Bezpłatne szkolenie

vcc vcc

Certyfikat jakości szkoleń

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

SKUTECZNE ZAMYKANIE SPRZEDAŻY - techniki finalizacji

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane SKUTECZNE ZAMYKANIE SPRZEDAŻY - techniki finalizacji

Szkolenie SKUTECZNE ZAMYKANIE SPRZEDAŻY - techniki finalizacji to aktywny trening dla pracowników działu handlowego, który pokazuje techniki zamykania transakcji.

 

Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami. Pokażemy, jak sobie radzić z obawami przed zamykaniem sprzedaży, jak finalizować transakcję, jak radzić sobie z obiekcjami, jak przedstawiać ofertę, by zamknąć sprzedaż.


Naszym celem jest, by po szkoleniu uczestnicy poznali i przećwiczyli:

analiza klienta techniki zamykania sprzedaży

budowanie kontaktu rozpoznawanie sygnałów chęci zakupów 

rozmowa z klientem  panowanie nad procesem sprzedaży

badanie potrzeb techniki podtrzymywania kontaktu z klientem i motywowaniu go do zakupu

radzenie sobie z obiekcjami  sposoby radzenia sobie z obiekcjami klienta

budowanie relacji techniki rozmowy zwiększające ilość zamkniętych sprzedaży

 

 ZOBACZ FILM Z OPINIAMI UCZESTNIKÓW                    referencje ZOBACZ REFERENCJE OD KLIENTÓW



Warsztat powstał, aby ułatwić Ci pracę! 


Ponoć, prawdziwego sprzedawcę poznaje się nie po tym jak zaczyna, ale po tym jak kończy. Sprawdź nasze szkolenie z zakresu finalizacji sprzedaży i rozpoznawania manipulacji, jakie stosują klienci. Jeśli w sprzedaży radzisz sobie dobrze i potwierdzają to Twoje wyniki handlowe - szkolenie z wywierania wpływu i finalizacji transakcji może być właśnie ostatnim składnikiem Twojego sukcesu.

Nie zapominaj - zdecydowanie najważniejszym etapem w sprzedaży jest jej zamykanie. Co z tego, że będziesz spotykał się z klientem i budował z nim relację, jeśli na koniec i tak dokona on zakupu u Twojej konkurencji. Dowiedz się jak skłonić klienta do zakupu tu i teraz. Jak rozwiać wszelkie jego wątpliwości, jak przekonać niezdecydowanych. Pamiętaj, pieniądze zarabia się sprzedając!

Skuteczne zamykanie sprzedaży - to możliwe dzięki odpowiednim umiejętnościom.

 

Szkolenie skierowane do: osób, które sprzedają produkty i usługi, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży. Zapraszamy również szefów sprzedaży - zawsze możesz podzielić się swoją wiedzą ze swoimi współpracownikami.

Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy (8 godzin szkoleniowych).
 

 „Ludzie sprzedaży są najważniejszymi osobami w gospodarce”. Brian Tracy

   

Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach jakie spotykają uczestników w w pracy.

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Dostajesz do ręki do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem  wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.

     
Pobierz program tego szkolenia w formie pliku PDF: Pobierz plik
To szkolenie dostępne jest także jako dedykowane!
To szkolenie możemy zorganizować specjalnie dla Twojej firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 470 11 75 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Michał K.
„Bardzo konstruktywne, przejrzyste, profesjonalnie przeprowadzone szkolenie.”
Jarosław K.
„Wzorowo, sympatycznie, poznawczo, trafiona forma przekazu.”
Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Terminy szkolenia

14 Października 2019
Katowice
17 Grudnia 2019
Kraków, ul. Handlowców 14

Cena

990 zł/os. +23% VAT

II, III i IV osoba z firmy na ten sam termin:
790 zł/os. +23% VAT

V osoba - GRATIS

Zapisz się na nasz newsletter, a otrzymasz rabat 100 zł na szkolenie jednodniowe>.
Zapisz się tutaj
Po zapisaniu się Twoja cena wyniesie 890 zł/os. +23% VAT

Cena zawiera

Konsultacje z ekspertem VIDI
Materiały szkoleniowe
Certyfikat szkolenia
2x przerwa kawowa
1x smaczny obiad
Pomoc i doradztwo
Pobierz formularz PDF

Kliknij poniżej, aby pobrać formularz.
Wypełnij go i odeślij faxem na numer 32 757 00 36 lub mailem na adres szkolenia@superszkolenia.pl

Pobierz formularz

Zgłoszenie on-line

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz on-line.

Kontakt telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej. Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon: 32 470 11 75

Korzyści

  • umiejętność poprowadzenia rozmowy handlowej, by klient zdecydował się na nabycie naszego produktu lub usługi
  • poznanie tajników skutecznej finalizacji transakcji
  • poznanie umiejętności zminimalizowania ryzyka utraty klienta bądź pomaganie mu przy podjęciu ostatecznej decyzji
  • poznanie technik „co wolno, a czego nie wolno” robić w rozmowie handlowej
  • wzrost sprzedaży

Cele szkolenia

  • uświadomienie, jak ważna jest kolejność etapów procesu sprzedaży oraz ich powiązanie z efektywnym zamknięciem
  • nabycie/rozwój umiejętności stosowania technik komunikacyjnych ułatwiających przejść sprawnie do etapu zamknięcia z jednoczesnym zachowaniem dobrych relacji z klientem
  • rozwój umiejętności rozpoznawania subtelnych sygnałów zakupu ze strony klienta oraz doprowadzania do pojawiania się takich sygnałów
  • poznanie technik radzenia sobie z obiekcjami i nabycie umiejętności stosowania ich

Program szkolenia

Proces sprzedaży, a skuteczne zamknięcie.
  • Z jakich etapów się składa?
  • Definiowanie celów w etapach sprzedaży.
  • Rola i cele przedstawiciela handlowego na każdym z etapów procesu sprzedaży.
  • Jaki wpływ na zamknięcie mają poszczególne etapy?
Efektywne narzędzia komunikacyjne w zamykaniu sprzedaży.
  • Pytania doprowadzające do finalizacji sprzedaży.
  • Efektywna parafraza.
  • Jak stosować, by klient kupił?
  • Jak stosować, by zachować dobrą relację z klientem?
  • Sylogizmy – doprowadzanie do „Tak”.
Sygnały zakupu.
  • Czym są?
  • Jak je rozpoznać?
  • Jak je wykorzystać, by sprawnie przejść do etapu zamknięcia?
Wątpliwości, obiekcje, „zasłony dymne” – jak sobie z nimi radzić?
  • Obiekcje – skąd się biorą i dlaczego to pytania o więcej informacji?
  • Obiekcje pozorne i faktyczne – jak je rozróżniać i wykorzystać w relacjach z klientami?
  • Rodzaje najczęściej spotykanych obiekcji i wątpliwości.
  • Techniki radzenia sobie z obiekcjami i wątpliwościami.
Techniki zamykania.
  • Kiedy najlepiej finalizować rozmowę handlową?
  • Jak to robić – techniki?
  • Uzyskiwanie zobowiązań ze strony klienta.
  • Narzędzia komunikacyjne pozwalające na pozostawienie po sobie dobrego wrażenia. Pozyskanie rekomendacji i ułatwienie kolejnych spotkań handlowych.
Zamykanie rozmowy handlowej w praktyce (case study).
  • Wykorzystanie poznanych technik, metod w sytuacjach z życia wziętych.
  • Praktyczne wnioski do wykorzystania od pierwszego najbliższego kontaktu z klientem.

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska 1D

44-335 Jastrzębie Zdrój

32 757 00 36

NIP: 633-171-45-12

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl