także jako dedykowane!
To szkolenie możemy zorganizować specjalnie dla Twojej firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 470 11 75 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Terminy szkolenia

29-30 Maja 2019
Warszawa, ul. Komitetu Obrony Robotników 45 B
1-2 Sierpnia 2019
Warszawa, ul. Komitetu Obrony Robotników 45 B

Cena

Wybierz termin z listy powyżej aby wyświetlić cenę szkolenia

Cena zawiera

Konsultacje z ekspertem VIDI
Materiały szkoleniowe
Certyfikat szkolenia
4x przerwa kawowa
2x smaczny obiad
Pomoc i doradztwo
Pobierz formularz PDF

Kliknij poniżej, aby pobrać formularz.
Wypełnij go i odeślij faxem na numer 32 757 00 36 lub mailem na adres szkolenia@superszkolenia.pl

Pobierz formularz

Zgłoszenie on-line

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz on-line.

Kontakt telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej. Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon: 32 470 11 75

Korzyści

  • poznanie technik obsługi klienta
  • rozwój umiejętności asertywnego zachowania i wzmocnienie pozytywnego wizerunku firmy poprzez dobre relacje z klientami
  • nabycie praktycznej wiedzy mającej pomóc w obsłudze i pozyskiwaniu kolejnych lojalnych klientów, a ponadto, nabycie umiejętności efektywnego sposobu budowania relacji z klientami oraz zbudowanie na tyle trwałych więzi

Program szkolenia

Zasady profesjonalnej obsługi klienta.
  • Etapy procesu obsługi klienta.
  • Najczęstsze błędy popełniane przy obsłudze klienta.
Sposoby i techniki obsługi klienta.
  • Przebieg rozmowy z klientem, techniki angażowania rozmówcy.
  • Techniki wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia.
  • Radzenie sobie z trudnymi, agresywnymi zachowaniami klientów.
  • Techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami.
Przygotowanie do rozmowy z klientem.
  • Informacja najcenniejszym towarem.
  • Jakie informacje posiadam, a jakie mogę łatwo zdobyć?
  • Jak dobrze znam swoją ofertę. W czym jestem lepszy od konkurencji.
Obsługa klienta.
  • Aktywne słuchanie klienta - pułapki i zagrożenia komunikacji pozytywnej (ćwiczenia warsztatowe).
  • Rozpoznanie potrzeb klienta - przeformułowanie (ćwiczenia warsztatowe).
  • Rodzaje pytań a zrozumienie komunikatu (pytania otwarte, zamknięte, sprawdzające, naprowadzające).
Budowanie „pełnych aktywnych referencji”.
  • Reguła współpracy.
  • Reguła wzajemności.
  • Reguła sympatii.
  • Reguły zaangażowania.
  • Reguła niedostępności.
Aktywność jako klucz do klienta.
  • Znaczenie aktywności w pozyskiwaniu klientów jako niezbędny warunek dobrego rezultatu w sprzedaży.
  • Myślenie kreatywne i twórcze podejście w sytuacjach niestandardowych-zmiany i innowacje.
  • Działania wspierające relacje.

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska paw. 723

44-335 Jastrzębie Zdrój

32 757 00 36

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl