Bezpłatne szkolenie

vcc vcc

Certyfikat jakości szkoleń

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

Skuteczna sprzedaż przez telefon

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Skuteczna sprzedaż przez telefon

Jeżeli dzwonisz do klientów, by zainteresować ich swoją ofertą, a może to właśnie klienci dzwonią do Twojej firmy, aby poznać ofertę? Rób to skutecznie!!! 

Sprawdzone metody sprzedaży przez telefon i obsługi telefonicznej klientów poznasz na szkoleniu SKUTECZNA ROZMOWA TELEFONICZNA.

Jeśli chcesz:

zwiększyć skuteczność rozmów telefonicznych z klientami

budować relacje z klientem

dowiedzieć się jak dokonać skutecznej prezentacji oferty

wiedzieć jak poruszać temat ceny

wiedzieć jak skuteczne zamykanie rozmowy telefonicznej

wiedzieć jak rozmawiać z trudnym klientem

 

Zapisz się na warsztat szkoleniowy i wyróżnij się na tle konkurencji. Wybierz szkolenie z zakresu skutecznej rozmowy telefonicznej. Pamiętaj, zaufanie klienta podczas rozmowy telefonicznej zdobędziesz w pierwszych 10 sekundach albo wcale!

Pokażemy Ci jak budować pozytywną i długotrwałą relację z klientem. Twoi klienci będą profesjonalnie obsłużeni, co sprawi, że zostaną z Tobą na lata i będą polecać Twoje usługi znajomym. 

Celem warsztatów jest poznanie sposobów skutecznego prezentowania oferty i radzenia sobie z odmową, brakiem zainteresowania i innymi obiekcjami.
 

W czasie szkolenia ukazujemy jak umiejętnie przeprowadzać rozmowy telefoniczne tak, aby szybko i skutecznie zainteresować klientów oferowanymi produktami i usługami. Trening pokaże, w jaki sposób przeprowadzić profesjonalną rozmowę telefoniczną, wskaże pułapki i zagrożenia związane z tą formą kontaktu. Doskonaląc sposoby reagowania i argumentowania, zwiększą efektywność własnych działań handlowych. Odpowie też na podstawowe pytania o strategię - jak często dzwonić? Jak stworzyć okazję do ponownego kontaktu? 

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką.


Szkolenie skierowane do:  przedstawicieli handlowych (B2B,B2C), konsultantów i doradców oraz  specjalistów ds. sprzedaży, pracowników BOK, telemarketerów.

 

Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy (8 godzin szkoleniowych).

          „Ludzie sprzedaży są najważniejszymi osobami w gospodarce”. Brian Tracy


To szkolenie dostępne jest także jako dedykowane!
To szkolenie możemy zorganizować specjalnie dla Twojej firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 470 11 75 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Terminy szkolenia

28 Marca 2019
Poznań
10 Maja 2019
Warszawa
12 Czerwca 2019
Kraków
11 Lipca 2019
Poznań
2 Sierpnia 2019
Kraków

Cena

1 790 zł/os. +23% VAT

II, III i IV osoba z firmy na ten sam termin:
1 590 zł/os. +23% VAT

V osoba - GRATIS

Zapisz się na nasz newsletter, a otrzymasz rabat 100 zł na szkolenie jednodniowe>.
Zapisz się tutaj
Po zapisaniu się Twoja cena wyniesie 1 690 zł/os. +23% VAT

Cena zawiera

Konsultacje z ekspertem VIDI
Materiały szkoleniowe
Certyfikat szkolenia
2x przerwa kawowa
1x smaczny obiad
Pobierz formularz PDF

Kliknij poniżej, aby pobrać formularz.
Wypełnij go i odeślij faxem na numer 32 757 00 36 lub mailem na adres szkolenia@superszkolenia.pl

Pobierz formularz

Zgłoszenie on-line

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz on-line.

Kontakt telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej. Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon: 32 470 11 75

Korzyści

  • poznanie etapów i przebiegu procesu sprzedaży – od pierwszego telefonu do długotrwałej relacji
  • poznanie sposobów generowania pozytywnego nastawienia do sprzedaży telefonicznej i radzenia sobie z odmowami klienta
  • poznanie technik skutecznego umawiania się na spotkania oraz docieranie do właściwej i decyzyjnej osoby
  • poznanie i rozwinięcie zdolności niezbędnych do nawiązywania długofalowych kontaktów z klientami

Cele szkolenia

  • Dzięki interaktywnym ćwiczeniom oraz symulacjom, Uczestnicy będą mieli możliwość doskonalenia własnych umiejętności niezbędnych w trakcie prowadzenia rozmów z klientem.
  • Poznanie etapów i przebiegu procesu sprzedaży – od pierwszego telefonu do długotrwałej relacji.
  • Ukazanie metod zwiększania skuteczności rozmów telefonicznych z klientami.

Program szkolenia

Komunikacja w relacji klient/sprzedawca
  • Jak przekazywać informacje przez telefon?
  • Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji.
  • Komunikacja werbalna – jakim jesteś słuchaczem (aktywne słuchanie).
Rozpoczęcie i schemat rozmowy telefonicznej
  • Pierwsze wrażenie, nawiązanie kontaktu.
  • Techniki wywierania pozytywnego wpływu.
  • Przebieg rozmowy z klientem, techniki angażowania rozmówcy.
  • Techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami.
  • Techniki przełamywania obiekcji i sprzeciwów klienta.
  • Radzenie sobie z trudnymi, agresywnymi zachowaniami klientów.
  • Rozpoznanie potrzeb.
  • Jakie informacje są potrzebne i jak je uzyskać?
Prezentacja oferty
  • Dlaczego obiekcje są pozytywne i jak to wykorzystać?
Sposoby na odmowę w telesprzedaży
  • Co to jest odmowa i kiedy otwiera drogę do sprzedaży?
Rozmowa o cenie i domykanie sprzedaży
  • Jak rozpoznać właściwy moment na zamknięcie sprzedaży?
Błędy w rozmowach telefonicznych
  • Jakie są najczęstsze błędy i jak wpływają na sprzedaż?
  • Bariery psychologiczne w sprzedaży przez telefon.
  • Jak i dlaczego powstają błedy oraz jak sobie z nimi radzić?

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska paw. 723

44-335 Jastrzębie Zdrój

32 757 00 36

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl