Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

Obsługa Trudnego Klienta

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Obsługa Trudnego Klienta

Szkolenie zdalne: OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA pokaże jak sobie radzić z klientami i prowadzić profesjonalną obsługę ważnych klientów. 



Jak komunikować się w trudnych sytuacjach, by klient był zadowolony, a pracownik wiedział jak radzić sobie ze stresem związanym z obsługą trudnego klienta?

Jak wdrożyć najlepsze standardy obsługi klienta?

Jak komunikować się w zdalnie i prowadzić rozmowy telefoniczne z klientami?



Twoi pracownicy poznają techniki pracy i dowiedzą się jak:


  • zwiększyć jakości obsługi klientów
  • skutecznie wykorzystywać rozmowę z drugim człowiekiem, by zbudować relację i znaleźć rozwiązanie dobre dla obu stron
  • budować wizerunek profesjonalnej firmy i jej pracowników
  • zmniejszyć poziomu stresu
  • zwiększyć zadowolenie z wykonywanej pracy

Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami, jak radzić sobie z roszczeniowym klientem, jak rozmawiać w chwili zdenerwowania. 


Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy - 6 godzin szkoleniowych plus 2 godziny konsultacji z trenerem.


Szkolenie odbywa się w Twoim biurze lub domu w wirtualnej sali szkoleniowej, na żywo z trenerem. 


ZAPISZ PRACOWNIKÓW NA TO SZKOLENIE! WYBIERZ TERAZ odpowiedni termin szkolenia PONIŻEJ  


Pobierz program tego szkolenia w formie pliku PDF: Pobierz plik
To szkolenie dostępne jest także jako dedykowane!
To szkolenie możemy zorganizować specjalnie dla Twojej firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 470 11 75 lub złóż zapytanie on-line
To szkolenie dostępne jest również w formie zdalnej!
To szkolenie organizujemy również w formie zdalnej. Kliknij przycisk poniżej, aby sprawdzić dostępne terminy.
Sprawdź dostępne terminy zdalne

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Terminy szkolenia

7 Lipca 2021
SZKOLENIA ZDALNE, on-line

Cena

690 zł/os. +23% VAT

Zapisz się na nasz newsletter, a otrzymasz rabat 100 zł na szkolenie jednodniowe.
Zapisz się tutaj
Po zapisaniu się Twoja cena wyniesie 590 zł/os. +23% VAT

Cena zawiera

Konsultacje z ekspertem VIDI
Materiały szkoleniowe
Certyfikat szkolenia
Pomoc i doradztwo
Pobierz formularz PDF

Kliknij poniżej, aby pobrać formularz.
Wypełnij go i odeślij mailem na adres szkolenia@superszkolenia.pl

Pobierz formularz

Zgłoszenie on-line

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz on-line.

Kontakt telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej. Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon: 32 470 11 75

Program szkolenia

PSYCHOLOGIA OBSŁUGI KLIENTA
  • Badania rynku - istotne fakty.
  • Filozofia sprzedaży.
  • Profesjonalna firma, czyli jaka?
  • Kiedy klienci zrywają współpracę?
OBSŁUGA KLIENTA - czego oczekuje rynek?
  • Rosnące oczekiwania klientów.
  • Skuteczny pracownik - najważniejsze kompetencje.
  • Kontakt z klientem - rodzaje, narzędzia, skuteczność.
TRUDNY KLIENT
  • Kim jest trudny klient?
  • Kiedy klient staje się „trudny”?
  • Radzenie sobie z trudnym klientem.
  • 5 typów trudnego klienta.
  • Kilka dobrych rad - sprawdzone techniki.
  • Krzywa emocji w czasie.
  • Nakierowanie na rozwiązania.
ZASADY KOMUNIKACJI TELEFONICZNEJ I E-MAIL
  • Wytyczne zachowań.
  • Zasady telefonowania.
  • Zasady korespondencji e-mail.

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska 1D

44-335 Jastrzębie Zdrój

NIP: 633-171-45-12

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl