Bezpłatne szkolenie

vcc vcc

Certyfikat jakości szkoleń

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

Savoir vivre + etykieta przy stole

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Savoir vivre + etykieta przy stole
.
To szkolenie dostępne jest tylko jako szkolenie dedykowane!
To szkolenie zorganizujemy specjalnie dla Państwa firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb. Nie ma możliwości zapisania się na ogólnie dostępny termin.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 470 11 75 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Korzyści

  • warsztatowy charakter zajęć
  • małe grupy – indywidualne podejście
  • bezterminowy kontakt z trenerem
  • gratis porady i wsparcie

Program szkolenia

Autoprezentacja, czyli jak cię widzą, tak cię piszą…
  • Efekt „anielski” i efekt „diabelski” – czyli jak pierwsze wrażenie wpływa na dalsze relacje
  • Efektywne budowanie własnego wizerunku biznesowego – rola marketingu personalnego
  • Efekt opakowania – znaczenie ubioru w relacjach biznesowych
  • Dress code organizacyjny vs. Smart casual – zasady bezpiecznego dobory ubioru w zależności od okoliczności
  • Zasady komponowania stroju dla mężczyzn i kobiet – najczęstsze wpadki i sposoby ich unikania
  • Rola dodatków osobistych (długopisy, wizytówki, notatniki, kalendarze, wizerunek narzędzi pracy, materiałów reklamowych i in.)
Rola powitania i językowy savoir-vivre
  • Powitanie – konstruowanie kulturalnych powitań, rozpoznanie typowych błędów i sposoby ich unikania
  • Przedstawianie się (reprezentacja osobista i zawodowa)
  • Kultura języka ( czyli jak naleciałości, kolokwializmy, skróty myślowe wpływają na wizerunek rozmówcy – poznanie ich „znaczenia” w kontaktach biznesowych)
  • Konwenanse a przechodzenie na „Ty” – kiedy wypada, a kiedy nie
  • Prowadzenie „small talk”, czyli kulturalna pogawędka
  • Komplementy, ach komplementy – sztuka ich udzielania i przyjmowania jako wymiar sukcesu zawodowego
Precedensja
  • Zasady pierwszeństwa w różnych sytuacjach (drzwi, winda, samochód, stół, spotkania biznesowe, obiady)
  • Zasady przedstawiania innych osób i siebie
  • Hierarchia służbowa i towarzyska
  • Zwroty grzecznościowe w sytuacjach biznesowych
  • Dyplomacja (w tym jak odmówić bez odmawiania oraz jak wyjść z twarzą z sytuacji podbramkowej)
Mowa ciała
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna
  • Postawy i gesty – ich rozszyfrowywani i znaczenie
  • Trudna sztuka odczytywania niespójności w komunikatach
  • Wpadki i wypadki słowne i niesłowne
Wystąpienia publiczne
  • Jak się przygotować i zapobiec ewentualnej gafie
  • Sztuka przemawiania
  • Różnice w języku pisanym a mówionym
  • Przygotowanie profesjonalnej prezentacji
Inne sytuacje biznesowe
  • Zapamiętywanie imion
  • Rozmowy telefoniczne
  • Netykieta
  • Korespondencja pisemna (list, mail)
  • Przyjmowanie gości w firmie
  • Przyjęcia biznesowe , tzw. standing party

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska 1D

44-335 Jastrzębie Zdrój

32 757 00 36

NIP: 633-171-45-12

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl