Jak wdrożyć najlepsze standardy obsługi klienta?
Jak komunikować się w zdalnie i prowadzić rozmowy telefoniczne z klientami?
Twoi pracownicy poznają techniki pracy i dowiedzą się jak:
a także:
Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy - 6 godzin szkoleniowych plus 2 godziny konsultacji z trenerem.
ZAPISZ PRACOWNIKÓW NA TO SZKOLENIE! WYBIERZ TERAZ odpowiedni termin szkolenia PONIŻEJ
Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały, które pozwolą skutecznie radzić sobie z trudnym klientem?
Szablon: odpieranie obiekcji techniką P.I.W. - skuteczny schemat działania (wartość 97 zł)
KursoBOOK "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł)
Łączna wartość bonusów 294 zł
Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.
ul. P. Skargi 6B
44-337 Jastrzębie-Zdrój
woj. śląskie
NIP: 651-102-47-89