Handlowcy pracują ciężko, dzwonią, ale …nie mają rezultatów, jakich oczekujesz.
Brakuje im strategii w rozmowie telefonicznej i nie wiedzą jak zaciekawić klienta by chciał dalej rozmawiać.
Są świetnymi handlowcami, ale…nie wiedzą jak zdobyć klientów przez telefon.
Chcesz nauczyć ich telefonicznej sprzedaży, tak aby ilość zawartych transakcji gwałtownie wzrosła.
Celem warsztatów jest przygotowanie handlowców do prowadzenia efektywnych działań sprzedażowych prowadzonych zdalnie.
W czasie szkolenia pokazujemy, jak umiejętnie przeprowadzać rozmowy telefoniczne tak, aby szybko i skutecznie zainteresować klientów oferowanymi produktami i usługami. Pokazujemy krok po kroku, w jaki sposób przeprowadzić profesjonalną rozmowę telefoniczną. Szkolenie wskaże pułapki i zagrożenia związane z tą formą kontaktu i przygotuje handlowców do tej formy aktywność.
Doskonaląc sposoby reagowania i argumentowania, handlowcy zwiększą efektywność własnych działań handlowych. Warsztat odpowie też na podstawowe pytania o strategię - Jak często dzwonić? Jak stworzyć okazję do ponownego kontaktu? Dzięki szkoleniu i nowym technikom i metodom pracy TWOI HANDLOWCY ZWIĘKSZĄ SWOJĄ EFEKTYWNOŚĆ.
Nie chcesz by Twoi handlowcy byli jak tandetny telemarketer czy sprzedawca garnków?
Dowiedzą się jak być profesjonalnym handlowcem i sprzedawać przez telefon, dobrze reprezentując firmę, dbając o jej wizerunek.
Dowiedzą się jak przygotować się do rozmowy, od czego zacząć by klient chciała dalej rozmawiać.
Dowiedzą się, od czego zacząć rozmowę by nie usłyszeć: nie dziękuję, nie jestem zainteresowany, mam już swojego dostawcę itp
Dowiedzą się jak skutecznie prowadzić rozmowę, by zamykać sprzedaż.
DOWIEDZĄ SIĘ RÓWNIEŻ JAK:
prezentować rozwiązania potrzebne klientowi, tak by sam chciał kupić
jak rozmawiać i prowadzić prezentacji przez język korzyści i budowania wartości dla klienta
kontraktować rozmowy, by nie były odwlekane i uzyskiwać jasne deklarację by nie tracić czasu
skutecznie pokonywać obiekcje takie jak: „nie dziękuję”, „za drogo” czy „nie jestem zainteresowany”
przyspieszyć sprzedaż i nie pozwolić na odkładanie jej w czasie
skutecznie finalizować transakcje
Czas trwania: 1 dzień - 6 godzin szkoleniowych plus 2 godziny konsultacji z trenerem.
Szkolenie skierowane do: osób pracujący z telefonem, call center, pracowników bok, telemarketerów, osób, które sprzedają produkty i usługi, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C) i mają już doświadczenie w pracy handlowca.
Szkolenie odbywa się w Twoim biurze lub domu w wirtualnej sali szkoleniowej, na żywo z trenerem.
ZAPISZ PRACOWNIKÓW NA TO SZKOLENIE! WYBIERZ TERAZ odpowiedni termin szkolenia PONIŻEJ
Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały, które pozwolą skutecznie i systematycznie zwiększać bazę wartościowych i płacących klientów:
E-book " ZA DROGO - jak radzić sobie z obiekcją klienta”, pokażemy praktyczne przykłady i wskazówki działania (wartość 97 zł)
Szablon: Etapy skutecznej rozmowy handlowej (wartość 97 zł)
Szablon, który pozwoli ci określić twojego idealnego klienta (wartość 97 zł)
KursoBOOK "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł)
Łączna wartość bonusów: 488 zł
Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.
ul. P. Skargi 6B
44-337 Jastrzębie-Zdrój
woj. śląskie
NIP: 651-102-47-89