Jeśli chcesz, by Twój dział sprzedaży systematycznie rozwijał bazę wartościowych klientów...
Jeśli chcesz, by handlowcy wiedzieli, jak skutecznie szukać i znajdować klientów B2B...
Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak pozyskiwać wartościowych klientów...
...ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE!!
Celem szkolenia jest rozwój umiejętności pozyskiwania - prospectingu B2B – poszukiwania nowych klientów, nawiązywania kontaktów biznesowych i skutecznego inicjowania procesu sprzedaży.
Systematyczne i uporządkowane działania prospectingowe ułatwiają Twojej firmie realizację celów sprzedażowych. Efektem działań prospectingowych jest stworzenie nowych baz potencjalnych klientów poprzez poszukiwanie i selekcjonowanie kontaktów z grupy docelowej.
Twoi pracownicy dowiedzą się jak:
analizować i dobierać efektywne metody dotarcia do klientów i nawiązania z nimi kontaktu
precyzyjnie określać grupy potencjalnych i wartościowych klientów i nawiązywać z nimi kontakt
planować działania sprzedażowe, by osiągnąć postawione przed nami cele
zorganizować działania prospectingowe na potrzeby realizacji celów sprzedażowych
nie marnować szans sprzedażowych, przejmować klienta konkurencji
podejmować działania inicjujące i usprawniające relację, poznasz proces inicjowania sprzedaży
zaplanować działania prospectingowe
Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami, jakie działania wprowadzić w plan swojego dnia/tygodnia, by skutecznie pozyskiwać nowych klientów.
Pokażemy, jak prowadzić aktywną sprzedaż – nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami, nie marnować szans sprzedażowych i przejmować klienta konkurencji.
Szkolenie skierowane do: pracowników biura obsługi klienta, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży osobom odpowiedzialnym za aktywne pozyskiwanie klientów, menadżerom i dyrektorom działów handlowych.
Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy (8 godzin szkoleniowych). od 9:00 do 16:00
Metodologia:
Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.
ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.
ZAPISZ PRACOWNIKÓW NA TO SZKOLENIE! WYBIERZ TERAZ odpowiedni termin i miejsce szkolenia PONIŻEJ
II, III i IV osoba z firmy na ten sam termin:
890 zł/os. +23% VAT
Zapisz się na nasz newsletter, a otrzymasz rabat 100 zł na szkolenie jednodniowe.
Zapisz się tutaj
Po zapisaniu się Twoja cena wyniesie 890 zł/os. +23% VAT
Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały, które pozwolą skutecznie i systematycznie zwiększać bazę wartościowych i płacących klientów:
E-book "TECHNIKI SPRZEDAŻY U KLIENTÓW KLUCZOWYCH”, pokażemy praktyczne przykłady i wskazówki działania (wartość 97 zł)
Szablon: Etapy skutecznej rozmowy handlowej (wartość 97 zł)
Szablon, który pozwoli Ci określić Twojego idealnego klienta (wartość 97 zł)
KursBOOK: "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł)
Łączna wartość bonusów: 488 zł
Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.
ul. P. Skargi 6B
44-337 Jastrzębie-Zdrój
woj. śląskie
NIP: 651-102-47-89