Bezpłatne szkolenie

vcc vcc

Certyfikat jakości szkoleń

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

SKUTECZNE ZAMYKANIE SPRZEDAŻY - techniki finalizacji

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane SKUTECZNE ZAMYKANIE SPRZEDAŻY - techniki finalizacji

Poznaj najbardziej skuteczne metody finalizowania sprzedaży. Zamykanie sprzedaży to moment prawdy! Podsumowuje cały sprzedażowy proces. To ważny element, o ile nie najważniejszy! Czy potrafisz wywierać wpływ w sprzedażyrozpoznać manipulacje klienta i zakończyć proces sprzedaży z sukcesem?

Korzyści dla Ciebie:

 poznasz umiejętności, które posiadają wybitni sprzedawcy
 opanujesz skuteczne metody wywierania wpływu w procesie sprzedaży
 poznasz skuteczne techniki zamykania sprzedaży
 dowiesz się jak sobie radzić z obiekcjami klienta
 nauczysz się sprawdzonych i działających metod - nie znajdziesz ich nigdzie indziej

Właśnie dlatego powstało nasze szkolenie, aby ułatwić Ci pracę! Z naszych doświadczeń wynika, że zdecydowana większość ludzi kocha kupować, ale nie lubi, kiedy im się „coś sprzedaje”! Dlatego tak ważny jest rozwój i wzmocnienie umiejętności skutecznego doprowadzania do zamknięcia procesu sprzedaży. Od tego zależy Twój sukces!

Ponoć, prawdziwego sprzedawcę poznaje się nie po tym jak zaczyna, ale po tym jak kończy. Sprawdź nasze szkolenie z zakresu finalizacji sprzedaży i rozpoznawania manipulacji, jakie stosują klienci. Jeśli w sprzedaży radzisz sobie dobrze i potwierdzają to Twoje wyniki handlowe - szkolenie z wywierania wpływu i finalizacji transakcji może być właśnie ostatnim składnikiem Twojego sukcesu.

Nie zapominaj - zdecydowanie najważniejszym etapem w sprzedaży jest jej zamykanie. Co z tego, że będziesz spotykał się z klientem i budował z nim relację, jeśli na koniec i tak dokona on zakupu u Twojej konkurencji. Dowiedz się jak skłonić klienta do zakupu tu i teraz. Jak rozwiać wszelkie jego wątpliwości, jak przekonać niezdecydowanych. Pamiętaj, pieniądze zarabia się sprzedając!

Skuteczne zamykanie sprzedaży, to możliwe dzięki odpowiednim umiejętnością.

 

Szkolenie skierowane do: dyrektorów handlowych, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży, menagerów sprzedaży. 

Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy (8 godzin szkoleniowych).

 „Ludzie sprzedaży są najważniejszymi osobami w gospodarce”. Brian Tracy

To szkolenie dostępne jest także jako dedykowane!
To szkolenie możemy zorganizować specjalnie dla Twojej firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 470 11 75 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Michał K.
„Bardzo konstruktywne, przejrzyste, profesjonalnie przeprowadzone szkolenie.”
Jarosław K.
„Wzorowo, sympatycznie, poznawczo, trafiona forma przekazu.”
Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Terminy szkolenia

29 Maja 2019
Warszawa
13 Czerwca 2019
Kraków
12 Września 2019
Warszawa

Cena

990 zł/os. +23% VAT

II, III i IV osoba z firmy na ten sam termin:
790 zł/os. +23% VAT

V osoba - GRATIS

Zapisz się na nasz newsletter, a otrzymasz rabat 100 zł na szkolenie jednodniowe>.
Zapisz się tutaj
Po zapisaniu się Twoja cena wyniesie 890 zł/os. +23% VAT

Cena zawiera

Konsultacje z ekspertem VIDI
Materiały szkoleniowe
Certyfikat szkolenia
4x przerwa kawowa
2x smaczny obiad
Pomoc i doradztwo
Pobierz formularz PDF

Kliknij poniżej, aby pobrać formularz.
Wypełnij go i odeślij faxem na numer 32 757 00 36 lub mailem na adres szkolenia@superszkolenia.pl

Pobierz formularz

Zgłoszenie on-line

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz on-line.

Kontakt telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej. Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon: 32 470 11 75

Korzyści

  • umiejętność poprowadzenia rozmowy handlowej, by klient zdecydował się na nabycie naszego produktu lub usługi
  • poznanie tajników skutecznej finalizacji transakcji
  • poznanie umiejętności zminimalizowania ryzyka utraty klienta bądź pomaganie mu przy podjęciu ostatecznej decyzji
  • poznanie technik „co wolno, a czego nie wolno” robić w rozmowie handlowej
  • wzrost sprzedaży

Cele szkolenia

  • uświadomienie, jak ważna jest kolejność etapów procesu sprzedaży oraz ich powiązanie z efektywnym zamknięciem
  • nabycie / rozwój umiejętności stosowania technik komunikacyjnych ułatwiających przejść sprawnie do etapu zamknięcia z jednoczesnym zachowaniem dobrych relacji z klientem
  • rozwój umiejętności rozpoznawania subtelnych sygnałów zakupu ze strony klienta oraz doprowadzania do pojawiania się takich sygnałów
  • poznanie technik radzenia sobie z obiekcjami i nabycie umiejętności stosowania ich

Program szkolenia

Proces sprzedaży, a skuteczne zamknięcie.
  • Z jakich etapów się składa?
  • Definiowanie celów w etapach sprzedaży.
  • Rola i cele przedstawiciela handlowego na każdym z etapów procesu sprzedaży.
  • Jaki wpływ na zamknięcie mają poszczególne etapy?
Efektywne narzędzia komunikacyjne w zamykaniu sprzedaży.
  • Pytania doprowadzające do finalizacji sprzedaży.
  • Efektywna parafraza.
  • Jak stosować, by klient kupił?
  • Jak stosować, by zachować dobrą relację z klientem?
  • Sylogizmy – doprowadzanie do „Tak”.
Sygnały zakupu.
  • Czym są?
  • Jak je rozpoznać?
  • Jak je wykorzystać, by sprawnie przejść do etapu zamknięcia?
Wątpliwości, obiekcje, „zasłony dymne” – jak sobie z nimi radzić?
  • Obiekcje – skąd się biorą i dlaczego to pytania o więcej informacji?
  • Obiekcje pozorne i faktyczne – jak je rozróżniać i wykorzystać w relacjach z klientami?
  • Rodzaje najczęściej spotykanych obiekcji i wątpliwości.
  • Techniki radzenia sobie z obiekcjami i wątpliwościami.
Techniki zamykania.
  • Kiedy najlepiej finalizować rozmowę handlową?
  • Jak to robić – techniki?
  • Uzyskiwanie zobowiązań ze strony klienta.
  • Narzędzia komunikacyjne pozwalające na pozostawienie po sobie dobrego wrażenia. Pozyskanie rekomendacji i ułatwienie kolejnych spotkań handlowych.
Zamykanie rozmowy handlowej w praktyce (case study).
  • Wykorzystanie poznanych technik, metod w sytuacjach z życia wziętych.
  • Praktyczne wnioski do wykorzystania od pierwszego najbliższego kontaktu z klientem.

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska paw. 723

44-335 Jastrzębie Zdrój

32 757 00 36

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl