Bezpłatne szkolenie

vcc vcc

Certyfikat jakości szkoleń

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

Profesjonalne Negocjacje ZAAWANSOWANE

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Profesjonalne Negocjacje ZAAWANSOWANE

Szkolenie PROFESJONALNE NEGOCJACJE ZAAWANSOWANE prowadzone jest w formie ćwiczeń, gier negocjacyjnych, symulacji i case study.  


Szkolenie w 80% opiera się na ćwiczeniach, grach opartych o scenariusz, analizie nagrań video.

Skuteczne negocjacje to w dużej mierze sztuka działania w sposób, który nie wywołuje w drugiej stronie tzw. negatywnych emocji (m.in. konstruktywna komunikacja, sposób formułowania argumentów), a także rozumienia i kontrolowania swoich emocji wywołanych działaniami partnera negocjacyjnego. Celem warsztatów jest przygotowanie uczestników do prowadzenia efektywnych działań sprzedażowych oraz wyposażenie w umiejętność posługiwania się wachlarzem najskuteczniejszych taktyk negocjacyjnych, pozwalających skutecznie docierać do docelowej grupy klientów.

Uczestnicy szkolenia ćwiczą na konkretnych i realnych sytuacjach z życia zawodowego. Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką.


Szkolenie skierowane do: dyrektorów, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz  specjalistów ds. sprzedaży.

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych).

To szkolenie dostępne jest tylko jako szkolenie dedykowane!
To szkolenie zorganizujemy specjalnie dla Państwa firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb. Nie ma możliwości zapisania się na ogólnie dostępny termin.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 470 11 75 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Korzyści

  • nabycie umiejętność operowania zmiennymi negocjacjami
  • zdobycie umiejętność argumentowania własnej oferty
  • poznanie technik wywierania wpływu podczas negocjacji
  • nabycie umiejętności radzenia sobie z trudnym klientem
  • poznanie technik radzenia sobie z emocjami
  • nabycie umiejętność rozwiązywania konfliktów

Cele szkolenia

  • Przypomnienie zakresu szkolenia z negocjacji – poziom podstawowy.
  • Aktywnego poszukiwania potencjalnych klientów
  • Analiza trudnych sytuacji negocjacyjnych.
  • Ćwiczenia praktyczne sytuacji zgłoszonych przez uczestników, mające na celu utrwalenie i wyrobienie właściwych nawyków działania skutecznego negocjatora.

Program szkolenia

Przypomnienie i utrwalenie wiedzy, narzędzi i technik poznanych na szkoleniu – poziom podstawowy.
  • Ta część szkolenia pozwala uczestnikom pierwszego szkolenia przypomnieć sobie generalne zasady, a osobom, które nie uczestniczyły w pierwszym szkoleniu wyrównanie poziomu wiedzy.
Ćwiczenia interaktywne:
  • -zasady i techniki negocjacji dystrybucyjnych,
  • -metody negocjacji integracyjnych.
Moje sukcesy i doświadczenia.
  • Analiza indywidualnych przypadków uczestników.
Co odróżnia zaawansowanego negocjatora od pozostałych?
  • Czy już jestem na odpowiednim szczeblu drabiny negocjacyjnej?
  • Czy istnieje „droga na skróty”?
Biologiczne i psychologiczne aspekty negocjacji.
  • Czy atawizmy mają wpływ na przebieg negocjacji?
  • Emotio vs Ratio – czy człowiek to rzeczywiście istota tylko rozumna?
Mój styl negocjacji.
  • Który styl jest najlepszy?
  • Ale ja nie jestem aktorem!
Etapy negocjacji raz jeszcze – pogłębienie wiedzy, analiza przypadków.
  • Przygotowanie.
  • Otwieranie.
  • Opakowywanie.
  • Targowanie.
  • Zakończenie.
Negocjacje zespołowe.
  • Role poszczególnych członków zespołu.
Negocjacje wygrana/wygrana – czyżby jednak UTOPIA?
  • Jak negocjują Polacy?
  • Co zrobić, gdy my chcemy negocjować integracyjnie a druga strona nie zamierza?
  • Taktyki sprowadzania „zagarniacza” na drogę integracyjną.
Co tygrysy … - magiczne triki i sztuczki.
  • Zła wiadomość – nie istnieją magiczne sztuczki.
  • Techniki, taktyki – a może to jednak coś innego.
  • Komu sprzyja szczęście?
Indywidualny Plan Działania.
  • Czy jestem gotów na nową jakość swojej pracy i swojego życia?
  • Szczegółowe, pisemne wyznaczenie przez uczestników swoich celów osobistych i zawodowych.

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska 1D

44-335 Jastrzębie Zdrój

32 757 00 36

NIP: 633-171-45-12

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl