Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

Profesjonalne negocjacje i obrona ceny

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Profesjonalne negocjacje i obrona ceny

PROFESJONALNE NEGOCJACJE I OBRONA CENY to szkolenie na którym poznasz techniki negocjacyjne pozwalające osiągnąć lepszy wynik w negocjacjach przy jednoczesnym budowaniu relacji z partnerami. 



Jeśli chcesz wiedzieć:


Jak skutecznie prowadzić negocjacje i trzymać ceny...

Jak zwiększać rentowność sprzedaży...

Jak nie obniżać ceny...


ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE!


Twoi handlowcy dowiedzą się jak:

zastosować techniki otwarcia i zamknięcia negocjacji

zwiększyć rentowność sprzedaży

odpowiadać na zastrzeżenia cenowe klientów

stosować efektywne triki negocjacyjne, aby  odnosić większe sukcesy w rozmowach z klientami


Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami, jak radzić sobie z obiekcjami, jak przedstawiać ofertę, jak budować relacje, jak inicjować kontakt z klientem. 


ZOBACZ FILM Z OPINIAMI UCZESTNIKÓW                   ZOBACZ REFERENCJE OD KLIENTÓW



                                          


Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych). 

Szkolenie skierowane do: osób, które sprzedają produkty i usługi, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C) i mają już doświadczenie w pracy handlowca.

Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.

Praca w małych grupach warsztatowych  pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji.

Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.



Dzięki tym warsztatom uczestnicy poznają techniki negocjacji i nie będą obniżać ceny. Zwiększą zyski ze sprzedaży.


Warsztaty ukazują i trenują w aktywny sposób techniki negocjacyjne, które pozwalają na uzyskanie możliwie najlepszego rezultatu negocjacji, utrzymując jednocześnie dobre relacje z partnerem. Trening pozwala poznać nowe techniki negocjacyjne, zwiększając skuteczność menadżerów i handlowców. Uczestnicy zapoznają się z technikami negocjacyjnymi, które będą potrafili stosować właściwe na danym etapie rozmów.


Dzięki szkoleniu i nowym technikom i metodom pracy TWOI HANDLOWCY ZWIĘKSZĄ SWOJĄ EFEKTYWNOŚĆ.



WYBIERZ TERAZ ODPOWIEDNI TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA PONIŻEJ 

Pobierz program tego szkolenia w formie pliku PDF: Pobierz plik
To szkolenie dostępne jest także jako dedykowane!
To szkolenie możemy zorganizować specjalnie dla Twojej firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 470 11 75 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Terminy szkolenia

17-18 Marca 2020
Warszawa, ul. Komitetu Obrony Robotników 45B
18-19 Czerwca 2020
Warszawa, ul. Komitetu Obrony Robotników 45B
29-30 Września 2020
Kraków, ul. Handlowców 14

Cena

Wybierz termin z listy powyżej aby wyświetlić cenę szkolenia

Cena zawiera

Konsultacje z ekspertem VIDI
Materiały szkoleniowe
Certyfikat szkolenia
4x przerwa kawowa
2x smaczny obiad
Pomoc i doradztwo

Bonusy w cenie szkolenia

Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały, które pozwolą skutecznie i systematycznie zwiększać bazę wartościowych i płacących klientów:

  • E-book " ZA DROGO - jak radzić sobie z obiekcją klienta”, pokażemy praktyczne przykłady i wskazówki działania (wartość 97 zł)

  • Szablon: Etapy skutecznej rozmowy handlowej (wartość 97 zł)

  • Szablon, który pozwoli ci określić twojego idealnego klienta (wartość 97 zł)

  • KursoBOOK  "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł) 


Łączna wartość bonusów 488 zł 

Pobierz formularz PDF

Kliknij poniżej, aby pobrać formularz.
Wypełnij go i odeślij faxem na numer 32 757 00 36 lub mailem na adres szkolenia@superszkolenia.pl

Pobierz formularz

Zgłoszenie on-line

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz on-line.

Kontakt telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej. Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon: 32 470 11 75

Program szkolenia

Negocjacje, jako sposób osiągania porozumienia w biznesie.
  • Czym są negocjacje – wprowadzenie.
  • Podstawowe zasady i reguły negocjacji.
  • Jak prowadzić negocjacje nastawione na współpracę.
Jakim jestem negocjatorem?
  • Jak negocjuję – charakterystyka stylów negocjacji.
  • Kluczowe cechy skutecznego negocjatora.
  • Dylematy negocjatora.
Przygotowanie do negocjacji i budowanie silnej pozycji.
  • Cel, strategia, taktyka - określenie oczekiwanego rezultatu dla
  • każdej ze stron.
  • Przygotowanie najlepszej alternatywy jako zabezpieczenie
  • interesów.
  • Analiza kluczowych parametrów negocjacyjnych.
  • Poznaj swojego partnera – analiza przeciwnika.
Identyfikacja prawdziwych interesów rozmówcy.
  • Interes a stanowisko – czego oczekuje rozmówca.
  • Pytania pozwalające odkryć prawdziwe interesy rozmówcy.
  • Aktywne słuchanie w służbie przekonywania do swojego
  • stanowiska.
Komunikacja w negocjacjach.
  • Proces komunikacji a negocjacje.
  • Wpływ komunikacji werbalnej i niewerbalnej na efektywność
  • prowadzonych rozmów.
Asertywność w negocjacjach.
  • Przegląd i aktywny trening wybranych technik negocjacyjnych.
  • Skuteczne techniki otwarcia negocjacji.
  • Przegląd technik prowadzenia „gry środkowej”.
  • Techniki finalizacji – jak wygrać każde negocjacje.
Perswazja w negocjacjach.
  • Manipulacja a wywieranie wpływu – rola etyki w procesie negocjacji.
  • Podstawowe reguły wywierania wpływu - praktyczne narzędzia
  • przekonywania.
  • Metody radzenia sobie z obiekcjami.
Cena - jeden z trudniejszych tematów rozmowy z klientem.
  • Co nas wyróżnia na rynku - radzenie sobie z konkurencją.
  • Kiedy i jak zaprezentować cenę?
  • Najczęstsze gry i wymówki klienta, stosowane podczas rozmów o
  • cenie.
  • Zachowania stron i strategie prowadzenia negocjacji cenowych.

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska 1D

44-335 Jastrzębie Zdrój

32 757 00 36

NIP: 633-171-45-12

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl