Naszym celem jest, by po szkoleniu uczestnicy potrafili:
zwiększyć skuteczność rozmów telefonicznych z klientami
budować relacje z klientem
dowiedzieć się jak dokonać skutecznej prezentacji oferty
wiedzieć jak poruszać temat ceny
wiedzieć jak skuteczne zamykanie rozmowy telefonicznej
wiedzieć jak rozmawiać z trudnym klientem
Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami, jak radzić sobie z obiekcjami, jak przedstawiać ofertę, jak budować relacje, jak inicjować kontakt z klientem.
W czasie szkolenia ukazujemy, jak umiejętnie przeprowadzać rozmowy telefoniczne tak, aby szybko i skutecznie zainteresować klientów oferowanymi produktami i usługami. Trening pokaże, w jaki sposób przeprowadzić profesjonalną rozmowę telefoniczną, wskaże pułapki i zagrożenia związane z tą formą kontaktu. Doskonaląc sposoby reagowania i argumentowania, zwiększą efektywność własnych działań handlowych. Odpowie też na podstawowe pytania o strategię - Jak często dzwonić? Jak stworzyć okazję do ponownego kontaktu?
Zapisz się na warsztat szkoleniowy i wyróżnij się na tle konkurencji. Wybierz szkolenie z zakresu skutecznej rozmowy telefonicznej. Pamiętaj, zaufanie klienta podczas rozmowy telefonicznej zdobędziesz w pierwszych 10 sekundach albo wcale!
Jeśli chcesz osiągnąć swój cel sprzedaży, zdobywać nowych klientów i mieć niesamowitą satysfakcję z pracy, to szkolenie to idealny wybór.
Chcesz być skuteczny w swoich działaniach? Koniecznie zapisz się na szkolenie! Dzisiaj możemy Ci zagwarantować, że nie jest to tylko kwestia szczęścia, ale posiadanie doskonałych umiejętności sprzedażowych, których także Ty możesz się nauczyć!
ZOSTAŃ MISTRZEM SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ i miej z tego radość. Masz już dość stałej walki związanej z realizacją celu sprzedażowego? ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ NA PRAKTYCZNE WARSZTATY, gdzie poznasz i przećwiczysz poznane techniki. Pokażemy Ci, jak budować pozytywną i długotrwałą relację z klientem przez telefon. Twoi klienci będą profesjonalnie obsłużeni, co sprawi, że zostaną z Tobą na lata i będą polecać Twoje usługi znajomym.
Szkolenie skierowane do: osób pracujący z telefonem, przedstawicieli handlowych (B2B,B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży, pracowników BOK, telemarketerów.
Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.
Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.
Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy (8 godzin szkoleniowych).
„Ludzie sprzedaży są najważniejszymi osobami w gospodarce”. Brian Tracy
Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.