Bezpłatne szkolenie

vcc vcc

Certyfikat jakości szkoleń

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

OBSŁUGA KLIENTA I BUDOWANIE RELACJI

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane OBSŁUGA KLIENTA I BUDOWANIE RELACJI
Szkolenie „OBSŁUGA KLIENTA I BUDOWANIE RELACJI ” skierowane jest do osób, które chcą podnieść swoje kompetencje sprzedażowe i zwiększyć efektywność swoich działań handlowych.
Cel warsztatów:
  • rozwinięcie u uczestników umiejętności profesjonalnej obsługi Klienta, prowadzenia rozmowy poprzez praktyczne ćwiczenia skutecznej komunikacji z Klientem,
  • zwiększenie samoświadomości jakie znaczenie ma dla firmy Klient,
  • doskonalenie umiejętności związanych z efektywnym reagowaniem na zastrzeżenia Klienta, poznanie technik reagowania na zachowania trudnych klientów,
  • zbudowanie trwałych relacji z klientami; poznanie technik i sposobów nawiązywania i utrzymywania trwałych, pozytywnych relacji z klientem,
  • poznanie głównych barier stojących na drodze do sprawnego komunikowania się z wszelkimi osobami oraz przygotowanie do bezproblemowego nawiązywania kontaktów i długotrwałych relacji.

To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli chcesz skutecznie działać jako handlowiec i pracownik biura obsługi klienta!  

Szkolenie skierowane do: przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz  specjalistów ds. sprzedaży, dyrektorów handlowych.  

 ZOBACZ FILM Z OPINIAMI  

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. 

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych). 

To szkolenie dostępne jest także jako dedykowane!
To szkolenie możemy zorganizować specjalnie dla Twojej firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 470 11 75 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Terminy szkolenia

29-30 Maja 2019
Warszawa
1-2 Sierpnia 2019
Warszawa

Cena

1 790 zł/os. +23% VAT

II, III i IV osoba z firmy na ten sam termin:
1 490 zł/os. +23% VAT

V osoba - GRATIS

Zapisz się na nasz newsletter, a otrzymasz rabat 300 zł na szkolenie dwudniowe>.
Zapisz się tutaj
Po zapisaniu się Twoja cena wyniesie 1 490 zł/os. +23% VAT

Cena zawiera

Konsultacje z ekspertem VIDI
Materiały szkoleniowe
Certyfikat szkolenia
4x przerwa kawowa
2x smaczny obiad
Pomoc i doradztwo
Pobierz formularz PDF

Kliknij poniżej, aby pobrać formularz.
Wypełnij go i odeślij faxem na numer 32 757 00 36 lub mailem na adres szkolenia@superszkolenia.pl

Pobierz formularz

Zgłoszenie on-line

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz on-line.

Kontakt telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej. Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon: 32 470 11 75

Korzyści

  • poznasz techniki obsługi klienta
  • rozwój umiejętności asertywnego zachowania i wzmocnienie pozytywnego wizerunku firmy poprzez dobre relacje z klientami
  • praktyczna wiedza mająca pomóc Państwu w obsłudze i pozyskiwaniu kolejnych lojalnych Klientów!... a ponadto nabycie umiejętności efektywnego sposobu budowania relacji z Klientami oraz zbudowanie na tyle trwałych więzi;

Program szkolenia

Zasady profesjonalnej obsługi klienta.
  • Etapy procesu obsługi klienta.
  • Najczęstsze błędy popełniane przy obsłudze klienta.
Przygotowanie do rozmowy z klientem.
  • Informacja najcenniejszym towarem.
  • Jakie informację posiadam, a jakie mogę łatwo zdobyć?
  • Jak dobrze znam swoją ofertę. W czym jestem lepszy od konkurencji.
Obsługa klienta.
  • Aktywne słuchanie klienta-pułapki i zagrożenia komunikacji pozytywnej (ćwiczenia warsztatowe).
  • Rozpoznanie potrzeb klienta- przeformułowanie (ćwiczenia warsztatowe).
  • Rodzaje pytań a zrozumienie komunikatu (pytania otwarte, zamknięte, sprawdzające, naprowadzające).
Sposoby i techniki obsługi klienta.
  • Przebieg rozmowy z Klientem, techniki angażowania rozmówcy.
  • Techniki wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia.
  • Radzenie sobie z trudnymi, agresywnymi zachowaniami klientów.
  • Techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami.
Budowanie relacji z klientem.
  • Motywacja klienta.
  • Co motywuje klienta do podejmowania decyzji?
  • Co może hamować klienta-obawy klienta?
  • Działania po sprzedażowe, zwiększające lojalność klienta.
  • Budowanie „pełnych aktywnych referencji”.
Reguły współpracy.
Aktywność jako klucz do klienta.
  • Znaczenie aktywności w pozyskiwaniu klientów jako niezbędny warunek dobrego rezultatu w sprzedaży.
  • Myślenie kreatywne i twórcze podejście w sytuacjach niestandardowych-zmiany i innowacje.
  • Działania wspierające relacje.

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska paw. 723

44-335 Jastrzębie Zdrój

32 757 00 36

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl