Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia otwarte
Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

Obrona ceny i marży w rozmowie handlowej

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Obrona ceny i marży w rozmowie handlowej

Celem warsztatów Obrona ceny i marży w rozmowie handlowej  jest przygotowanie uczestników do prowadzenia efektywnych negocjacji handlowych oraz wyposażenie w umiejętność posługiwania się wachlarzem najskuteczniejszych taktyk negocjacyjnych pozwalających skutecznie wartościować swoje stanowisko. Pokazanie sprawdzonych technik obrony ceny oraz argumentowania, by nie rozdawać rabatów i trzymać marżę.

 

 

  • Otrzymają narzędzia umożliwiające efektywną realizację własnych celów ekonomicznych w procesie negocjacji.
  • Nauczą się, w jaki sposób przygotować się do negocjacji. 

 

  • Dowiedzą się jak zdobywać informacje od drugiej strony i jak je wykorzystywać
  • Poznają strategie rozwiązywania trudnych sytuacji w negocjacjach

 

  • Poznają najskuteczniejsze techniki wykorzystywane w negocjacjach. 
  • Poznają i nauczą się stosować techniki perswazji bez możliwości obrony
  • Nauczą się projektować alternatywy i warunki brzegowe

  • Poznasz techniki zachowania warunków cenowych i utwierdzania klienta, że dokonał optymalnego wyboru
  • Dowiesz się jak rozmawiania językiem korzyści i stosowania argumentacji pro-sprzedażowej w sprzedaży

     

 otrzymasz narzędzia umożliwiające efektywną realizację własnych celów ekonomicznych w procesie negocjacji   

  poznasz techniki dobrania treści argumentów w rozmowie o cenie i wysokości marży 

 udoskonalisz technik komunikacji, co zwiększenie kompetencji budowania relacji 

 dowiesz się  jak przedstawić wartości dodane  – jakość, warunki dostawy, doradztwo, serwis, długofalowe relacje, dopasowanie produktu do indywidualnych potrzeb klienta 

 poznasz  techniki zachowania warunków cenowych i utwierdzania klienta, że dokonał optymalnego wyboru

 dowiesz się jak rozmawiania językiem korzyści i stosowania argumentacji pro-sprzedażowej w sprzedaży

 

Motywowanie pracowników

Poznanie technik obrony ceny i marży

Budowanie zaangażowania

Zdobycie umiejętność argumentacji językiem korzyści

Efektywne delegowanie

Budowanie długofalowych relacji opartych na szacunku

   

Poznasz strategie rozwiązywania trudnych sytuacji w negocjacjach

       

 

 


       

OPINIE UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ:

       

   

 

 

 

    

PROWADZĄCY:

     

PIOTR JANKOWSKI - trener z dużym doświadczeniem biznesowym zebranym w obszarze sprzedaży, obsługi klienta, technik sprzedaży, budowania efektywnej ścieżki współpracy z klientem. Piotr, jako praktyk, przekazuje sprawdzoną wiedzę z charakterystycznym sobie poczuciem humoru i lekkością w opowiadaniu historii. Na praktycznych przykładach i realnych sytuacjach pokazuje, jak stosować poznane techniki, jak prezentować produkt mówiąc językiem korzyści, jak radzić sobie z obiekcjami czy finalizować transakcje. Pokazuje, że jak nie konkurować ceną i pokazać wartość produktu.

 

Najlepsze praktyki i doświadczenia stanowią kluczowe elementy szkoleń dedykowanych dla ludzi zajmujących się sprzedażą na co dzień. Siła 25 lat praktyki to wyróżnik, który stanowi zdecydowaną wartość dla uczestników szkoleń. W ich zakres wchodzą, m.in: praca z trudnym klientem, sprzedaż w sektorze bankowym, strategie skutecznej sprzedaży, negocjacje handlowe, standardy profesjonalnej obsługi klienta, finalizacja sprzedaży, budowanie wartości produktu/usługi/firmy, upselling i crosselling.


       
To szkolenie dostępne jest także jako dedykowane!
To szkolenie możemy zorganizować specjalnie dla Twojej firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 696 918 316 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Terminy szkolenia

14-15 Grudnia 2022
Warszawa, Szawa Conference Sp. z o.o. ul. Jutrzenki 137

Cena

Wybierz termin z listy powyżej aby wyświetlić cenę szkolenia

Cena zawiera

Konsultacje z ekspertem VIDI
Materiały szkoleniowe
Certyfikat szkolenia

Bonusy w cenie szkolenia

Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały, które pozwolą skutecznie i systematycznie zwiększać bazę wartościowych i płacących klientów:

  • E-book " ZA DROGO - jak radzić sobie z obiekcją klienta”, pokażemy praktyczne przykłady i wskazówki działania (wartość 97 zł)

  • Szablon: Etapy skutecznej rozmowy handlowej (wartość 97 zł)

  • KursoBOOK  "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł) 


Łączna wartość bonusów: 391 zł 

Pobierz formularz PDF

Kliknij poniżej, aby pobrać formularz.
Wypełnij go i odeślij mailem na adres szkolenia@superszkolenia.pl

Pobierz formularz

Zgłoszenie on-line

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz on-line.

Kontakt telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej. Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon: 696 918 316

Korzyści

  • otrzymasz narzędzia umożliwiające efektywną realizację własnych celów ekonomicznych w procesie negocjacji
  • poznasz techniki dobrania treści argumentów w rozmowie o cenie i wysokości marży
  • udoskonalisz technik komunikacji, co zwiększenie kompetencji budowania relacji
  • dowiesz się jak przedstawić wartości dodane – jakość, warunki dostawy, doradztwo, serwis, długofalowe relacje, dopasowanie produktu do indywidualnych potrzeb klienta
  • poznasz techniki zachowania warunków cenowych i utwierdzania klienta, że dokonał optymalnego wyboru
  • dowiesz się jak rozmawiania językiem korzyści i stosowania argumentacji pro-sprzedażowej w sprzedaży

Cele szkolenia

  • Celem warsztatów Obrona ceny i marży w rozmowie handlowej jest przygotowanie uczestników do prowadzenia efektywnych negocjacji handlowych oraz wyposażenie w umiejętność posługiwania się wachlarzem najskuteczniejszych taktyk negocjacyjnych pozwalających skutecznie wartościować swoje stanowisko. Pokazanie sprawdzonych technik obrony ceny oraz argumentowania, by nie rozdawać rabatów i trzymać marżę.

Program szkolenia

PRZYGOTOWANIE DO NEGOCJACJI
  • Informacja i jej przetwarzanie
  • Sztuka zadawania odpowiednich pytań
  • Określenie warunków brzegowych
  • Analiza celów negocjacyjnych
  • BATNA
  • ZOPA
UMIEJĘTNOŚCI NEGOCJACYJNE
  • Techniki negocjacji
  • Reguły wywierania wpływu
  • Obrona przed manipulacją
  • Taktyki negocjacyjne
Identyfikacja prawdziwych interesów rozmówcy.
  • Interes a stanowisko – czego oczekuje rozmówca.
  • Pytania pozwalające odkryć prawdziwe interesy rozmówcy.
  • Aktywne słuchanie w służbie przekonywania do swojego stanowiska.
JAK BYĆ EKSPERTEM I BUDOWAĆ WARTOŚĆ DLA KLIENTA?
  • W poszukiwaniu argumentów.
  • 4 ASY sprzedawcy.
  • Budowanie wartości osoby/produktu/firmy.
  • Pewność siebie/autoprezentacja.
  • Cena - kiedy klient wybiera najniższą?
  • Pytania kupno/brak zakupu
Cena - jeden z trudniejszych tematów rozmowy z klientem.
  • Co nas wyróżnia na rynku - radzenie sobie z konkurencją.
  • Kiedy i jak zaprezentować cenę?
  • Najczęstsze gry i wymówki klienta, stosowane podczas rozmów o cenie.
  • Zachowania stron i strategie prowadzenia negocjacji cenowych
Wiedza i umiejętności niezbędne w efektywnych rozmowach sprzedażowych
  • Rozpoznawanie własnych przekonań i motywacji
  • Praktyczne wykorzystanie języka perswazji oraz zasad wywierania wpływu
  • Skuteczna argumentacja -dostosowywanie stylu do cech osobowych rozmówcy
Rozwiązywanie trudnych sytuacji negocjacyjnych i techniki obrony ceny
  • Przygotowanie do negocjacji i wybór adekwatnych narzędzi
  • Strategia małych kroczków, czyli jak ustępować i jak przekonywać?
  • Odmowa Klienta i radzenie sobie z patem negocjacyjnym
  • Wykorzystanie asertywności jako narzędzia wspierającego w negocjacjach
Negocjacje cenowe -trening umiejętności
  • Przygotowanie ról na bazie własnych scenariuszy
  • Prowadzenie rozmów [ćwiczenia w parach]
  • Analiza rozmów pod kątem zastosowanych metod i ich skuteczności [samoocena i informacje zwrotne od Uczestników; podsumowanie ze strony trenera]

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. P. Skargi 6B

44-337 Jastrzębie-Zdrój

NIP: 651-102-47-89

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl