Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

Skuteczna sprzedaż zdalna przez telefon i e-mail

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Skuteczna sprzedaż zdalna przez telefon i e-mail

Warsztat Skuteczna sprzedaż zdalna przez telefon i e-mail to szkolenie dla tych, którzy chcą zdobywać nowych klientów przez telefon i generować sprzedaż u obecnych klientów, bez konieczności ciągłych wizyt.

 

Jak dzwonić do klientów, by chcieli z nami rozmawiać?


Masz dość słuchania wymówek handlowców, że klient: nie jestem zainteresowany lub odkłada decyzję w czasie!

 

Handlowcy pracują ciężko, dzwonią, ale …nie mają rezultatów, jakich oczekujesz.

Brakuje im strategii w rozmowie telefonicznej i nie wiedzą jak zaciekawić klienta by chciał dalej rozmawiać.


Są świetnymi handlowcami, ale…nie wiedzą jak zdobyć klientów przez telefon.

Chcesz nauczyć ich telefonicznej sprzedaży, tak aby ilość zawartych transakcji gwałtownie wzrosła.





Celem warsztatów jest przygotowanie handlowców do prowadzenia efektywnych działań sprzedażowych prowadzonych zdalnie. 

W czasie szkolenia pokazujemy, jak umiejętnie przeprowadzać rozmowy telefoniczne tak, aby szybko i skutecznie zainteresować klientów oferowanymi produktami i usługami. Pokazujemy krok po kroku,  w jaki sposób przeprowadzić profesjonalną rozmowę telefoniczną. Szkolenie wskaże pułapki i zagrożenia związane z tą formą kontaktu i przygotuje handlowców do tej formy aktywność.

Doskonaląc sposoby reagowania i argumentowania, handlowcy zwiększą efektywność własnych działań handlowych. Warsztat odpowie też na podstawowe pytania o strategię - Jak często dzwonić? Jak stworzyć okazję do ponownego kontaktu? Dzięki szkoleniu i nowym technikom i metodom pracy TWOI HANDLOWCY ZWIĘKSZĄ SWOJĄ EFEKTYWNOŚĆ.


>

Nie chcesz by Twoi handlowcy byli  jak tandetny telemarketer czy sprzedawca garnków? 

Dowiedzą się jak być profesjonalnym handlowcem i sprzedawać przez telefon, dobrze reprezentując firmę, dbając o jej wizerunek.

Dowiedzą się jak przygotować się do rozmowy, od czego zacząć by klient chciała dalej rozmawiać.


Dowiedzą się, od czego zacząć rozmowę by nie usłyszeć: nie dziękuję, nie jestem zainteresowany, mam już swojego dostawcę itp


Dowiedzą się jak skutecznie prowadzić rozmowę, by zamykać sprzedaż.

DOWIEDZĄ SIĘ RÓWNIEŻ JAK:  

prezentować rozwiązania potrzebne klientowi, tak by sam chciał kupić

jak rozmawiać i prowadzić prezentacji przez język korzyści i budowania wartości dla klienta

kontraktować rozmowy, by nie były odwlekane i uzyskiwać jasne deklarację by nie tracić czasu

skutecznie pokonywać obiekcje takie jak: „nie dziękuję”, „za drogo” czy „nie jestem zainteresowany”

    przyspieszyć sprzedaż i nie pozwolić na odkładanie jej w czasie

    skutecznie finalizować transakcje

       


    Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami, jak radzić sobie z obiekcjami, jak przedstawiać ofertę, jak zaciekawić klienta czy jak zamknąć sprzedaż. Razem z uczestnikami ćwiczymy i przygotowujemy ich idealną rozmowę handlową.   

       

    Czas trwania: 1 dzień - 6 godzin szkoleniowych plus 2 godziny konsultacji z trenerem.


    Szkolenie skierowane doosób pracujący z telefonem, call center, pracowników bok,  telemarketerów, osób, które sprzedają produkty i usługi, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C) i mają już doświadczenie w pracy handlowca. 





    OPINIE UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ:

       

     

     

     



    Szkolenie odbywa się w Twoim biurze lub domu w wirtualnej sali szkoleniowej, na żywo z trenerem. 


    ZAPISZ PRACOWNIKÓW NA TO SZKOLENIE! WYBIERZ TERAZ odpowiedni termin szkolenia PONIŻEJ  

    To szkolenie dostępne jest także jako dedykowane!
    To szkolenie możemy zorganizować specjalnie dla Twojej firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb.
    Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 696 918 316 lub złóż zapytanie on-line
    To szkolenie dostępne jest również w formie zdalnej!
    To szkolenie organizujemy również w formie zdalnej. Kliknij przycisk poniżej, aby sprawdzić dostępne terminy.
    Sprawdź dostępne terminy zdalne

    Opinie uczestników tego szkolenia

    Liliana
    Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
    Patrycja
    Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
    Paweł z Warszawy
    Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
    Dominika
    Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
    Emilia z Krakowa
    Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
    Ewelina
    Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
    Monika
    W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
    Grzegorz
    Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
    Dominik
    Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
    Marcin
    Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

    Terminy szkolenia

    26 Sierpnia 2021
    SZKOLENIA ZDALNE, na żywo, on-line
    23 Września 2021
    SZKOLENIA ZDALNE, na żywo, on-line

    Cena

    790 zł/os. +23% VAT

    II, III i IV osoba z firmy na ten sam termin:
    690 zł/os. +23% VAT

    Zapisz się na nasz newsletter, a otrzymasz rabat 100 zł na szkolenie jednodniowe.
    Zapisz się tutaj
    Po zapisaniu się Twoja cena wyniesie 690 zł/os. +23% VAT

    Cena zawiera

    Konsultacje z ekspertem VIDI
    Materiały szkoleniowe
    Certyfikat szkolenia
    Pomoc i doradztwo

    Bonusy w cenie szkolenia

    Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały, które pozwolą skutecznie i systematycznie zwiększać bazę wartościowych i płacących klientów:

    • E-book " ZA DROGO - jak radzić sobie z obiekcją klienta”, pokażemy praktyczne przykłady i wskazówki działania (wartość 97 zł)

    • Szablon: Etapy skutecznej rozmowy handlowej (wartość 97 zł)

    • Szablon, który pozwoli ci określić twojego idealnego klienta (wartość 97 zł)

    • KursoBOOK  "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł) 


    Łączna wartość bonusów: 488 zł 

    Pobierz formularz PDF

    Kliknij poniżej, aby pobrać formularz.
    Wypełnij go i odeślij mailem na adres szkolenia@superszkolenia.pl

    Pobierz formularz

    Zgłoszenie on-line

    Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz on-line.

    Kontakt telefoniczny

    Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej. Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

    Telefon: 696 918 316

    Program szkolenia

    Jak skutecznie dzwonić - ETAPY ROZMOWY TELEFONICZNEJ
    • Od czego zacząć przygotowania do kontaktu, by nie zostać źle odebranym?
    • Struktura rozmowy telefonicznej.
    • Błędy podczas rozmów.
    • Jak telefonować?
    • Najważniejsze zasady w rozmowie telefonicznej.
    KOMUNIKACJA Z KLIENTEM
    • Jak mówić, by nie brzmieć jak kiepski telemarketer - czyli modulacja ton głosu.
    • Unikanie negatywnych słów i zwrotów.
    OTWARCIE ROZMOWY
    • Od czego zacząć rozmowę?
    • Skuteczne otwarcie - jak przykuć uwagę klienta?
    • Zasada 15 sekund - jak mówić językiem wartości dla klienta.
    SONDOWANIE - jak zadawać pytania, by Klient nas wysłuchał?
    • Sztuka zadawania właściwych pytań.
    • Badanie potrzeb klienta.
    • Diagnoza przekonań do produktu/usługi/firmy.
    • Diagnoza doświadczeń klienta z produktem/usługą/konkurencją.
    OBIEKCJE I ZAMKNIĘCIE
    • Typowe obiekcje i reakcje
    • Kontraktowanie klienta
    • Finalizacja transakcji
    PRZYGOTOWANIE SCENARIUSZA ROZMOWY Z KLIENTEM oraz PIERWSZEGO MAILA
    • Praca indywidualna na przygotowanym szablonie - każdy z uczestników projektuje schemat rozmowy z klientem.
    • Pierwszy mail - jak przygotować treść i nagłówek?
    SESJA Z TRENEREM
    • Indywidualne rozmowy z uczestnikami
    • Sesja pytań do trenera

    Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

    Program partnerski VIDI

    Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
    Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
    Szczegóły programu

    Kontakt

    ul. P. Skargi 6B

    44-337 Jastrzębie-Zdrój

    NIP: 651-102-47-89

    Formularz kontaktowy

    Proszę podać imię i nazwisko
    Proszę podać telefon kontaktowy
    Proszę podać adres e-mail
    Proszę wpisać treść wiadomości
    Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
    © VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
    Realizacja WirtuoziKodu.pl