Szkolenie dla działu handlowego, który chcą zdobywać nowych klientów przez telefon i generować sprzedaż u obecnych klientów, bez konieczności ciągłych wizyt.
Pracujesz ciężko, dzwonisz, ale …nie majsz rezultatów, jakich oczekujesz.
Masz poczucie, że brakuje Ci strategii w rozmowie telefonicznej i nie wiesz jak zaciekawić klienta by chciał dalej rozmawiać.
Nie wiesz jak zdobyć klientów przez telefon.
Chcesz nauczyć się telefonicznej sprzedaży, tak aby ilość zawartych transakcji gwałtownie wzrosła.
Celem warsztatów jest przygotowanie handlowca do prowadzenia efektywnych działań sprzedażowych prowadzonych zdalnie.
W czasie szkolenia pokazujemy, jak umiejętnie przeprowadzać rozmowy telefoniczne tak, aby szybko i skutecznie zainteresować klientów oferowanymi produktami i usługami. Pokazujemy krok po kroku, w jaki sposób przeprowadzić profesjonalną rozmowę telefoniczną. Szkolenie wskaże pułapki i zagrożenia związane z tą formą kontaktu i przygotuje handlowców do tej formy aktywność.
Doskonaląc sposoby reagowania i argumentowania, handlowcy zwiększą efektywność własnych działań handlowych. Warsztat odpowie też na podstawowe pytania o strategię - Jak często dzwonić? Jak stworzyć okazję do ponownego kontaktu?
Dowiesz się
Dowiesz się jak być profesjonalnym handlowcem i sprzedawać przez telefon, dobrze reprezentując firmę, dbając o jej wizerunek.
Dowiesz się jak przygotować się do rozmowy, od czego zacząć by klient chciała dalej rozmawiać.
Dowiesz się, od czego zacząć rozmowę by nie usłyszeć: nie dziękuję, nie jestem zainteresowany, mam już swojego dostawcę itp
Dowiesz się jak skutecznie prowadzić rozmowę, by zamykać sprzedaż.
DOWIEDZĄ SIĘ RÓWNIEŻ JAK:
prezentować rozwiązania potrzebne klientowi, tak by sam chciał kupić
jak rozmawiać i prowadzić prezentacji przez język korzyści i budowania wartości dla klienta
kontraktować rozmowy, by nie były odwlekane i uzyskiwać jasne deklarację by nie tracić czasu
skutecznie pokonywać obiekcje takie jak: „nie dziękuję”, „za drogo” czy „nie jestem zainteresowany”
przyspieszyć sprzedaż i nie pozwolić na odkładanie jej w czasie
skutecznie finalizować transakcje
Czas trwania: 1 dzień - 6 godzin szkoleniowych plus 2 godziny konsultacji z trenerem.
Szkolenie skierowane do: osób pracujący z telefonem, call center, pracowników bok, telemarketerów, osób, które sprzedają produkty i usługi, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C) i mają już doświadczenie w pracy handlowca.
SKORZYSTAJ! WYBIERZ TERAZ odpowiedni termin szkolenia PONIŻEJ
Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały, które pozwolą skutecznie i systematycznie zwiększać bazę wartościowych i płacących klientów:
E-book " ZA DROGO - jak radzić sobie z obiekcją klienta”, pokażemy praktyczne przykłady i wskazówki działania (wartość 97 zł)
Szablon: Etapy skutecznej rozmowy handlowej (wartość 97 zł)
Szablon, który pozwoli ci określić twojego idealnego klienta (wartość 97 zł)
KursoBOOK "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł)
Łączna wartość bonusów: 488 zł
Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.
ul. P. Skargi 6B
44-337 Jastrzębie-Zdrój
woj. śląskie
NIP: 651-102-47-89