Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

OBSŁUGA KLIENTA ZDALNA, ONLINE

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane OBSŁUGA KLIENTA ZDALNA, ONLINE

Szkolenie zdalne: OBSŁUGA KLIENTA ZDALNA ONLINE pokaże jak sobie radzić z klientami i prowadzić profesjonalną obsługę ważnych klientów.


Jak komunikować się w trudnych sytuacjach, by klient był zadowolony, a pracownik wiedział jak radzić sobie ze stresem związanym z obsługą trudnego klienta?

Jak wdrożyć najlepsze standardy obsługi klienta?

Jak komunikować się w zdalnie i prowadzić rozmowy telefoniczne z klientami?


Twoi pracownicy poznają techniki pracy i dowiedzą się jak:

  • zwiększyć jakości obsługi klientów

  • skuteczne wykorzystywać rozmowę z drugim człowiekiem, by zbudować relację i znaleźć rozwiązanie dobre dla obu stron

  • budować wizerunek profesjonalnej firmy i jej pracowników

  • zmniejszyć poziomu stresu

  • zwiększenie zadowolenia z wykonywanej pracy

Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami, jak radzić sobie z roszczeniowym klientem, jak rozmawiać w chwili zdenerwowania. 


 Czas trwania:
1 dzień szkoleniowy - 6 godzin szkoleniowych plus 2 godziny konsultacji z trenerem.


Szkolenie odbywa się w Twoim biurze lub domu w wirtualnej sali szkoleniowej, na żywo z trenerem. 


Pobierz program tego szkolenia w formie pliku PDF: Pobierz plik
To szkolenie dostępne jest również w formie zdalnej!
To szkolenie organizujemy również w formie zdalnej. Kliknij przycisk poniżej, aby sprawdzić dostępne terminy.
Sprawdź dostępne terminy zdalne

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska 1D

44-335 Jastrzębie Zdrój

NIP: 633-171-45-12

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl