Bezpłatne szkolenie

vcc vcc

Certyfikat jakości szkoleń

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

Profesjonalne negocjacje

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Profesjonalne negocjacje

Chcesz, by Twoje rozmowy z partnerami biznesowymi przyniosły oczekiwany ZYSK? Chcesz poznać sprawdzone techniki negocjacji i skutecznie je wykorzystać?          

                                
ZAPISZ się na warsztat i skorzystaj jak inni.


Szkolenie PROFESJONALNE NEGOCJACJE prowadzone jest w formie ćwiczeń, gier negocjacyjnych, symulacji i case study. Celem warsztatu jest opanowanie praktycznych technik negocjacji, aby osiągnąć korzystny rezultat negocjacyjny.

Dobry negocjator jest zwycięzcą, a dzięki temu szkoleniu poznasz skuteczne techniki i metody negocjacji, które pozwolą Ci być wygranym.

Warsztaty ukazują i trenują w aktywny sposób techniki negocjacyjne, które pozwalają na uzyskanie możliwie najlepszego rezultatu negocjacji, utrzymując jednocześnie dobre relacje z partnerem. Trening pozwala poznać nowe techniki negocjacyjne, zwiększając skuteczność menadżerów i  handlowców. Uczestnicy zapoznają się z technikami negocjacyjnymi, które będą potrafili stosować właściwe na danym etapie rozmów.


Korzyści:

 

analiza klientapoznasz skuteczne techniki negocjacji

radzenie sobie z obiekcjami  poznasz techniki efektywnej prezentacji oferty (współpracy), argumentacja „za”, pokonywanie obiekcji

budowanie kontaktu rozwiniesz umiejętności efektywnego przygotowania się do negocjacji


 

Uczestnicy szkolenia ćwiczą na konkretnych i realnych sytuacjach sprzedażowych z życia zawodowego. Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką.



Szkolenie skierowane do: dyrektorów, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży.

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych).

To szkolenie dostępne jest tylko jako szkolenie dedykowane!
To szkolenie zorganizujemy specjalnie dla Państwa firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb. Nie ma możliwości zapisania się na ogólnie dostępny termin.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 470 11 75 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Korzyści

  • zwiększenie skuteczności negocjacji
  • diagnoza własnego stylu negocjacyjnego
  • rozwinięcie umiejętności efektywnego przygotowania się do negocjacji
  • udoskonalenie umiejętności rozpoznawania interesów partnera negocjacji
  • poznanie technik otwarcia i zamknięcia negocjacji
  • poznanie metod obrony przed manipulacjami stosowanymi przez drugą stronę
  • nabycie umiejętności przekonywania i perswazji
  • efektywna prezentacja oferty (współpracy), argumentacja „za”, pokonywanie obiekcji
  • umiejętność rozpoznawania głównych typów klientów i dopasowania do nich stylu prowadzenia
  • rozmowy - umiejętność nakreślenia/zaplanowania kilku scenariuszy rozmowy, w zależności od przebiegu spotkania
  • zwiększenie umiejętności wywierania wpływu na ludzi

Cele szkolenia

  • Celem warsztatów jest przygotowanie uczestników do prowadzenia efektywnych działań sprzedażowych oraz wyposażenie w umiejętność posługiwania się wachlarzem najskuteczniejszych taktyk negocjacji i komunikacji pozwalających skutecznie docierać do docelowej
  • Warsztaty ukazują i trenują w aktywny sposób techniki negocjacyjne, które pozwalają na uzyskanie możliwie najlepszego rezultatu negocjacji utrzymując jednocześnie dobre relacje z partnerem.
  • Udoskonalenie umiejętności rozpoznawania interesów partnera negocjacji.

Program szkolenia

Negocjator – w poszukiwaniu ideału.
  • Mózg myśli, instynkt kieruje - bologiczne podstawy negocjacji.
Pierwszorzędowy wybór strategiczny.
  • Kiedy podejmujemy negocjacje?
  • Czy mamy inne wyjście?
Drugorzędowy wybór strategiczny.
  • Negocjacje integracyjne (wygrana/wygrana) – czy to w ogóle możliwe?
  • Negocjacje dystrybucyjne (wygrana/przegrana).
  • A co z tym wszystkim mają wspólnego relacje?
Zasady zagarniacza (dążącego do wygranej kosztem drugiej strony).
  • Poznaj broń „przeciwnika” - sposoby rozpoznawania i utylizowania zachowań i taktyk dystrybucyjnych.
Teoria gier a realne negocjacje.
  • Dylemat więźnia.
  • Informacja – jej rola w negocjacjach.
Komunikacja w relacji klient/sprzedawca.
  • Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji.
  • Sztuka przekonywania do własnego zdania.
  • Typologia słuchaczy/klientów.
  • „Technologie” prezentacyjne.
  • Zwroty „parzące” i „nęcące”.
  • Technika kwitowania pytań.
Etapy negocjacji.
  • 1. Przygotowanie.
  • Dlaczego większość pomija ten etap i jakie są tego konsekwencje? BATNA – kluczowym czynnikiem decydującym o sukcesie w negocjacjach.
  • Bufory negocjacyjne, punkt oporu.
  • 2. Otwieranie.
  • Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Rola i znaczenie „opakowania”.
  • Techniki wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia.
  • Mowa ciała, dykcja, radzenie sobie z tremą i stresem.
  • Techniki otwarcia.
  • Przedstawianie się, prezentowanie firmy, elementy etykiety biznesowej.
  • 3. Opakowywanie.
  • Techniki rozwinięcia.
  • Badanie potrzeb, metoda „rzucania kamieni”.
  • Prezentacja oferty.
  • Język korzyści.
  • 4. Targowanie.
  • Sprawdzone taktyki targowania.
  • Kiedy ustępować i jak nie popełnić błędu.
  • Sposoby radzenia sobie z impasem.
  • 5.Zakończenie.
  • Taktyki zakończenia.
  • Spisywanie ustaleń – kto, kiedy i dlaczego?
  • Jak sprawić, aby druga strona była jeszcze bardziej zadowolona?
Negocjacje wygrana/wygrana (win/win) jako metoda rozwiązywania problemów i budowania pozycji na konkurencyjnym rynku.
  • Strategia szachowa – zasady negocjacji integracyjnych.
31 najczęściej stosowanych taktyk i chwytów negocjacyjnych.
  • Jak je rozpoznać i jak się przed nimi bronić?
  • Jak z nich bezpiecznie korzystać.
Indywidualny Plan Działania.
  • Czy jestem gotów zarówno na nową jakość swojej pracy, jak i swojego życia?
  • Szczegółowe, pisemne wyznaczenie przez uczestników swoich celów osobistych i zawodowych.

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska 1D

44-335 Jastrzębie Zdrój

32 757 00 36

NIP: 633-171-45-12

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl