Bezpłatne szkolenie

vcc vcc

Certyfikat jakości szkoleń

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

Pozyskiwanie nowych klientów - PROSPECTING

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Pozyskiwanie nowych klientów - PROSPECTING
           

Realizacja celów sprzedażowych wyznaczonych przez przełożonych wymaga od pracowników działu handlowego stałego rozwijania portfela nowych klientów. Nowy klient dla firmy jest istotny, ponieważ pozwala zwiększać i utrzymywać sprzedaż na stabilnym, co pozwala na rozwój firmy.


Celem szkolenia jest rozwój umiejętności pozyskiwania - prospectingu B2B – poszukiwania nowych klientów, nawiązywania kontaktów biznesowymi i skutecznego inicjowania procesu sprzedaży.

POZNAJ SKUTECZNE SPOSOBY POZYSKIWANIA NOWYCH KLIENTÓW. 


W dzisiejszych czasach coraz częściej stajemy przed wyzwaniem, jakim jest pozyskanie nowych klientów. Pozyskiwanie klientów jest złożonym procesem, wymagającym od handlowca dużej wiedzy z dziedziny psychologii zachowań klientów, zaawansowanych umiejętności handlowych oraz właściwej postawy. 

Systematyczne i uporządkowane działania prospectingowe ułatwiają realizację celów sprzedażowych. Efektem działań prospectingowych jest stworzenie nowych baz potencjalnych klientów poprzez poszukiwanie i selekcjonowanie kontaktów z grupy docelowej.

Korzyści dla Ciebie:

korzyśćnauczysz się technik pozyskiwania nowych klientów
korzyśćprzestaniesz działać chaotycznie i poznasz narzędzia ułatwiające zarządzanie sprzedażą - dowiesz się jak zaplnaować działania prospectingowe
korzyśćzwiększysz swoja skuteczność działań handlowych
korzyśćotrzymasz sprawdzone i nowoczesne instrukcje pozyskiwania potencjalnych klientów
korzyśćpoznasz proces inicjowania sprzedaży
 

Prowadzenie praktycznych warsztatów umiejętności handlowych to nasza specjalność. Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką.

Szkolenie skierowane do: dyrektorów handlowych, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży, pracowników działu marketingu i obsługi klienta.

Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy (8 godzin szkoleniowych).  

To szkolenie dostępne jest także jako dedykowane!
To szkolenie możemy zorganizować specjalnie dla Twojej firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 470 11 75 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Terminy szkolenia

28 Maja 2019
Warszawa

Cena

Wybierz termin z listy powyżej aby wyświetlić cenę szkolenia

Cena zawiera

Konsultacje z ekspertem VIDI
Materiały szkoleniowe
Certyfikat szkolenia
2x przerwa kawowa
1x smaczny obiad
Pomoc i doradztwo
Pobierz formularz PDF

Kliknij poniżej, aby pobrać formularz.
Wypełnij go i odeślij faxem na numer 32 757 00 36 lub mailem na adres szkolenia@superszkolenia.pl

Pobierz formularz

Zgłoszenie on-line

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz on-line.

Kontakt telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej. Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon: 32 470 11 75

Korzyści

  • nauczysz się technik pozyskiwania nowych klientów
  • poznasz narzędzia ułatwiające zarządzanie sprzedażą technik sprzedaży
  • otrzymasz sprawdzone i nowoczesne instrukcje pozyskiwania potencjalnych klientów
  • techniki budowania dobrego kontaktu z klientem

Cele szkolenia

  • Szkolenie ma na celu zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie:
  • aktywnego poszukiwania potencjalnych klientów
  • nowoczesnych metod docierania do potencjalnych klientów
  • korzystania z różnorodnych narzędzi poszukiwania potencjalnych klientów
  • nawiązania pierwszego kontaktu z klientem

Program szkolenia

Wprowadzenie do prospektingu.
  • Proces poszukiwania potencjalnych klientów jako pierwszy etap cyklu sprzedaży.
  • Kluczowe czynniki sukcesu – co robić, aby propekting był skuteczny.
  • Aktywne poszukiwanie klienta – obawy i korzyści.
Poszukiwanie potencjalnych klientów – pierwsze kroki.
  • Idealny klient – segmentacja i tworzenie bazy klientów.
  • Lejek sprzedażowy - magia liczb w poszukiwaniu potencjalnych klientów.
  • Gdzie szukać klientów - źródła poszukiwania potencjalnych nabywców.
Skuteczne działania prospektingowe.
  • Aktywne i pasywne metody pozyskania potencjalnych klientów.
  • Pierwszy kontakt z klientem – najważniejsze zasady skutecznej rozmowy.
  • „Proszę wysłać ofertę” – skuteczny metody mailingu do klientów.
Nowoczesne narzędzia prospektingowe.
  • Portale społecznościowe w służbie sprzedaży – jak korzystać z mediów społecznościowych.
  • Networking jak „gorące” źródło klientów.
  • Prospekting wg Joe Girarda – najskuteczniejszego sprzedawcy świata.
Indywidualny plan prospektingowy.
  • Przygotowanie kompletnego planu działań prospektingowych.
  • Karta działań prospektingowych – narzędzie wspierające w codziennej pracy.
  • Kontrola i analiza wyników – ocena efektywności działań prospektingowych.

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska paw. 723

44-335 Jastrzębie Zdrój

32 757 00 36

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl