Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia otwarte
Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog Kontakt

Pozyskiwanie nowych klientów - PROSPECTING - sztuka nawiązywania kontaktów biznesowych i skutecznego inicjowania procesu sprzedaży.

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Pozyskiwanie nowych klientów - PROSPECTING - sztuka nawiązywania kontaktów biznesowych i skutecznego inicjowania procesu sprzedaży.

Szkolenie  Pozyskiwanie nowych klientów - PROSPECTING.

Sztuka nawiązywania kontaktów biznesowych i skutecznego zainicjowania procesu sprzedaży.




Jeśli chcesz, by Twój dział sprzedaży systematycznie rozwijał bazę wartościowych klientów...

Jeśli chcesz, by handlowcy wiedzieli, jak skutecznie szukać i znajdować klientów B2B...

Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak pozyskiwać wartościowych klientów...

...ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE!!



szkolenia sprzedażowe dla handlwoców

Celem szkolenia jest rozwój umiejętności pozyskiwania - prospectingu B2B – poszukiwania nowych klientów, nawiązywania kontaktów biznesowych i skutecznego inicjowania procesu sprzedaży.

Systematyczne i uporządkowane działania prospectingowe ułatwiają Twojej firmie realizację celów sprzedażowych. Efektem działań prospectingowych jest stworzenie nowych baz potencjalnych klientów poprzez poszukiwanie i selekcjonowanie kontaktów z grupy docelowej.





Twoi pracownicy dowiedzą się jak: 


analiza klientaanalizować i dobierać efektywne metody dotarcia do klientów i nawiązania z nimi kontaktu

budowanie kontaktu precyzyjnie określać grupy potencjalnych i wartościowych klientów i nawiązywać z nimi kontakt

rozmowa z klientem planować działania sprzedażowe, by osiągnąć postawione przed nami cele

badanie potrzeb zorganizować działania prospectingowe na potrzeby realizacji celów sprzedażowych

radzenie sobie z obiekcjami nie marnować szans sprzedażowych, przejmować klienta konkurencji

budowanie relacjipodejmować działania inicjujące i usprawniające relację, poznasz proces inicjowania sprzedaży 

analiza klientazaplanować działania prospectingowe



Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami, jakie działania wprowadzić w plan swojego dnia/tygodnia, by skutecznie pozyskiwać nowych klientów. 


Pokażemy, jak prowadzić aktywną sprzedaż – nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami, nie marnować szans sprzedażowych i przejmować klienta konkurencji.



Szkolenie skierowane do: pracowników biura obsługi klienta, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży osobom odpowiedzialnym za aktywne pozyskiwanie klientów, menadżerom i dyrektorom działów handlowych.

Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy (8 godzin szkoleniowych).  od 9:00 do 16:00


  

  

                                                 


Metodologia: 

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.

ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.


ZAPISZ PRACOWNIKÓW NA TO SZKOLENIE!  WYBIERZ TERAZ odpowiedni termin i miejsce szkolenia PONIŻEJ  

Pobierz program tego szkolenia w formie pliku PDF: Pobierz plik
To szkolenie dostępne jest także jako dedykowane!
To szkolenie możemy zorganizować specjalnie dla Twojej firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 696 918 316 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Terminy szkolenia

30 Września 2023
SZKOLENIA ZDALNE, on-line. Widzimy się LIVE.
31 Października 2023
SZKOLENIA ZDALNE, on-line. Widzimy się LIVE.

Cena

990 zł/os. +23% VAT

II, III i IV osoba z firmy na ten sam termin:
890 zł/os. +23% VAT

Zapisz się na nasz newsletter, a otrzymasz rabat 100 zł na szkolenie jednodniowe.
Zapisz się tutaj
Po zapisaniu się Twoja cena wyniesie 890 zł/os. +23% VAT

Cena zawiera

Konsultacje z ekspertem VIDI
Materiały szkoleniowe
Certyfikat szkolenia
Pomoc i doradztwo

Bonusy w cenie szkolenia

Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały, które pozwolą skutecznie i systematycznie zwiększać bazę wartościowych i płacących klientów:

  • E-book "TECHNIKI SPRZEDAŻY U KLIENTÓW KLUCZOWYCH”, pokażemy praktyczne przykłady i wskazówki działania (wartość 97 zł)

  • Szablon: Etapy skutecznej rozmowy handlowej (wartość 97 zł)

  • Szablon, który pozwoli Ci określić Twojego idealnego klienta (wartość 97 zł)

  • KursBOOK: "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł) 


Łączna wartość bonusów: 488 zł 

Pobierz formularz PDF

Kliknij poniżej, aby pobrać formularz.
Wypełnij go i odeślij mailem na adres szkolenia@superszkolenia.pl

Pobierz formularz

Zgłoszenie on-line

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz on-line.

Kontakt telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej. Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon: 696 918 316

Korzyści

  • systematyczny dopływ nowych, wartościowych dla Twojego biznesu klientów
  • realizacja celów sprzedażowych
  • regularna sprzedaż, dzięki wartościowej bazie klientów

Cele szkolenia

  • nauczysz się technik pozyskiwania nowych klientów
  • poznasz techniki budowania dobrego, nawiązania pierwszego kontaktu z klientem
  • otrzymasz sprawdzone i nowoczesne instrukcje pozyskiwania potencjalnych klientów
  • pokażemy z różnorodne narzędzia poszukiwania potencjalnych klientów
  • poznasz narzędzia ułatwiające zarządzanie procesem sprzedaży

Program szkolenia

Wprowadzenie do prospektingu.
  • Proces poszukiwania potencjalnych klientów jako pierwszy etap cyklu sprzedaży.
  • Kluczowe czynniki sukcesu – co robić, aby propekting był skuteczny.
  • Aktywne poszukiwanie klienta – obawy i korzyści.
Poszukiwanie potencjalnych klientów – pierwsze kroki.
  • Idealny klient – segmentacja i tworzenie bazy klientów.
  • Lejek sprzedażowy - magia liczb w poszukiwaniu potencjalnych klientów.
  • Gdzie szukać klientów - źródła poszukiwania potencjalnych nabywców.
Skuteczne działania prospektingowe.
  • Aktywne i pasywne metody pozyskania potencjalnych klientów.
  • Pierwszy kontakt z klientem – najważniejsze zasady skutecznej rozmowy.
  • „Proszę wysłać ofertę” – skuteczny metody mailingu do klientów.
Nowoczesne narzędzia prospektingowe.
  • Portale społecznościowe w służbie sprzedaży – jak korzystać z mediów społecznościowych.
  • Networking jak „gorące” źródło klientów.
  • Prospekting wg Joe Girarda – najskuteczniejszego sprzedawcy świata.
Indywidualny plan prospektingowy.
  • Przygotowanie kompletnego planu działań prospektingowych.
  • Karta działań prospektingowych – narzędzie wspierające w codziennej pracy.
  • Kontrola i analiza wyników – ocena efektywności działań prospektingowych.

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. P. Skargi 6B

44-337 Jastrzębie-Zdrój

woj. śląskie

NIP: 651-102-47-89

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać poprawny adres e-mail
Proszę podać poprawny numer telefonu
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: WirtuoziKodu.pl

Ustawienia Ciasteczek

Strona korzysta z plików Coookies.

Używamy plików cookies w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu internetowego, w celu analizy ruchu na naszej stronie oraz pozyskiwania statystyk użytkowania.

Pliki cookies to małe pliki tekstowe, które są używane przez strony internetowe w celu zapisania w przeglądarcepewnych danych o użytkowniku.

Zgodnie z prawem, możemy tworzyć pliki cookies na Twoim urządzeniu tylko jeżeli są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej. Pliki cookies, które nie są niezbędne do poprawnego działania serwisu możemy zapisywać tylko za Twoją zgodą.

Ten serwis wykorzystuje różnego rodzaju pliki cookies, niektóre z nich są tworzone i zarządzane przez usługi firm trzecich, które wykorzystywane są na naszej stronie.

W dowolnym momencie możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę na pliki cookies. W naszej Polityce Prywatności możesz sprawdzić jakie dane i w jaki sposób są przez nas przetwarzane.

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies sprawiają, że strona internetowa jest prawdziwie użyteczna, zapewniają podstawowe funkcje jak identyfikacja sesji użytkownika czy autoryzacja dostępu do zabezpieczonych części serwisu. Strona nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookies.

Funkcjonalne

Używane do zapewnienia dodatkowej funkcjonalności serwisu (np. działania modułu czatu). Ich brak może spowodować wyłączenie niektórych funkcjonalności.

Statystyczne

Te pliki cookie pomagają nam lepiej zrozumieć w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszego serwisu poprzez zbieranie i raportowanie anonimowych danych.

Marketingowe

Używane do śledzenia aktywności użytkownika w serwisie w celu lepszego dopasowania treści marketingowych i reklamowych.