Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia otwarte
Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog Kontakt

Obrona ceny i marży w rozmowie handlowej

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Obrona ceny i marży w rozmowie handlowej

Celem warsztatów Obrona ceny i marży w rozmowie handlowej  jest przygotowanie uczestników do prowadzenia efektywnych negocjacji handlowych oraz wyposażenie w umiejętność posługiwania się wachlarzem najskuteczniejszych taktyk negocjacyjnych pozwalających skutecznie wartościować swoje stanowisko. Pokazanie sprawdzonych technik obrony ceny oraz argumentowania, by nie rozdawać rabatów i trzymać marżę.

 

 

  • Otrzymają narzędzia umożliwiające efektywną realizację własnych celów ekonomicznych w procesie negocjacji.
  • Nauczą się, w jaki sposób przygotować się do negocjacji. 

 

  • Dowiedzą się jak zdobywać informacje od drugiej strony i jak je wykorzystywać
  • Poznają strategie rozwiązywania trudnych sytuacji w negocjacjach

 

  • Poznają najskuteczniejsze techniki wykorzystywane w negocjacjach. 
  • Poznają i nauczą się stosować techniki perswazji bez możliwości obrony
  • Nauczą się projektować alternatywy i warunki brzegowe

  • Poznasz techniki zachowania warunków cenowych i utwierdzania klienta, że dokonał optymalnego wyboru
  • Dowiesz się jak rozmawiania językiem korzyści i stosowania argumentacji pro-sprzedażowej w sprzedaży

     

 otrzymasz narzędzia umożliwiające efektywną realizację własnych celów ekonomicznych w procesie negocjacji   

  poznasz techniki dobrania treści argumentów w rozmowie o cenie i wysokości marży 

 udoskonalisz technik komunikacji, co zwiększenie kompetencji budowania relacji 

 dowiesz się  jak przedstawić wartości dodane  – jakość, warunki dostawy, doradztwo, serwis, długofalowe relacje, dopasowanie produktu do indywidualnych potrzeb klienta 

 poznasz  techniki zachowania warunków cenowych i utwierdzania klienta, że dokonał optymalnego wyboru

 dowiesz się jak rozmawiania językiem korzyści i stosowania argumentacji pro-sprzedażowej w sprzedaży

 

Motywowanie pracowników

Poznanie technik obrony ceny i marży

Budowanie zaangażowania

Zdobycie umiejętność argumentacji językiem korzyści

Efektywne delegowanie

Budowanie długofalowych relacji opartych na szacunku

   

Poznasz strategie rozwiązywania trudnych sytuacji w negocjacjach

       

 

 


       

OPINIE UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ:

       

   

 

 

 

    

Najlepsze praktyki i doświadczenia stanowią kluczowe elementy szkoleń dedykowanych dla ludzi zajmujących się sprzedażą na co dzień. Siła 25 lat praktyki to wyróżnik, który stanowi zdecydowaną wartość dla uczestników szkoleń. W ich zakres wchodzą, m.in: praca z trudnym klientem, sprzedaż w sektorze bankowym, strategie skutecznej sprzedaży, negocjacje handlowe, standardy profesjonalnej obsługi klienta, finalizacja sprzedaży, budowanie wartości produktu/usługi/firmy, upselling i crosselling.


       
To szkolenie dostępne jest także jako dedykowane!
To szkolenie możemy zorganizować specjalnie dla Twojej firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 696 918 316 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Terminy szkolenia

Cena

Wybierz termin z listy powyżej aby wyświetlić cenę szkolenia

Cena zawiera

Konsultacje z ekspertem VIDI
Materiały szkoleniowe
Certyfikat szkolenia

Bonusy w cenie szkolenia

Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały, które pozwolą skutecznie i systematycznie zwiększać bazę wartościowych i płacących klientów:

  • E-book " ZA DROGO - jak radzić sobie z obiekcją klienta”, pokażemy praktyczne przykłady i wskazówki działania (wartość 97 zł)

  • Szablon: Etapy skutecznej rozmowy handlowej (wartość 97 zł)

  • KursoBOOK  "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł) 


Łączna wartość bonusów: 391 zł 

Pobierz formularz PDF

Kliknij poniżej, aby pobrać formularz.
Wypełnij go i odeślij mailem na adres szkolenia@superszkolenia.pl

Pobierz formularz

Zgłoszenie on-line

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz on-line.

Kontakt telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej. Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon: 696 918 316

Korzyści

  • otrzymasz narzędzia umożliwiające efektywną realizację własnych celów ekonomicznych w procesie negocjacji
  • poznasz techniki dobrania treści argumentów w rozmowie o cenie i wysokości marży
  • udoskonalisz technik komunikacji, co zwiększenie kompetencji budowania relacji
  • dowiesz się jak przedstawić wartości dodane – jakość, warunki dostawy, doradztwo, serwis, długofalowe relacje, dopasowanie produktu do indywidualnych potrzeb klienta
  • poznasz techniki zachowania warunków cenowych i utwierdzania klienta, że dokonał optymalnego wyboru
  • dowiesz się jak rozmawiania językiem korzyści i stosowania argumentacji pro-sprzedażowej w sprzedaży

Cele szkolenia

  • Celem warsztatów Obrona ceny i marży w rozmowie handlowej jest przygotowanie uczestników do prowadzenia efektywnych negocjacji handlowych oraz wyposażenie w umiejętność posługiwania się wachlarzem najskuteczniejszych taktyk negocjacyjnych pozwalających skutecznie wartościować swoje stanowisko. Pokazanie sprawdzonych technik obrony ceny oraz argumentowania, by nie rozdawać rabatów i trzymać marżę.

Program szkolenia

PRZYGOTOWANIE DO NEGOCJACJI
  • Informacja i jej przetwarzanie
  • Sztuka zadawania odpowiednich pytań
  • Określenie warunków brzegowych
  • Analiza celów negocjacyjnych
  • BATNA
  • ZOPA
UMIEJĘTNOŚCI NEGOCJACYJNE
  • Techniki negocjacji
  • Reguły wywierania wpływu
  • Obrona przed manipulacją
  • Taktyki negocjacyjne
Identyfikacja prawdziwych interesów rozmówcy.
  • Interes a stanowisko – czego oczekuje rozmówca.
  • Pytania pozwalające odkryć prawdziwe interesy rozmówcy.
  • Aktywne słuchanie w służbie przekonywania do swojego stanowiska.
JAK BYĆ EKSPERTEM I BUDOWAĆ WARTOŚĆ DLA KLIENTA?
  • W poszukiwaniu argumentów.
  • 4 ASY sprzedawcy.
  • Budowanie wartości osoby/produktu/firmy.
  • Pewność siebie/autoprezentacja.
  • Cena - kiedy klient wybiera najniższą?
  • Pytania kupno/brak zakupu
Cena - jeden z trudniejszych tematów rozmowy z klientem.
  • Co nas wyróżnia na rynku - radzenie sobie z konkurencją.
  • Kiedy i jak zaprezentować cenę?
  • Najczęstsze gry i wymówki klienta, stosowane podczas rozmów o cenie.
  • Zachowania stron i strategie prowadzenia negocjacji cenowych
Wiedza i umiejętności niezbędne w efektywnych rozmowach sprzedażowych
  • Rozpoznawanie własnych przekonań i motywacji
  • Praktyczne wykorzystanie języka perswazji oraz zasad wywierania wpływu
  • Skuteczna argumentacja -dostosowywanie stylu do cech osobowych rozmówcy
Rozwiązywanie trudnych sytuacji negocjacyjnych i techniki obrony ceny
  • Przygotowanie do negocjacji i wybór adekwatnych narzędzi
  • Strategia małych kroczków, czyli jak ustępować i jak przekonywać?
  • Odmowa Klienta i radzenie sobie z patem negocjacyjnym
  • Wykorzystanie asertywności jako narzędzia wspierającego w negocjacjach
Negocjacje cenowe -trening umiejętności
  • Przygotowanie ról na bazie własnych scenariuszy
  • Prowadzenie rozmów [ćwiczenia w parach]
  • Analiza rozmów pod kątem zastosowanych metod i ich skuteczności [samoocena i informacje zwrotne od Uczestników; podsumowanie ze strony trenera]

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. P. Skargi 6B

44-337 Jastrzębie-Zdrój

woj. śląskie

NIP: 651-102-47-89

Konsultacje dla przedsiębiorców

Chcesz zwiększyć sprzedaż swojej firmy? Usprawnić proces zarządzania pracownikami lub komunikacji?

Ta konsultacja jest dla Ciebie, jeśli prowadzisz swój biznes i jesteś przedsiębiorcą, która/y chce rozwijać swój biznes w obszarach: sprzedaż, strategia, oferta, budowanie zespołu.

Zapraszamy na bezpłatne konsultacje, podczas których sprawdzimy, gdzie leżą Twoje szanse na poprawę wyników.
W trakcie konsultacji przeanalizujemy Twoją sytuację. Sprawdzimy czy i jakie obszary wymagają rozwoju oraz nad czym warto popracować, przedstawimy konkretne rekomendacje.

Zostaw kontakt a ustalimy termin rozmowy!

Poufność gwarantowana. Konsultacja trwa około 30-45 min. tel. lub na MS Teams.

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać poprawny adres e-mail
Proszę podać poprawny numer telefonu
Proszę wpisać treść wiadomości
Kliknij w przycisk powyżej, aby potwierdzić, że nie jesteś robotem
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: WirtuoziKodu.pl

Ustawienia Ciasteczek

Strona korzysta z plików Coookies.

Używamy plików cookies w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu internetowego, w celu analizy ruchu na naszej stronie oraz pozyskiwania statystyk użytkowania.

Pliki cookies to małe pliki tekstowe, które są używane przez strony internetowe w celu zapisania w przeglądarcepewnych danych o użytkowniku.

Zgodnie z prawem, możemy tworzyć pliki cookies na Twoim urządzeniu tylko jeżeli są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej. Pliki cookies, które nie są niezbędne do poprawnego działania serwisu możemy zapisywać tylko za Twoją zgodą.

Ten serwis wykorzystuje różnego rodzaju pliki cookies, niektóre z nich są tworzone i zarządzane przez usługi firm trzecich, które wykorzystywane są na naszej stronie.

W dowolnym momencie możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę na pliki cookies. W naszej Polityce Prywatności możesz sprawdzić jakie dane i w jaki sposób są przez nas przetwarzane.

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies sprawiają, że strona internetowa jest prawdziwie użyteczna, zapewniają podstawowe funkcje jak identyfikacja sesji użytkownika czy autoryzacja dostępu do zabezpieczonych części serwisu. Strona nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookies.

Funkcjonalne

Używane do zapewnienia dodatkowej funkcjonalności serwisu (np. działania modułu czatu). Ich brak może spowodować wyłączenie niektórych funkcjonalności.

Statystyczne

Te pliki cookie pomagają nam lepiej zrozumieć w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszego serwisu poprzez zbieranie i raportowanie anonimowych danych.

Marketingowe

Używane do śledzenia aktywności użytkownika w serwisie w celu lepszego dopasowania treści marketingowych i reklamowych.