Bezpłatne szkolenie

vcc vcc

Certyfikat jakości szkoleń

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

Skuteczna wizyta handlowa

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Skuteczna wizyta handlowa

Skuteczna wizyta handlowa to sekret sukcesu. Dobrze zaplanowana i zrealizowana wizyta u klienta - to podstawa tego zawodu, która z pewnością zaowocuje owocną współpracą.

Korzyści dla Ciebie:

 zdobędziesz umiejętności przygotowania i prowadzenia skutecznej wizyty handlowej
 nabędziesz umiejętność radzenia sobie z emocjami przed i w trakcie spotkania
 dowiesz się jak rozpoznawać i zaspokajać potrzeby klienta
 dowiesz się jak wykorzystać Twój entuzjazm i pozytywne nastawienie w trakcie wizyty handlowej
 poznasz różnice między kupowaniem i sprzedawaniem w kontekście relacji handlowych

Tajniki skutecznej wizyty handlowej - czyli jak skutecznie przygotować się oraz przeprowadzić wizytę handlową u klienta?

Dzięki oferowanemu warsztatowi udoskonalisz umiejętności prowadzenia skutecznych spotkań handlowych. Nabędziesz umiejętności przeprowadzania efektywnych spotkań, zaplanowania struktury zebrania i dobrania treści argumentów, wywierania dobrego wrażenia na słuchaczach. Kładziemy również nacisk na doskonalenie technik komunikacji - zwiększenie kompetencji w zakresie komunikacji międzyludzkiej. Zrozumienie istoty komunikacji i wpływ poszczególnych jej składników na proces wywierania wpływu na innych ludzi. Dzięki nam poznasz techniki efektywnych wystąpień i pozytywnego oddziaływania na słuchaczy. Poznanie sposobów reagowania efektywnym zachowaniem na negatywne postawy odbiorców, radzenia sobie z pytaniami i zastrzeżeniami. 

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. 

Celem  szkolenia jest przede wszystkim budowanie umiejętności kierowania rozmową handlową na wszystkich jej etapach, rozwój świadomości handlowca jako menedżera, zarządzającego swoją sprzedażą i swoją grupą klientów na podległym mu rynku. Nauczymy Cię jak definiować cel rozmowy handlowej, planować swoje działania na rynku i z poszczególnymi klientami; razem zbudujemy Twój autorytet profesjonalnego doradcy klienta. Pamiętaj, pieniądze zarabia się sprzedając! 

Szkolenie skierowane do: dyrektorów handlowych, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży.

Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy (8 godzin szkoleniowych).

To szkolenie dostępne jest tylko jako szkolenie dedykowane!
To szkolenie zorganizujemy specjalnie dla Państwa firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb. Nie ma możliwości zapisania się na ogólnie dostępny termin.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 470 11 75 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Korzyści

  • dowiesz się jak skutecznie przygotować się i prowadzić skuteczną wizytę handlową
  • nabędziesz umiejętności przeprowadzania efektywnych spotkań
  • poznasz sposoby reagowania na negatywne postawy odbiorców, radzenia sobie z pytaniami i zastrzeżeniami

Cele szkolenia

  • Doskonalenie umiejętności prowadzenia skutecznych spotkań handlowych.
  • Nabycie umiejętności przeprowadzania efektywnych spotkań, zaplanowania struktury zebrania i dobrania treści argumentów, wywierania dobrego wrażenia na słuchaczach.
  • Doskonalenie technik komunikacji - zwiększenie kompetencji w zakresie komunikacji międzyludzkiej.
  • Zrozumienie istoty komunikacji i wpływ poszczególnych jej składników na proces wywierania wpływu na innych ludzi.
  • Poznanie sposobów reagowania efektywnym zachowaniem na negatywne postawy odbiorców radzenia sobie z pytaniami i zastrzeżeniami.

Program szkolenia

Przygotowanie do rozmowy – kluczowy element procesu sprzedaży.
  • Klient nasz … partner – rola nowoczesnego handlowca.
  • Unikalna propozycja wartości – 3 wymiary mojej przewagi konkurencyjnej.
  • Wgląd w sytuację klienta – co powinienem wiedzieć przed wizytą.
Otwarcie spotkania z klientem.
  • Efekt „halo” w sprzedaży – na co zwrócić szczególną uwagę.
  • Techniki budowania pozytywnej relacji z klientem.
  • Dopasowanie kluczem dla powodzenia dalszej rozmowy.
Analiza potrzeb klienta.
  • Stanowisko a interes – czym kieruje się kupujący.
  • Techniki zadawania skutecznych pytań.
  • Aktywne słuchanie w służbie pozyskiwania cennych informacji.
  • Praca z problemami klienta – sztuka ignorowana przez handlowców.
Prezentacja rozwiązań.
  • Spraw, aby klient chciał słuchać – jak mówić językiem klienta.
  • Skuteczne techniki prezentacji – perswazyjna sztuka przekazu.
  • Język korzyści i skuteczna argumentacja – jak przekonać klienta do zakupu?
Obiekcje klienta – jak sobie z nimi radzić.
  • Techniki identyfikacji prawdziwych źródeł obiekcji.
  • Najpopularniejsze „zagrywki” klientów – jak sobie z nimi radzić?
  • Praca z obiekcjami i poprowadzenie klienta dalej – wypracowanie algorytmu działania.
Finalizacja transakcji.
  • Skuteczne techniki finalizacji transakcji.
  • Najlepszy moment do rozpoczęcia nowego procesu sprzedaży – polecenia i referencje.
  • Brak decyzji i decyzja negatywna – jak przekuć w sukces rezygnację z zakupu.

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska paw. 723

44-335 Jastrzębie Zdrój

32 757 00 36

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl