Szkolenie SKUTECZNY HANDLOWIEC-TECHNIKI SPRZEDAŻY cz. II to aktywny trening, który dostarcza niezbędnych narzędzi w pracy każdego handlowca.
Cel szkolenia:
Celem warsztatów jest przygotowanie uczestników do prowadzenia efektywnych działań sprzedażowych oraz wyposażenie w umiejętność posługiwania się wachlarzem najskuteczniejszych taktyk komunikacyjnych, pozwalających skutecznie docierać do docelowej grupy klientów. Szkolenie dostarcza umiejętności w zakresie budowania wartości prezentowanej oferty, a także wyposaża uczestników w elementy obrony proponowanej ceny.
Dzięki tym warsztatom uczestnicy poznają czynniki efektywności osobistej, wytyczne w pozyskiwaniu nowych klientów, zrozumieją składowe procesu budowania lojalności klienta. Poprzez aktywne ćwiczenia dokonają autoprezentacji oraz nauczą się, w jaki sposób przygotować się prezentacji swojego produktu i firmy. Część szkolenia poświęcona umiejętności zarządzania sobą w czasie dostarczy nowych umiejętności z zakresu radzenia sobie z zadaniami.
Jeśli chcesz:
poznać skuteczne i sprawdzone techniki sprzedaży, rozwijać techniki poznane w czasie I części
zwiększyć efektywność osobistą i produktywność
rozwinąć umiejętności negocjacji
budować relację z klientem
skutecznie domykać sprzedaż
Poznaj skuteczne i sprawdzone TECHNIKI SPRZEDAŻY.
Jeśli chcesz osiągnąć swój cel sprzedaży, zdobywać nowych klientów i mieć niesamowitą satysfakcję z pracy to szkolenie to idealny wybór.
PROFESJONALNY HANDLOWIEC Z WYNIKAMI?
Po szkoleniu będziesz szybko, łatwo i z zyskiem potrafił sprzedać to, co chcesz. I to jest Twój sukces! Twoi klienci będą profesjonalnie obsłużeni, co sprawi, że zostaną z Tobą na lata i będą polecać Twoje usługi znajomym. To jest klucz do Twojego sukcesu!
PROWADZENIE: PIOTR JANKOWSKI>>> Trener z dużym doświadczeniem biznesowym, zebranym w obszarze sprzedaży, obsługi klienta, technik sprzedaży, budowania efektywnej ścieżki współpracy z klientem. Wiedza z niezliczonej ilości spotkań handlowych.
Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką.
Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych).
Szkolenie skierowane do: dyrektorów handlowych, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży.
„Ludzie sprzedaży są najważniejszymi osobami w gospodarce”. Brian Tracy
II, III i IV osoba z firmy na ten sam termin:
1 490 zł/os. +23% VAT
V osoba - GRATIS
Zapisz się na nasz newsletter, a otrzymasz rabat 300 zł na szkolenie dwudniowe>.
Zapisz się tutaj
Po zapisaniu się Twoja cena wyniesie 1 490 zł/os. +23% VAT