Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

Skuteczny handlowiec - jak budować wartość i efektywnie sprzedawać?

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Skuteczny handlowiec - jak budować wartość i efektywnie sprzedawać?

Szkolenie Skuteczny handlowiec - jak budować wartość i efektywnie sprzedawać?  to aktywny trening, który dostarcza niezbędnych narzędzi i technik w pracy każdego handlowca.

Jeśli chcesz, by Twój dział handlowy działał jak sprawna maszyna i systematycznie realizował cele sprzedażowe....

Jeśli chcesz, by Twoja sprzedaż była systematyczna i stale rosła…

ZAPISZ SIĘ NA TO SZKOLENIE!!


Twoi handlowcy poznają takie techniki pracy:

analiza klientabadania potrzeb klienta,

budowanie kontaktu prezentacji przez język korzyści i budowania wartości dla klienta,

rozmowa z klientem prezentowania rozwiązań potrzebnych klientowi tak by sam chciał kupić,

badanie potrzebskutecznego obalania obiekcji jak „nie dziękuje”, „za drogo” czy „nie jestem zainteresowany”,

radzenie sobie z obiekcjami kontraktowania klienta, by z satysfakcją zamykać sprzedaż i nie pozwolić na odkładanie jej w czasie.

Dzięki temu, że zastosują je w pracy i będą je wdrażać, ich sprzedaż będzie rosła i nie będą mieli wymówek od skutecznego działania.

 

Wyślij swoich handlowców na szkolenie!  Daj im narzędzia do pracy, by mogli działać skutecznie i realizować cele.

ZOBACZ FILM Z OPINIAMI UCZESTNIKÓW                    referencje ZOBACZ REFERENCJE OD KLIENTÓW

  

Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami, jak radzić sobie z obiekcjami, jak przedstawiać ofertę, jak zaciekawić klienta czy jak zamknąć sprzedaż.  Razem z uczestnikami ćwiczymy i przygotowujemy ich idealną rozmowę handlową.   

 

BONUSY

Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały, które pozwolą skutecznie i systematycznie zwiększać bazę wartościowych i płacących klientów:

  • E-book " ZA DROGO - jak radzić sobie z obiekcją klienta”, pokażemy praktyczne przykłady i wskazówki działania (wartość 97 zł)

  • Szablon: Etapy skutecznej rozmowy handlowej  (wartość 97 zł)

  • Szablon, który pozwoli ci określić twojego idealnego klienta (wartość 97 zł)

  • KursoBOOK  "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł) 

Łączna wartość bonusów 488 zł 

   

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych). 

Szkolenie skierowane do: osób, które sprzedają produkty i usługi, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży. Zapraszamy również szefów sprzedaży - zawsze możesz podzielić się swoją wiedzą ze swoimi współpracownikami. 

 

Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.

 

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.   

Praca w małych grupach warsztatowych  pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy dzięki motywacji.

 

Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.

 techniki szkolenia handlowców  

ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie napotykają uczestnicy  w swojej pracy.

  szkolenia sprzedażowe dla handlwoców

Wiemy, że każdego dnia handlowcy mierzą się z odmową, obiekcjami i odrzuceniem. Szkolenie da im narzędzia tak, by działali skutecznie, by zmaksymalizować efekty i zwiększyć liczbę transakcji.





WYBIERZ TERAZ odpowiedni dla siebie termin i miejsce szkolenia PONIŻEJ

To szkolenie dostępne jest także jako dedykowane!
To szkolenie możemy zorganizować specjalnie dla Twojej firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 470 11 75 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Terminy szkolenia

30-31 Stycznia 2020
Warszawa, ul. Komitetu Obrony Robotników 45B

Cena

1 990 zł/os. +23% VAT

II, III i IV osoba z firmy na ten sam termin:
1 790 zł/os. +23% VAT

Zapisz się na nasz newsletter, a otrzymasz rabat 300 zł na szkolenie dwudniowe>.
Zapisz się tutaj
Po zapisaniu się Twoja cena wyniesie 1 690 zł/os. +23% VAT

Cena zawiera

Konsultacje z ekspertem VIDI
Materiały szkoleniowe
Certyfikat szkolenia
4x przerwa kawowa
2x smaczny obiad
Pomoc i doradztwo
Pobierz formularz PDF

Kliknij poniżej, aby pobrać formularz.
Wypełnij go i odeślij faxem na numer 32 757 00 36 lub mailem na adres szkolenia@superszkolenia.pl

Pobierz formularz

Zgłoszenie on-line

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz on-line.

Kontakt telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej. Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon: 32 470 11 75

Program szkolenia

UMYSŁ i OSOBOWOŚĆ HANDLOWCA
  • Wykorzystanie najnowszej wiedzy o mózgu w
  • kontekście zachowań, preferencji i decyzji zakupowych klientów.
  • Typologia osobowości.
WIZERUNEK HANDLOWCA
  • Skuteczna komunikacja.
  • Pierwsze wrażenie.
  • Dress code.
LOJALNOŚĆ KLIENTA
  • S.U.P.E.R. postrzeganie handlowca przez klienta.
  • 7 zasad budowania lojalności klientów.
  • Kiedy klient zrywa współpracę – motywy.
UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE HANDLOWCA
  • Proces komunikacji z klientem.
  • Unikanie negatywnych wypowiedzi.
  • Jakich informacji potrzebuję i jak je pozyskam?
  • Sztuka zadawania właściwych pytań .
  • - ćw. pytania otwarte
  • Efektywne słuchanie.
JAK BYĆ EKSPERTEM I BUDOWAĆ WARTOŚĆ DLA KLIENTA.
  • W poszukiwaniu argumentów.
  • 4 ASY sprzedawcy.
  • Budowanie wartości osoby/produktu/firmy.
  • Pewność siebie/autoprezentacja.
  • Cena - kiedy klient wybiera najniższą?
  • Pytania kupno/brak zakupu - ćwiczenia w tej cześć:
  • - ćw. dlaczego?
  • - ćw. 4 asy
  • - ćw. autoprezentacja
  • - ćw. pytania kupno/brak
EFEKTYWNOŚĆ DZIAŁAŃ SPRZEDAŻOWYCH
  • Nawyki pomagające i ograniczające.
  • Zastosowanie języka korzyści.
  • Określanie celów.
  • Ćwiczenia w tej części:
  • - ćw. 80/2
  • - ćw. nawyki
  • - ćw. PCK
  • - ćw. 20 korzyści
  • - ćw. SMART
OBIEKCJE I ZASTRZEŻENIA
  • Jak radzić sobie z obiekcjami.
  • Reakcje na wymówki klienta.
  • Kontraktowanie i finalizowanie transakcji.
  • Ćwiczenia w tej cześć:
  • - ćw. najczęstsze obiekcje
  • - ćw. obiekcje i reakcje
  • - ćw. kontraktowanie klienta
PODSUMOWANIE SZKOLENIA
  • Kąsiob - gra sprzedażowa.
  • ZZZ - co zabiorą, zmienią i zostawią uczestnicy szkolenia?
  • - gra podsumowująca

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska 1D

44-335 Jastrzębie Zdrój

32 757 00 36

NIP: 633-171-45-12

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl