Bezpłatne szkolenie

vcc vcc

Certyfikat jakości szkoleń

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

Pozyskiwanie nowych klientów - PROSPECTING

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Pozyskiwanie nowych klientów - PROSPECTING

Aktywny warsztat szkoleniowy: Pozyskiwanie nowych klientów - PROSPECTING


Celem szkolenia jest rozwój umiejętności pozyskiwania - prospectingu B2B – poszukiwania nowych klientów, nawiązywania kontaktów biznesowych i skutecznego inicjowania procesu sprzedaży.

POZNAJ SKUTECZNE SPOSOBY POZYSKIWANIA NOWYCH KLIENTÓW. 


W dzisiejszych czasach coraz częściej stajemy przed wyzwaniem, jakim jest pozyskanie nowych klientów. Pozyskiwanie klientów jest złożonym procesem, wymagającym od handlowca dużej wiedzy z dziedziny psychologii zachowań klientów, zaawansowanych umiejętności handlowych oraz właściwej postawy. 

Systematyczne i uporządkowane działania prospectingowe ułatwiają realizację celów sprzedażowych. Efektem działań prospectingowych jest stworzenie nowych baz potencjalnych klientów poprzez poszukiwanie i selekcjonowanie kontaktów z grupy docelowej.

Naszym celem jest, by po szkoleniu uczestnicy potrafili:

analiza klientaanalizować i dobierać efektywne metody dotarcia do klientów i nawiązania z nimi kontaktu

budowanie kontaktu precyzyjnie określać grupy potencjalnych i wartościowych klientów i nawiązywać z nimi kontakt

rozmowa z klientem   planować działania sprzedażowe, by osiągnąć postawione przed nami cele

badanie potrzeb  zorganizować działania prospectingowe na potrzeby realizacji celów sprzedażowych

radzenie sobie z obiekcjami   nie marnować szans sprzedażowych, przejmować klienta konkurencji

budowanie relacjipodejmować działania inicjujące i usprawniające relację, poznasz proces inicjowania sprzedaży 

analiza klientapoznasz narzędzia ułatwiające zarządzanie sprzedażą - dowiesz się jak zaplanować działania prospectingowe

Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami, jakie działania wprowadzić w plan swojego dnia/tygodnia, by skutecznie pozyskiwać nowych klientów. Pokażemy, jak prowadzić aktywną  sprzedaż – nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami, nie marnować szans sprzedażowych i przejmować klienta konkurencji.

 

 ZOBACZ FILM Z OPINIAMI UCZESTNIKÓW                    referencje ZOBACZ REFERENCJE OD KLIENTÓW

 

Szkolenie skierowane do: pracowników biura obsługi klienta, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży

   

Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach jakie spotykają uczestników w w pracy.

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.

 

Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy (8 godzin szkoleniowych).   

             
Pobierz program tego szkolenia w formie pliku PDF: Pobierz plik
To szkolenie dostępne jest także jako dedykowane!
To szkolenie możemy zorganizować specjalnie dla Twojej firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 470 11 75 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Terminy szkolenia

28 Maja 2019
Warszawa, ul. Komitetu Obrony Robotników 45 B

Cena

990 zł/os. +23% VAT

II, III i IV osoba z firmy na ten sam termin:
790 zł/os. +23% VAT

V osoba - GRATIS

Zapisz się na nasz newsletter, a otrzymasz rabat 100 zł na szkolenie jednodniowe>.
Zapisz się tutaj
Po zapisaniu się Twoja cena wyniesie 890 zł/os. +23% VAT

Cena zawiera

Konsultacje z ekspertem VIDI
Materiały szkoleniowe
Certyfikat szkolenia
2x przerwa kawowa
1x smaczny obiad
Pomoc i doradztwo
Pobierz formularz PDF

Kliknij poniżej, aby pobrać formularz.
Wypełnij go i odeślij faxem na numer 32 757 00 36 lub mailem na adres szkolenia@superszkolenia.pl

Pobierz formularz

Zgłoszenie on-line

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz on-line.

Kontakt telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej. Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon: 32 470 11 75

Korzyści

  • nauczysz się technik pozyskiwania nowych klientów
  • poznasz narzędzia ułatwiające zarządzanie sprzedażą technik sprzedaży
  • otrzymasz sprawdzone i nowoczesne instrukcje pozyskiwania potencjalnych klientów
  • techniki budowania dobrego kontaktu z klientem

Cele szkolenia

  • Szkolenie ma na celu zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie:
  • aktywnego poszukiwania potencjalnych klientów
  • nowoczesnych metod docierania do potencjalnych klientów
  • korzystania z różnorodnych narzędzi poszukiwania potencjalnych klientów
  • nawiązania pierwszego kontaktu z klientem

Program szkolenia

Wprowadzenie do prospektingu.
  • Proces poszukiwania potencjalnych klientów jako pierwszy etap cyklu sprzedaży.
  • Kluczowe czynniki sukcesu – co robić, aby propekting był skuteczny.
  • Aktywne poszukiwanie klienta – obawy i korzyści.
Poszukiwanie potencjalnych klientów – pierwsze kroki.
  • Idealny klient – segmentacja i tworzenie bazy klientów.
  • Lejek sprzedażowy - magia liczb w poszukiwaniu potencjalnych klientów.
  • Gdzie szukać klientów - źródła poszukiwania potencjalnych nabywców.
Skuteczne działania prospektingowe.
  • Aktywne i pasywne metody pozyskania potencjalnych klientów.
  • Pierwszy kontakt z klientem – najważniejsze zasady skutecznej rozmowy.
  • „Proszę wysłać ofertę” – skuteczny metody mailingu do klientów.
Nowoczesne narzędzia prospektingowe.
  • Portale społecznościowe w służbie sprzedaży – jak korzystać z mediów społecznościowych.
  • Networking jak „gorące” źródło klientów.
  • Prospekting wg Joe Girarda – najskuteczniejszego sprzedawcy świata.
Indywidualny plan prospektingowy.
  • Przygotowanie kompletnego planu działań prospektingowych.
  • Karta działań prospektingowych – narzędzie wspierające w codziennej pracy.
  • Kontrola i analiza wyników – ocena efektywności działań prospektingowych.

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska paw. 723

44-335 Jastrzębie Zdrój

32 757 00 36

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl