Bezpłatne szkolenie

vcc vcc

Certyfikat jakości szkoleń

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

PROFESJONALNE NEGOCJACJE I OBRONA CENY

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane PROFESJONALNE NEGOCJACJE I OBRONA CENY

Chcesz, by Twoje rozmowy z partnerami biznesowymi przyniosły oczekiwany ZYSK?

Chcesz poznać sprawdzone techniki negocjacji i skutecznie je wykorzystać? ZAPISZ się na warsztat i skorzystaj jak inni!

Szkolenie "PROFESJONALNE NEGOCJACJE i OBRONA CENY" prowadzone jest w formie ćwiczeń, gier negocjacyjnych, symulacji i case study. Celem warsztatu jest opanowanie praktycznych technik negocjacji i obrony ceny, konkretnych odpowiedzi, dzięki którym możliwe będzie osiągnięcie korzystnego rezultatu negocjacyjnego.

Warsztaty ukazują i trenują w aktywny sposób techniki negocjacyjne, które pozwalają na uzyskanie możliwie najlepszego rezultatu negocjacji, utrzymując jednocześnie dobre relacje z partnerem. Trening pozwala poznać nowe techniki negocjacyjne, zwiększając skuteczność menadżerów i  handlowców. Uczestnicy zapoznają się z technikami negocjacyjnymi, które będą potrafili stosować właściwe na danym etapie rozmów.


Naszym celem jest, by po szkoleniu uczestnicy potrafili:

analiza klientawykorzystać poznane techniki otwarcia i zamknięcia negocjacji

budowanie kontaktu efektywnie prezentować swoją ofertę

rozmowa z klientem  odpowiadać na zastrzeżenia cenowe klientów

badanie potrzeb rozwinąć umiejętność efektywnego przygotowania się do negocjacji

radzenie sobie z obiekcjami odnosić większe sukcesy w rozmowach z klientami stosując poznane techniki negocjacji i obrony ceny


Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami, jak radzić sobie z obiekcjami, jak przedstawiać ofertę, jak budować relacje, jak inicjować kontakt z klientem.


 ZOBACZ FILM Z OPINIAMI UCZESTNIKÓW                    referencje ZOBACZ REFERENCJE OD KLIENTÓW
 

 

Co zrobić, kiedy klienta interesuje tylko i wyłącznie cena lub też cena jest kluczowym elementem negocjacji umowy? 

Handlowiec, menadżer podczas spotkań sprzedażowych bardzo często spotyka się z sytuacją, podczas której klient zgłasza obiekcje dotyczące ceny. To jedna z trudniejszych sytuacji, z którą muszą się zmierzyć. Zadaj sobie więc pytanie: Jak bardzo zmieni się sytuacja Twojej firmy, kiedy Ty i Twoi pracownicy nauczycie się negocjować i rozmawiać z klientem? 


Szkolenie skierowane do: dyrektorów handlowych, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży.

Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.


Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych).  


 „Ludzie sprzedaży są najważniejszymi osobami w gospodarce”. Brian Tracy

Pobierz program tego szkolenia w formie pliku PDF: Pobierz plik
To szkolenie dostępne jest także jako dedykowane!
To szkolenie możemy zorganizować specjalnie dla Twojej firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 470 11 75 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Terminy szkolenia

8-9 Sierpnia 2019
Poznań, ul.Dąbrowskiego 79A 11 piętro
17-18 Września 2019
Warszawa, ul. Komitetu Obrony Robotników 45 B
21-22 Listopada 2019
Kraków, ul. Handlowców 14
16-17 Grudnia 2019
Poznań, ul.Dąbrowskiego 79A 11 piętro

Cena

1 790 zł/os. +23% VAT

II, III i IV osoba z firmy na ten sam termin:
1 390 zł/os. +23% VAT

V osoba - GRATIS

Zapisz się na nasz newsletter, a otrzymasz rabat 300 zł na szkolenie dwudniowe>.
Zapisz się tutaj
Po zapisaniu się Twoja cena wyniesie 1 490 zł/os. +23% VAT

Cena zawiera

Konsultacje z ekspertem VIDI
Materiały szkoleniowe
Certyfikat szkolenia
4x przerwa kawowa
2x smaczny obiad
Pomoc i doradztwo
Pobierz formularz PDF

Kliknij poniżej, aby pobrać formularz.
Wypełnij go i odeślij faxem na numer 32 757 00 36 lub mailem na adres szkolenia@superszkolenia.pl

Pobierz formularz

Zgłoszenie on-line

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz on-line.

Kontakt telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej. Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon: 32 470 11 75

Korzyści

  • zwiększenie skuteczności negocjacji i obrony ceny
  • diagnoza własnego stylu negocjacyjnego
  • rozwinięcie umiejętności efektywnego przygotowania się do negocjacji
  • udoskonalenie umiejętności rozpoznawania interesów partnera negocjacji
  • poznanie technik otwarcia i zamknięcia negocjacji
  • poznanie metod obrony przed manipulacjami stosowanymi przez drugą stronę
  • nabycie umiejętności przekonywania i perswazji
  • efektywna prezentacja oferty (współpracy), argumentacja „za”, pokonywanie obiekcji
  • rozszerzenie wiedzy na temat technik uzyskiwania ustępstw

Cele szkolenia

  • Trening pozwala poznać nowe techniki negocjacyjne, zwiększając skuteczność menadżerów i handlowców.
  • Warsztaty ukazują i trenują w aktywny sposób techniki negocjacyjne, które pozwalają na uzyskanie możliwie najlepszego rezultatu negocjacji utrzymując jednocześnie dobre relacje z partnerem.
  • Uczestnicy zapoznają się z technikami negocjacyjnymi, które będą umieć stosować właściwe na danym etapie rozmów.

Program szkolenia

Negocjacje, jako sposób osiągania porozumienia w biznesie:
  • Czym są negocjacje – wprowadzenie.
  • Podstawowe zasady i reguły negocjacji.
  • Jak prowadzić negocjacje nastawione na współpracę.
Jakim jestem negocjatorem?
  • Jak negocjuję – charakterystyka stylów negocjacji.
  • Kluczowe cechy skutecznego negocjatora.
  • Dylematy negocjatora.
Przygotowanie do negocjacji i budowanie silnej pozycji.
  • Cel, strategia, taktyka - określenie oczekiwanego rezultatu dla każdej ze stron.
  • Przygotowanie najlepszej alternatywy jako zabezpieczenie interesów.
  • Analiza kluczowych parametrów negocjacyjnych.
  • Poznaj swojego partnera – analiza przeciwnika.
Identyfikacja prawdziwych interesów rozmówcy.
  • Interes a stanowisko – czego oczekuje rozmówca.
  • Pytania, pozwalające odkryć prawdziwe interesy rozmówcy.
  • Aktywne słuchanie w służbie przekonywania do swojego stanowiska.
Komunikacja w negocjacjach.
  • Proces komunikacji a negocjacje.
  • Wpływ komunikacji werbalnej i niewerbalnej na efektywność prowadzonych rozmów.
  • Asertywność w negocjacjach.
Przegląd i aktywny trening wybranych technik negocjacyjnych.
  • Skuteczne techniki otwarcia negocjacji.
  • Przegląd technik prowadzenia „gry środkowej”.
  • Techniki finalizacji – jak wygrać każde negocjacje.
Perswazja w negocjacjach
  • Manipulacja a wywieranie wpływu – rola etyki w procesie negocjacji.
  • Podstawowe reguły wywierania wpływu - praktyczne narzędzia przekonywania.
  • Metody radzenia sobie z obiekcjami.
Cena - jeden z trudniejszych tematów rozmowy z klientem.
  • Co nas wyróżnia na rynku - radzenie sobie z konkurencją.
  • Kiedy i jak zaprezentować cenę?
  • Najczęstsze gry i wymówki klienta, stosowane podczas rozmów o cenie.
  • Zachowania stron i strategie prowadzenia negocjacji cenowych.
Rozwiązywanie trudnych sytuacji negocjacyjnych i techniki obrony ceny.
  • Przygotowanie do negocjacji i wybór adekwatnych narzędzi.
  • Jak ustępować i jak przekonywać?
  • Odmowa klienta i radzenie sobie z patem negocjacyjnym.

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska 1D

44-335 Jastrzębie Zdrój

32 757 00 36

NIP: 633-171-45-12

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl