Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

Profesjonalna obsługa trudnego klienta

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Profesjonalna obsługa trudnego klienta

Szkolenie “Profesjonalna obsługa trudnego klienta” pokazuje Twoim pracownikom, jak komunikować się w trudnych sytuacjach i jak radzić sobie ze stresem związanym z obsługą trudnego klienta.


Czy wiesz, że aż 65% wszystkich rezygnacji z usług wynika z niezadowalającej obsługi? Pokażemy Twojemu zespołowi, jak radzić sobie obsługą klienta, który jest roszczeniowy, wrzeszczy, czy też ma duże wymagania. Szkolenie PROFESJONALNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA pokaże skuteczne techniki obsługi klienta i radzenia sobie z jego obiekcjami czy zastrzeżeniami.



Jeśli chcesz, by Twój dział obsługi klienta radził sobie doskonale w trudnych i wymagających sytuacjach...


Jeśli chcesz wiedzieć, jak komunikować się ze zdenerwowanym klientem, jak załatwić reklamację czy umieć radzić sobie z zastrzeżeniami...


...ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE!!


Twoi pracownicy dowiedzą się, jak: szkolenia z obsługi trudnego klienta


analiza klienta radzić sobie w trudnych sytuacjach związanych z obsługą klienta 

budowanie kontaktu rozmawiać ze zdenerwowanym czy wymagającym klientem 

rozmowa z klientem podnieść jakość rozmów, by trudny klient wyszedł zadowolony

badanie potrzebradzić sobie z obiekcjami czy zarzutami 

radzenie sobie z obiekcjami zmniejszyć poziom stresu 

rozmowa z klientem szybko i sprawnie rozwiązywać konflikty, gdy klient wyraża niezadowolenie

budowanie relacjizwiększyć zadowolenie z pracy 


Daj swoim pracownikom sprawdzone narzędzia i technik postępowania w trudnych sytuacjach. Dzięki temu, że zastosują je w pracy i będą je wdrażać, ich działania związane z obsługą klienta będą profesjonalne, a poziom obsługi klienta znacznie wzrośnie. 

Twoi pracownicy będą mniej zestresowani, bo będą wiedzieć, jak efektywnie i skutecznie działać. Poznają strategie działania i metody na trudne rozmowy z klientami.




Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały, które pozwolą skutecznie i systematycznie zwiększać bazę wartościowych i płacących klientów:


  • Szablon: odpieranie obiekcji techniką P.I.W. - skuteczny schemat działania (wartość 97 zł)

  • KursoBOOK "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł) 

Łączna wartość bonusów 294 zł 




Szkolenie skierowane do: przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz  specjalistów ds. sprzedaży, pracowników BOK, telemarketerów.


Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy (8 godzin szkoleniowych).


Metodologia: Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.

 

ZOBACZ FILM Z OPINIAMI UCZESTNIKÓW                    referencje ZOBACZ REFERENCJE OD KLIENTÓW

metoda szkoleniowa

W czasie szkolenia pokazujemy jak umiejętnie przeprowadzać rozmowy z trudnym klientem, który jest niezadowolony, jak reagować w trudnych sytuacjach, które mogą mieć miejsce w trakcie tych rozmów.


Krok po kroku pokażemy, jak stosować odpowiednie techniki rozmowy, aby klient wysłuchał argumentacji oraz jak radzić sobie ze stresem w sytuacjach konfliktowych. 


Profesjonalna obsługa klienta wpływa pośrednio lub bezpośrednio na przychody i wizerunek firmy. Od jakość obsługi zależy dziś, czy klient wraca do firmy i ją poleca.  



Daj swoim pracownikom narzędzia do pracy i sprawdzone metody radzenia sobie z wymagającym, trudnym klientem.

 

ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.


Wiemy, że każdego dnia pracownicy mierzą się z wyzwaniem obsługi klientów, którzy mają coraz większe wymagania i roszczenia. Każdego dnia stają na rzęsach, by radzić sobie w trudnych sytuacjach. Szkolenie da im narzędzia, tak by działali skutecznie, by profesjonalnie obsłużyć swoich klientów i sprawić, by zadowoleni wrócili do firmy.


ZAPISZ PRACOWNIKÓW NA TO SZKOLENIE!

WYBIERZ TERAZ odpowiedni termin i miejsce szkolenia PONIŻEJ

 
Pobierz program tego szkolenia w formie pliku PDF: Pobierz plik
To szkolenie dostępne jest także jako dedykowane!
To szkolenie możemy zorganizować specjalnie dla Twojej firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 470 11 75 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Rafał z Warszawy
Bardzo przystępny sposób przeprowadzenia, mała grupa, dużo przykładów, formuła warsztatowa OK, elastyczność prowadzącego na potrzeby i informacje od uczestników, dobra lokalizacja szkolenia :)
Małgorzata z Poznania
Świetnie przygotowane szkolenie, trafiona forma warsztatowa(...)mnóstwo konkretnych przykładów. Po szkoleniu pojawiła się u mnie chęć rozwinięcia tego tematu oraz sprawdzenia innych. Wiele się nauczyłam, dziękuję!

Terminy szkolenia

17 Grudnia 2019
Kraków, ul. Handlowców 14
20 Marca 2020
Warszawa, ul. Komitetu Obrony Robotników 45B
23 Kwietnia 2020
Kraków, ul. Handlowców 14
7 Maja 2020
Warszawa, ul. Komitetu Obrony Robotników 45B

Cena

990 zł/os. +23% VAT

II, III i IV osoba z firmy na ten sam termin:
790 zł/os. +23% VAT

V osoba - GRATIS

Zapisz się na nasz newsletter, a otrzymasz rabat 100 zł na szkolenie jednodniowe>.
Zapisz się tutaj
Po zapisaniu się Twoja cena wyniesie 890 zł/os. +23% VAT

Cena zawiera

Konsultacje z ekspertem VIDI
Materiały szkoleniowe
Certyfikat szkolenia
2x przerwa kawowa
1x smaczny obiad
Pomoc i doradztwo
Pobierz formularz PDF

Kliknij poniżej, aby pobrać formularz.
Wypełnij go i odeślij faxem na numer 32 757 00 36 lub mailem na adres szkolenia@superszkolenia.pl

Pobierz formularz

Zgłoszenie on-line

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz on-line.

Kontakt telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej. Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon: 32 470 11 75

Korzyści

  • rozwinięcie u uczestników umiejętności profesjonalnego prowadzenia rozmowy poprzez praktyczne ćwiczenia skutecznej komunikacji z klientem
  • zwiększenie samoświadomości jakie znaczenie ma dla firmy klient
  • doskonalenie umiejętności związanych z efektywnym reagowaniem na zastrzeżenia klienta
  • kontrolowanie własnych emocji i stworzenie przyjemnej atmosfery rozmowy
  • kształcenie umiejętności z zakresu wykorzystanie skutecznych technik reagowania na zachowania trudnych klientów, techniki odpierania zastrzeżeń
  • rozwój umiejętności asertywnego zachowania i wzmocnienie pozytywnego wizerunku firmy poprzez dobre relacje z klientami

Cele szkolenia

  • Podczas warsztatów „PROFESJONALNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA” uczestnicy poznają najważniejsze zasady budowania pożądanego kontaktu z klientem, a także dowiedzą się jak reagować w trudnych sytuacjach, które mogą mieć miejsce w trakcie tych rozmów.
  • Uczestnik zdobędzie niezbędne umiejętności radzenia sobie z emocjami klientów oraz praktycznego stosowania zasad komunikacji międzyludzkiej.

Program szkolenia

Pierwsze wrażenie, nawiązanie kontaktu.
  • Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Rola i znaczenie „opakowania”.
  • Techniki wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia.
Przygotowanie do rozmowy z klientem.
  • Informacja najcenniejszym towarem.
  • Jakie informacje posiadam, a jakie mogę łatwo zdobyć?
Sposoby i techniki obsługi klienta.
  • Przebieg rozmowy z klientem, techniki angażowania rozmówcy.
  • Radzenie sobie z trudnymi, agresywnymi zachowaniami klientów.
  • Techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami.
  • Asertywność pracownika. Klient się czepia! To szansa, czy zagrożenie?
  • Czy klient ma zawsze rację?
  • Typy klientów składających reklamacje. Typologia klientów.
  • Technika kwitowania pytań.
  • Techniki przełamywania obiekcji i sprzeciwów klienta.
Komunikacja w relacjach z klientami.
  • Dobre i złe nawyki komunikacyjne.
  • Prawa i techniki perswazji.
  • Zwroty „parzące” i „nęcące”.
Klient dobrze obsłużony orędownikiem naszej firmy
  • Metody wywieranie pozytywnego wpływu na ludzi.
  • Sposoby zwiększania lojalności klienta w stosunku do Twojej firmy.
  • Kim jest klient dla organizacji zorientowanej biznesowo?

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska 1D

44-335 Jastrzębie Zdrój

32 757 00 36

NIP: 633-171-45-12

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl